 این
مراسم با حضور مدیران ارشد، فعالان صنعت خردهفروشی و صاحبان برندهای مطرح کشور برگزار
شد و در آن از مراکز خرید و برندهایی که بر اساس شاخصهای تخصصی و عملکرد سالانه، رضایت
حداکثری مشتریان را کسب کردهاند، تقدیر بهعمل آمد.
در
این میان، تندیس طلایی مارکتینگ و ایونت مارکتینگ در بخش مراکز خرید کشور به میکامال
کیش تعلق گرفت.
میکامال
که بیش از سه سال از آغاز فعالیت آن میگذرد، در این مدت با تمرکز بر رویکردهای نوین
مارکتینگ، طراحی تجربه مشتری و برگزاری رویدادهای متنوع، توانسته است جایگاه متمایزی
در میان مراکز خرید کشور بهدست آورد و رضایت بالای مخاطبان خود، چه گردشگران و چه
ساکنان جزیره کیش، را جلب کند.
گفتنی
است این چهارمین جایزه ملی و منطقهای میکامال در سه سال گذشته محسوب میشود. پیش از
این، در خردادماه ۱۴۰۳، میکامال بهعنوان «برترین مرکز خرید ایران» در همایش صنعت خردهفروشی
معرفی شده بود و در آبانماه ۱۴۰۲ نیز جایزه سالانه انجمن مراکز خرید و صنعت خردهفروشی
خاورمیانه و شمال آفریقا
(MENA Awards) را در بخش «کارزارهای
ارتقای فروش» دریافت کرد.
دریافت
این جوایز، جایگاه روبهرشد میکامال را در صنعت خردهفروشی کشور و منطقه تثبیت کرده
و نشاندهنده تمرکز این مجموعه بر ارتقاء کیفیت خدمات، رضایت مشتری و نوآوری در تعامل
با مخاطبان است. |