|
به گزارش اقتصاد کیش، این طرح با هدف بهبود کیفی خدمات حمل ونقل
عمومی ، ارتقاء استانداردهای گردشگری و افزایش رضایتمندی در جزیره کیش اجرایی شده
است.
در این طرح با بهره گیری
از ابزارهای نوین نظرسنجی تلاش می شود بازخوردهای واقعی و روزآمد از خدمات دهی
ناوگان حمل ونقل عمومی کیش دریافت شود.این اقدام نه تنها به پایش مستمر عملکرد
تاکسیرانی کمک می کند، بلکه زمینه ساز تصمیم گیریهای دقیق تر و مبتنی بر داده برای
ارتقاء خدمات خواهد بود.
افزایش رضایتمندی عمومی، ارتقاء استانداردهای
خدمات رسانی و تقویت اعتماد عمومی نسبت به سیستم حمل و نقل جزیره از مزایای اجرای
این طرح است.
گفتنی است در این طرح، برچسبهای QR Code در محل قابل مشاهده داخل تاکسیها نصب شده
اند و مسافران میتوانند با اسکن آنها، نظرات خود را درباره کیفیت خدمات، رفتار راننده
، وضعیت خودرو و سایر شاخصهای مرتبط ثبت کنند. |