گلوگاه ها و فرایند هایی که سبب کندی مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم می شود شناسایی شوند پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
تجلیل از خبرنگاران کیش توسط شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش
گام بلند مناطق آزاد برای ورود به بازارهای آفریقا
برگزاری اولین دوره انتخابات نظام پزشكي جزیره کیش
بررسی وعده های معاون اول
برگزاری همایش هتلداری در هزاره سوم در جزیره کیش
دوره‌های آشنایی با آسیب‌های ابتلا به اعتیاد در دوره‌های آموزشی کارت کیشوندی نیز در کیش
عضویت شرکت عمران، آب و خدمات کیش در انجمن مدیریت سبز ایران
تجلیل از خبرنگاران و رسانه های کیش
نگاهی به وعده ها و سخنان سخنگوی دولت در سفر اول به جزیره کیش
دستورالعمل واردات کالای ملوانی؛ امیدهای تازه برای مرزنشینان
برگزاری بخشی از جشنواره فجر و رویدادهای بین‌المللی در جزیره کیش
کتاب «فرصت‌های اولویت‌دار سرمایه‌گذاری» در مناطق آزاد منتشر شد
بررسی مشکلات و مسائل سرمایه‌گذاران در بازدید میدانی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش
ضرورت ارائه خدمات شبانه روزی در بندرگاه های کیش

  آخرين اخبار
تجلیل از خبرنگاران کیش توسط شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش
گام بلند مناطق آزاد برای ورود به بازارهای آفریقا
برگزاری اولین دوره انتخابات نظام پزشكي جزیره کیش
بررسی وعده های معاون اول
برگزاری همایش هتلداری در هزاره سوم در جزیره کیش
شنبه 25 مرداد 1404 ، 22 صفر 1447 ، 16 آگوست 2025 ، شماره 4768 (2152 دوره جدید)
دوره‌های آشنایی با آسیب‌های ابتلا به اعتیاد در دوره‌های آموزشی کارت کیشوندی نیز در کیش
عضویت شرکت عمران، آب و خدمات کیش در انجمن مدیریت سبز ایران
تجلیل از خبرنگاران و رسانه های کیش
نگاهی به وعده ها و سخنان سخنگوی دولت در سفر اول به جزیره کیش
  پربيننده ترين اخبار
تجلیل از خبرنگاران توسط جامعه بازاریان و بازرگانان کیش
نگاهی به وعده ها و سخنان سخنگوی دولت در سفر اول به جزیره کیش
مالکان خودرو با پلاک منطقه آزاد می‌توانند نسبت به دریافت پلاک ملی اقدام نمایند
ضرورت ارائه خدمات شبانه روزی در بندرگاه های کیش
نظارت جدی بر کنترل کیفی خدمات در مراکز پذیرایی کیش
آغاز اجرای پروژه بازسازی و نوسازی شبکه روشنایی در جزیره زیبای کیش
نقش پررنگ مناطق آزاد در تقویت "اقتصاد دریا محور"
مناطق آزاد می تواند آزمایشگاه حکمرانی کشور باشد
جزئیات کامل ورود خودروهای مناطق آزاد به سرزمین اصلی و دریافت پلاک ملی
راهبردهای بهره‌گیری از مدیر عامل بومی در شکوفایی اقتصادی قشم
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

محمد کبیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:
گلوگاه ها و فرایند هایی که سبب کندی مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم می شود شناسایی شوند

تسهیل فرآیندهای اداری و رفع موانع مرتبط با پرونده های انباشته شده؛ بمنظور رفع مشکلات کیشوندان و سرمایه گذاران، در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش است.

  

به گزارش اقتصاد  کیش، چهارمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش  در سالن اجتماعات این سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در این جلسه محمد کبیری بر شناسایی تمامی گلوگاه های صدور مجوزهای صادره سازمان و تعیین زمان دقیق رسیدگی برای هر خدمت تاکید کرد.

کبیری خاطر نشان کرد: تشکیل دو کمیسیون با رویکرد نگاه به گذشته و آینده به ترتیب با موضوعیت بررسی پرونده های انباشته شده در طی سالهای قبل و نیز اصلاح و تسهیل فرایندهای اداری در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.

وی از تمامی معاونان و مدیران عامل شرکت های تابعه خواست تا نسبت به شناسایی گلوگاه ها و روش هایی که سبب کندی فرایند اداری در مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم می شود؛ اهتمام ورزند و زمان دقیق ارائه خدمات به ارباب رجوعان را به صورت دقیق مشخص و گزارش کنند.

کبیری از معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان خواست جهت گردآوری گزارش های ارسالی درون سازمانی اقدام کرده و با دعوت از نمایندگان جوامع صنفی به کمیسیون تسهیل فرایندها و مشورت با ذینفعان و نیز اطلاع رسانی از نحوه اجرا، زمینه را برای مشارکت عمومی فراهم کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت های اجرایی به منظور تسهیل و تسریع در فرایند ثبت شرکت ها و به روزرسانی و بهینه سازی ارائه خدمات کیفی به ارباب رجوعان گفت: مسیر ارائه تمامی خدمات سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه باید شفاف، واضح و براساس زمان تعیین شده صورت پذیرد.

وی ادامه داد: تمامی این برنامه ها در راستای فراهم کردن راه اندازی "پنجره واحد خدمت" که یک سامانه مرکزی و یکپارچه در ارائه خدمات به کیشوندان، سرمایه گذاران و گردشگران است؛ طراحی شده است.

گفتنی است تخصیص خط تلفن های بیشتر برای سازمان و سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (124)، راهکارهای اطلاع رسانی به گردشگران مسیر دریایی در صورت بروز وضعیت نامساعد جوی، ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی، ابلاغ تمامی چالش های کمیته های نوروزی در سال های گذشته به منظور جلوگیری از وقوع آن و پیش بینی امکانات و تمهیدات لازم بیمارستان در ایام نوروز از جمله مباحثی بود که در چهارمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش مورد بررسی قرار گرفت.

 


 شماره خبر : 7571         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.