به گزارش اقتصاد کیش، ابوالفضل طیبی
مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در این نشست با اشاره به اهمیت
نقش فعالان در ناوگان حمل ونقل عمومی کیش برای توسعه رفتار والای اجتماعی و فرهنگ
شایسته کیشوندی گفت : رانندگان به عنوان کسانیکه بیشترین تعاملات اجتماعی را با شهروندان
و گردشگران دارند می توانند اثر گذاری خوبی نیز بر ارتقا فرهنگ شهروندی و گردشگری
در جزیره کیش داشته باشند.
وی افزود: مانیز به عنوان متولی ناوگان حمل ونقل عمومی کیش در کنار برخورد با
خاطیان واعمال قوانین، با تشویق و تقدیر از رانندگان متعهد و وطیفه شناس تلاش می
کنیم مروج رفتار صحیح و متعالی در کیش زیبا باشیم.
در این نشست نظر به عملکرد خوب دو تن از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در امانت
داری و بازگرداندن گوشی موبایل به مالک آن و هدیه ماسک به مسافرین فاقد ماسک با
اهدای لوح یادبود از آنان تقدیر شد.
محمد علی جعفری از رانندگان امانتدار و متعهد خودروی مینی بوس با کد 160 و
یداله حیدری سهلوانی راننده خودروی تاکسی با کد 147 آژانس کرانه جزیره کیش
دو راننده نمونه ای بودندکه مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش به آنان لوح
تقدیر و تندیس اهدا کرد.
|