. این
بازدید ها که از روز گذشته؛ یکشنبه 16 بهمن ماه آغاز گردیده طبق برنامه ریزی ها سه
روز در هفته و تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد داشت تا همه هتل ها ی کیش با تمام امکانات
در بخش های مختلف پذیرای میهمانان نوروزی
شوند.
به گزارش خبرنگار اقتصاد کیش؛ مسیح اله صفا رئیس هیئت مدیره
جامعه هتلداران کیش به همراه مهرداد تاوتلی دبیر کل و عضو هیئت مدیره، امیر
علیشاهی و محمد رضا کلینی از دیگر اعضای هیئت مدیره به همراه نصیر صالحی؛ کارشناس
نظارت و استاندارد سازی ،روزگذشته به منظور اطلاع از میزان آمادگی هتل های کیش
برای پذیرایی از مهمانان نوروزی این هتل ها را مورد بازدید قرار دادند.روز گذشته و
در در مرحله اول بازدید از هتل های پارمیس، آرامیش ، آرامیس پلاس؛ سانرایز و
پارسیان در دستور کار قرار گرفتوقرار است این بازدید ها به صورت منظم و یک روز در
میان و تا 15 اسفند ماه 1401 ادامه داشته باشد.
مهرداد تاوتلی؛ دبیر کل و عضو هیئت مدیره جامعه هتلداران
کیش در گفت و گو با خبرنگار ما در باره هدف از انجام این بازدید ها گفت: با توجه
به نزدیکی نوروز 1401 در تلاش هستیم تا به
بهترین شکل هتل های جزیره کیش را آماده
پذیرایی از مهمانان نوروزی نماییم. تاوتلی گفت: در جریان این بازدید ها موضوعات
مختلفی چون آمادگی پرسنل، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، زیبایی بصری محوطه داخلی
و خارجی هتل ها را ارزیابی و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات احتمالی قرار
خواهیم گرفت.
وی افزود : با توجه به نوسانات ارز پیش بینی می شود عید
امسال با کاهش سفرهای خارجی، سفرهای داخلی افزایش پیدا کند و قطعا جزیره کیش جزء
مقاصد اصلی سفر برای هم میهنان خواهد بود. وی ضمن اظهار امیدواری نسبت به در پیش
بودن نوروزی پر بار در جزیره کیش افزود: سال گذشته درصد اشغال هتل های جزیره کیش
به 76 درصد رسید و امسال پیش بینی می شود این رقم به بالای 90 درصد برسد. وی
ساماندهی مسافرانی که از طریق دریا به جزیره کیش سفر می کنند و همچنین برقراری
منظم پروازها از مبادی مختلف به مقصد جزیره کیش را از موارد مهم برای برگزاری نوروزی
به یاد ماندنی توصیف کرد و ادامه داد: پذیرش میهمانان بر اساس ظرفیت پذیرایی که در
جزیره کیش وجود دارد از نکات مهمی است که باید در سیاستگذاری ها بدان توجه شود تا
میهمانان با آرامش خاطر لذت واقعی سفر به
کیش را تجربه نمایند.
تاوتلی میزان آمادگی 4 هتل بازدید شده را بسیار خوب توصیف
کرد و بیان داشت: کیفیت ارائه خدمات در مباحث گردشگری سقف ندارد و در تلاش هستیم
که هتل های جزیره در بالاترین استانداردها خدمات و امکانات لازم را برای میهمانان
مهیا کنند.
وی در پایان از هماهنگی با معاونت گردشگری سازمان منطقه
آزاد کیش جهت زیبا سازی فضای بیرونی هتل ها خبر داد و افزود: ایجاد زیبایی بصری به
دلیل ذات زیبای کیش از جمله مواردی است که همواره مورد تاکید جامعه هتلداران و
همچنین سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد و این موضوع می تواند در جهت جذب بیشتر
گردشگر تاثیر مطلوبی داشته باشد.