به گزارش اقتصاد کیش ، در جلسه ای که با حضور عبدالنبی شرفی رییس
هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونان و مدیران شرکت عمران ، آب و
خدمات کیش در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد ، شماری از ساکنان به صورت حضوری و یا
از طریق تماس تلفنی درخواست ها و مشکلات خود را در حوزه مدیریت و خدمات شهری عنوان
کردند. مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز پس از بررسی این موارد و گفتگو با هریک
از معاونان و مدیران مرتبط در خصوص رسیدگی و پاسخ به این درخواست ها دستوراتی را
صادر کرد.
شرفی با تاکید بر اینکه پاسخگویی سریع به درخواست ها و مطالبات مردمی در دستور کار
تمامی بخش های شرکت عمران، آب و خدمات است ، تاکید کرد: با توجه به گستردگی دامنه
فعالیت های شرکت عمران، آب و خدمات ، برگزاری جلسات ملاقات مردمی یکی از مهم ترین
راهکارهای تسریع فرایندها و کوتاه شدن زمان پاسخگویی به مراجعان است .
وی افزود: این نشست ها به ما کمک می کند عملکرد خود را از دید مخاطبان بررسی کرده
و با تقویت نقاط قوت و شناخت نقاط ضعف در جهت ارائه خدمات مطلوب تر گام برداریم .
لازم به ذکر است ایجاد فضای سبز در برخی مناطق مسکونی نوبنیاد، ، تسریع در روند
رسیدگی به فعالیت های پیمانکاران، استخدام نیروی انسانی ، نظارت بر تغییر کاربری
برخی مراکز پذیرایی بدون اخذ مجوز های لازم ، رسیدگی به مشکلات فضای بازارچه های
خدماتی و تعامل در جهت برگزاری رویدادهای ورزشی ملی و ایجاد زیر ساخت های ضروری از
جمله درخواست های مردمی بود که در این نشست عنوان شد. تاریخ انتشار 28 دی 1400
|