دراین نشست ابوالفضل طیبی مدیر عامل
شرکت عمران آب و خدمات منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت موضوع بهینه سازی اقدامات
و لزوم اجرای فرآیند بهبود ارتقاء کیفی فعالیت ها براساس استاندارهای روز دنیا
گفت: به همت مدیریت برنامه ریزی وتوسعه ، سیستم مدیریت کیفیت از ابتدای سالجاری در
شرکت استقرار یافته تا تمامی فرآیندها وفعالیت های شرکت براساس شاخصه های کیفی و
استانداردهای جهانی مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی افزود : همکاران ما در شرکت عمران، آب و خدمات کیش با چشم انداز "سازمانی
هوشمند و کارآمد در سطح کلاس جهانی با رویکرد توسعه پایدار شهری"، به صورت
مستمر در حال اجرا و جاری سازی استانداردهای مدیریتی و فعالیتی هستند و با به
روزرسانی و بازنگری دستورالعملها و روشهای اجرایی، سیاست گذاریها و رفع عدم
انطباقهای احصا شده از ممیزی¬های مختلف، برگزاری جلسات ارزیابی
کیفیت و بازنگری در روشهای مدیریت درجهت کسب رضایتمندی حداکثری ذینفعان و پیشبرد
اهداف متعالی شرکت تلاش میکنند.
طیبی درپایان تاکید کرد: تلاش تمامی بخش های شرکت عمران، آب وخدمات کیش حرکت در
مسیر توسعه پایدار و ارائه خدمات شایسته درحوزه شهری و زیربنایی به شهروندان
وگردشگران جزیره کیش است.
|