گلوگاه ها و فرایند هایی که سبب کندی مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم می شود شناسایی شوند پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
جزیره کیش در ایمنی شهری و ارتقای فرهنگ ایمنی پیشتاز است
پس از 10 سال جزیره کیش میزبان رویداد TEDx می شود
مدیریت بحران کیش نیازمند ارتقاء و سرمایه گذاری بیشتری است
بازگشت وسایل نقلیه شارژی به پیست های دوچرخه ؟!
تدوین سند جامع آموزش کیش در دستور کار قرار دارد
پیام مدیرعامل شرکت آب و برق کیش به مناسبت روز آتش‌نشان
هتل آریا باستان کیش، برنده نخستین نشان «هتل سبز ایران» شد.
الزام ثبت کد ملی در پذیرش مسافران شناورهای تفریحی کیش
مردم و فعالان اقتصادی عامل اصلی رونق کیش هستند
کیش ایر بخش مهمی از پازل توسعه گردشگری کیش است
مسابقات جایزه بزرگ اسکواش با رتبه امتیازی PSA به میزبانی کیش
کیش نمادی از هم افزایی مثبت بخش خصوصی و بخش دولتی است
احیای مزیت‌ها و مشوق‌های قانونی در مناطق آزاد ضروری است
سامانه ها ابزار تسهیل گری اند یا عامل مانع تراشی! مناطق آزاد در بدنه دبیرخانه مخالفانی دارد!

  آخرين اخبار
جزیره کیش در ایمنی شهری و ارتقای فرهنگ ایمنی پیشتاز است
پس از 10 سال جزیره کیش میزبان رویداد TEDx می شود
مدیریت بحران کیش نیازمند ارتقاء و سرمایه گذاری بیشتری است
بازگشت وسایل نقلیه شارژی به پیست های دوچرخه ؟!
چهارشنبه 9 مهر 1404 - 8 ربیع الثانی 1447 - 1 اکتبر 2025 - شماره 4798 ( 2182 دوره جدید)
مشکلات سرویس مدارس
تدوین سند جامع آموزش کیش در دستور کار قرار دارد
پیام مدیرعامل شرکت آب و برق کیش به مناسبت روز آتش‌نشان
هتل آریا باستان کیش، برنده نخستین نشان «هتل سبز ایران» شد.
الزام ثبت کد ملی در پذیرش مسافران شناورهای تفریحی کیش
  پربيننده ترين اخبار
گردشگری، زنجیره‌ای به هم پیوسته
یکشنبه 6 مهر 1404 - 5 ربیع الثانی 1447 - 28 سپتامبر 2025 - شماره 4795 ( 2179 دوره جدید)
طرح تردد خودروهای مناطق آزاد قشم و کیش در آستانه اجرا است
رشد ۱۲ درصدی شاخص سرمایه‌گذاری تحقق‌یافته داخلی مناطق آزاد
احیای مزیت‌ها و مشوق‌های قانونی در مناطق آزاد ضروری است
سامانه ها ابزار تسهیل گری اند یا عامل مانع تراشی! مناطق آزاد در بدنه دبیرخانه مخالفانی دارد!
مشکل لباس فرم مدارس
تاکید بر نقش مناطق آزاد ایران در همگرایی اقتصاد دیجیتال بین کشورهای عضو بریکس
کیش ایر بخش مهمی از پازل توسعه گردشگری کیش است
چند نکته
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

محمد کبیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:
گلوگاه ها و فرایند هایی که سبب کندی مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم می شود شناسایی شوند

تسهیل فرآیندهای اداری و رفع موانع مرتبط با پرونده های انباشته شده؛ بمنظور رفع مشکلات کیشوندان و سرمایه گذاران، در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش است.

  

به گزارش اقتصاد  کیش، چهارمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش  در سالن اجتماعات این سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در این جلسه محمد کبیری بر شناسایی تمامی گلوگاه های صدور مجوزهای صادره سازمان و تعیین زمان دقیق رسیدگی برای هر خدمت تاکید کرد.

کبیری خاطر نشان کرد: تشکیل دو کمیسیون با رویکرد نگاه به گذشته و آینده به ترتیب با موضوعیت بررسی پرونده های انباشته شده در طی سالهای قبل و نیز اصلاح و تسهیل فرایندهای اداری در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.

وی از تمامی معاونان و مدیران عامل شرکت های تابعه خواست تا نسبت به شناسایی گلوگاه ها و روش هایی که سبب کندی فرایند اداری در مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم می شود؛ اهتمام ورزند و زمان دقیق ارائه خدمات به ارباب رجوعان را به صورت دقیق مشخص و گزارش کنند.

کبیری از معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان خواست جهت گردآوری گزارش های ارسالی درون سازمانی اقدام کرده و با دعوت از نمایندگان جوامع صنفی به کمیسیون تسهیل فرایندها و مشورت با ذینفعان و نیز اطلاع رسانی از نحوه اجرا، زمینه را برای مشارکت عمومی فراهم کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت های اجرایی به منظور تسهیل و تسریع در فرایند ثبت شرکت ها و به روزرسانی و بهینه سازی ارائه خدمات کیفی به ارباب رجوعان گفت: مسیر ارائه تمامی خدمات سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه باید شفاف، واضح و براساس زمان تعیین شده صورت پذیرد.

وی ادامه داد: تمامی این برنامه ها در راستای فراهم کردن راه اندازی "پنجره واحد خدمت" که یک سامانه مرکزی و یکپارچه در ارائه خدمات به کیشوندان، سرمایه گذاران و گردشگران است؛ طراحی شده است.

گفتنی است تخصیص خط تلفن های بیشتر برای سازمان و سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (124)، راهکارهای اطلاع رسانی به گردشگران مسیر دریایی در صورت بروز وضعیت نامساعد جوی، ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی، ابلاغ تمامی چالش های کمیته های نوروزی در سال های گذشته به منظور جلوگیری از وقوع آن و پیش بینی امکانات و تمهیدات لازم بیمارستان در ایام نوروز از جمله مباحثی بود که در چهارمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش مورد بررسی قرار گرفت.

 


 شماره خبر : 7571         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.