اطلاع رسانی درست جزء بهترین خدمات به گردشگران است پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
ورود تجهیزات و قطعات سامانه شش هزار متر مکعبی آب شیرین کن ماهتاب کیش
ارائه اینترنت رایگان به مسافران نوروزی در کمپ های مسافری
استقرار گروه‌های نظارت نوروزی در بازار‌های کیش
اعلام نرخ جدید کرایه ورود خودرو به جزیره کیش
صدور و اعطای اولین کارت تردد بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش
نشست هماهنگی کارگروه‌های اقتصادی قرارگاه عملیاتی مناطق آزاد
مناطق آزاد باید محرک اقتصادی در کشور باشند
مشاور امور بانوان و خانواده دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد
برگزاری آزمون هماهنگ استانی کیفیت بخشی دانش آموزان پایه ششم در کیش
هدف هیئت ورزش کارگران کیش کمک به توسعه ورزش است
برنامه های رمضان و نوروز جزیره کیش تشریح شد
رضایت‌سنجی از کیشوندان و گردشگران در ایام نوروز با سامانه‌۱۲۴
برنامه‌ سازمان منطقه آزاد کیش برای پیگیری کلان پروژه‌ی شهر هوشمند کیش
برای ورود عملیاتی به موضوع شهر هوشمندکیش آمادگی داریم

  آخرين اخبار
ورود تجهیزات و قطعات سامانه شش هزار متر مکعبی آب شیرین کن ماهتاب کیش
ارائه اینترنت رایگان به مسافران نوروزی در کمپ های مسافری
استقرار گروه‌های نظارت نوروزی در بازار‌های کیش
اعلام نرخ جدید کرایه ورود خودرو به جزیره کیش
یکشنبه 27 اسفند 1402 ، 6 رمضان 1445 ، 17 مارچ 2024 ، شماره 4433 (1817 دوره جدید)
صدور و اعطای اولین کارت تردد بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش
نشست هماهنگی کارگروه‌های اقتصادی قرارگاه عملیاتی مناطق آزاد
مناطق آزاد باید محرک اقتصادی در کشور باشند
مشاور امور بانوان و خانواده دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد
برگزاری آزمون هماهنگ استانی کیفیت بخشی دانش آموزان پایه ششم در کیش
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات نوروزی کیش
اطلاع رسانی درست جزء بهترین خدمات به گردشگران است

نخستین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات نوروزی 1401 با محوریت بهره گیری از ظرفیت ها و فرصت های جزیره کیش برای ارائه اطلاعات منسجم و هدفمند در ایام نوروز پیش رو برگزار شد.

  

به گزارش اقتصاد  کیش، نخستین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با حضور نمایندگان روسای سیزده گانه ستاد تسهیلات نوروزی کیش با محوریت فرهنگ سازی، آموزش، مشارکت حداکثری مردم در جذب گردشگر، استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی، پیش بینی بحران و ارائه اطلاعات منسجم و هدفمند در ایام نوروز، در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد. 

نیکجو رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات نوروزی کیشدر این نشست گفت : رسانه ملی و همچنین رسانه های دلسوز محلی در امر اطلاع رسانی جزیره کیش در حوزه تولید محتوای گردشگری عمل کرده اند سرمایه عظیمی هستند که انشاالله سعی داریم بهتر از گذشته از این ظرفیت استفاده کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: با بهره برداری از روش های نوین اطلاع رسانی سعی داریم نوروز امسال اطلاعات کاملی در حوزه های مختلف مورد نیاز گردشگران و ساکنان کیش را ارایه نماییم.
محمد نیکجو، استفاده بهینه از ظرفیت های"رسانه های محلی و روش های نوین اطلاع رسانی، اپلیکشین آی کیش و کیوآرکد، " تاکید کرد.
نیکجو اطلاع رسانی موثر در حوزه اقتصاد گردشگری را یکی از مولفه های اصلی ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی عنوان کرد و گفت: تمام دستگاه های مستقر در جزیره کیش به ویژه رسانه های محلی و ملی نقش مهم و ارزشمندی در جذب گردشگران به این منطقه ایفا می کنند.
وی، با بیان این که شمار زیادی از مسافران نوروز 1401 مقصد گردشگری خود را جزیره کیش انتخاب می کنند، اظهار داشت: امسال با توجه به این که پیش بینی می کنیم نوروز پر شوری داشته باشیم لذا باید از سال های گذشته بهتر و متنوع تر در حوزه اطلاع رسانی عمل کنیم و اطلاع رسانی باید با سرعت و دقت لازم و همه جانبه باشد و جامعه هدف ما گردشگران و کیشوندان هستند و از تمام ظرفیت های رسانه ای استفاده خواهیم کرد.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات نوروزی کیش، بر ضرورت رصد اخبار و نیازهای گردشگران و مسافران در شبکه های اجتماعی، عنوان کرد: مردم به دنبال سهولت در دریافت اطلاعات هستند و از کارهای پیچیده اجتناب می کنند از این رو برنامه های مدونی برای ارائه خدمات رضایتخش به گردشگران در دستور کار قرار گرفته است.
محمد نیکجو در رابطه با تولید محتوای گردشگری، قوانین راهنمایی و رانندگی، مراکز اقامتی، تفریحی و همچنین رصد و پالایش اخبار، گفت: با توجه به تولید محتوا در سنوات گذشته ضمن استفاده از تجارب همکاران از اقلام تبلیغات موجود نیز استفاده خواهیم کرد.
وی بر لزوم اهمیت آموزش جهت فرهنگ سازی در اطلاع رسانی موثر در سطح جزیره کیش به میهمانان نوروزی، افزود: مسافران در بدو ورود به جزیره از اطلاعات مورد نیاز خود در حوزه های گردشگری و اقامتی بهره مند خواهند شد.
نیکجو ارائه اطلاعات واحد و منسجم را از وظایف مهم این کمیته برشمرد و تاکید کرد: کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با تدوین برنامه های رسانه ای؛ اطلاعات واحد از رویدادهای نوروز پیش رو و انجام نظر سنجی از سطح ارائه خدمات به گردشگران و انتقال آن به مسوولان جهت رسیدگی در دستور کار قرار گرفته است.
محمد نیکجو در خصوص ارائه بسته های اطلاع رسانی در مبادی ورودی بندرگاه و تبلیغات در فرودگاه هاي مبدا به مقصد کیش از شهرهای پر تردد، اظهار داشت: اطلاع رسانی در حوزه های "راهنمايي و رانندگي، مراکز اقامتی و تفریحی" از طریق این کمیته به نحو مطلوب ارائه می شود.
نیکجو در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تعدد اخبار و اطلاعات و سر در گمی گردشگران و کیشوندان استراتژی واحد خبری دنبال می شود.
وی افزود: باید در مواجهه با بحران های احتمالی از قبیل"وضعیت جوی، حوادث غیر مترقبه و ..." از آمادگی لازم برخوردار باشیم.

وی خاطر نشان کرد: ادبیات و روش های اطلاع رسانی از تصميمات ستاد تسهیلات نوروزی بر عهده کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی است.

نیکجو افزود: همکاران ما در ستاد نوروز ۱۴۰۱ تمام تلاش خود را خواهند کرد که گردشگران و کیشوندان کمترین مشکلی در حوزه اطلاع رسانی نداشته باشند.
لازم به ذکر است "نیروهای راهنمای گردشگران(از من بپرس)، رابط خبری کمیته اطلاع رسانی، تلفن 124 پاسخگویی به شکایات، استفاده از کیوآرکد، معرفی ظرفیت های جزیره هندورابی، تامین سوخت و افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی، راه اندازی ایستگاه های پلیس، ایجاد گروه اختصاصی مجازی، تولید محتواهای دیجیتال، ارسال پیامک های اطلاع رسانی، به روز رسانی آی کیش، پیامک های هدفمند برای اطلاع رسانی از رویداد ها و وضعیت جوی هوا، نظرسنجی از گردشگران و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با هدف ایجاد انگیزه و معرفی جاذبه های گردشگری" از مباحث مطرح شده از سوی نمایندگان روسای سیزده گانه ستاد تسهیلات نوروزی 1401 بود.تاریخ انتشار 29 دی 1400

 شماره خبر : 3281         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.