رسانه ها و خبرنگاران باید مطالبه گر حقوق مردم باشند پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
صدور مجوز حرکت شبانه کشتی مسافربری برای جزیره کیش
گرمای هوا بهترین فرصت برای مقابله با پشه آئدس
کشتی مسافربری مریم به ناوگان دریایی کیش پیوست
اعمال تخفیف مدیریت مصرف از دوره خردادماه سال جاری برروی قبوض مشترکین شرکت آب و نیروی ماهتاب کیش
کیش میزبان نمایشگاه سنگ‌های قیمتی و مروارید
شناگران برتر دختر کیش معرفی شدند
ریال دیجیتال می‌تواند ظرفیتی برای توسعه کیش باشد
برای "قشم"درحال اجرا، برای "کیش" ممنوع!
دکتر پزشکیان در صدر آراء جزیره کیش
ضرورت ارتقای جایگاه دبیر شورایعالی مناطق آزاد به معاونت ریاست جمهوری
مناطق آزاد باید در استفاده از فناوری‌های نوین در مدارس پیشگام باشند
سهم 25 درصدی مناطق آزاد از رشد اقتصادی کشور
182 قانون متناقض درباره مناطق آزاد وجود دارد
شرکت در انتخابات، در انتظار نتیجه

  آخرين اخبار
صدور مجوز حرکت شبانه کشتی مسافربری برای جزیره کیش
گرمای هوا بهترین فرصت برای مقابله با پشه آئدس
کشتی مسافربری مریم به ناوگان دریایی کیش پیوست
اعمال تخفیف مدیریت مصرف از دوره خردادماه سال جاری برروی قبوض مشترکین شرکت آب و نیروی ماهتاب کیش
کیش میزبان نمایشگاه سنگ‌های قیمتی و مروارید
شناگران برتر دختر کیش معرفی شدند
ریال دیجیتال می‌تواند ظرفیتی برای توسعه کیش باشد
دوشنبه 11 تیر 1403 ، 24 ذی الحجه 1445 ، 1 جولای 2024 ، شماره 4499 (1883 دوره جدید)
برای "قشم"درحال اجرا، برای "کیش" ممنوع!
دکتر پزشکیان در صدر آراء جزیره کیش
  پربيننده ترين اخبار
اشک های مهندس یزدان پناه ، استدلال های مرعشی و تفکرات انصاری لاری برای انتخاب پزشکیان
مهندس یزدان پناه در شب اکران فیلم "قصه های کیش":
ایجاد شبکه ارتباطی بین نهادها وارگانهای مختلف کیش دستاوردهای ارزشمندی برای جزیره به همراه دارد
یکشنبه 10 تیر 1403 ، 23 ذی الحجه 1445 ، 30 ژوئن 2024 ، شماره 4498 (1882 دوره جدید)
دکتر پزشکیان در صدر آراء جزیره کیش
سهم 25 درصدی مناطق آزاد از رشد اقتصادی کشور
به شرکت های هواپیمایی برای تقویت سفر به کیش مشوق هایی داده می شود
شنبه 9 تیر 1403 ، 22 ذی الحجه 1445 ، 29 ژوئن 2024 ، شماره 4497 (1881 دوره جدید)
مریم محبی صاحب برنز مسابقات قهرمانی کشورشد
رسیدگی به 37000 پرونده در سال گذشته
شرکت در انتخابات، در انتظار نتیجه
182 قانون متناقض درباره مناطق آزاد وجود دارد
ضرورت ارتقای جایگاه دبیر شورایعالی مناطق آزاد به معاونت ریاست جمهوری
رئیس جدید پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران معرفی شد
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در بازدید از روزنامه اقتصاد کیش:
رسانه ها و خبرنگاران باید مطالبه گر حقوق مردم باشند

مهندس ابوالفضل طیبی؛ مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش به مناسبت روزخبرنگار از دفتر روزنامه اقتصاد کیش بازدید کرد.

  

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش درجریان این بازدید طی نشستی با مدیر مسول ، سردبیر و اعضا هیئت تحریریه روزنامه اقنتصاد کیش ، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاری  کار مقدسی است، گفت: شما اصحاب رسانه کار بسیار حساس و طاقت فرسایی دارید و کوشش و تلاش  شما در انعکاس اخبار شایسته قدردانی است. مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش افزود:  رسانه ها باید مطالبه گر حقوق مردم باشند و مدیران جامعه را در راه شناسایی مطالبات مردم یاری دهند . وی گفت : مردم به گردن ما حق دارند و میز مدیریتی که ما در اختیار داریم در واقع فرصت و ظرفیتی است که در اختیار ما قرار گرفته تا بواسطه آن به مردم خدمت کنیم و این کار را باید بدون منت انجام دهیم . مهندس طیبی رسانه ها و خبرنگاران را بعنوان بازوهای امین مسئولین عنوان کرد و گفت: از آنجا که رسانه ها و خبرنگاران نماینده افکار و خواسته های عمومی جامعه هستند ، بخوبی می توانند در این راه به مدیران جامعه کمک کنند ، خواسته ها و مطالبات مردم و جامعه را انتقال و انعکاس دهند و آن ها را تا حصول نتیجه پیگیری کنند . وی افزود: ما نیز به عنوان عضو ی از مجموعه بزرگ سازمان منطقه آزاد کیش در جهت عمران و آبادانی جزیره زیبای کیش  همه توان خود را گذاشته ایم  و در جهت آبادانی جزیره تلاش می کنیم  و امیدواریم در این راه  از همراهی و همفکری شما در جهت انجام هر چه مطلوب تر مسئولیت مان برخوردار باشیم. وی افزود:در بسیاری از موارد ما به همکاری و همراهی رسانه ها برای روشن شدن  افکار عمومی نیاز داریم. چرا که ممکن است برخی اقدامات و تصمیمات ما برای افرادی ایجاد شبهه کند و رسانه ها در این زمینه ها با تشریح و تحلیل موضوع می توانند بسیار کمک کنند .

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش  در خصوص برخی اقدامات در دست انجام مجموعه خود بهسازی منطقه سفین را به عنوان یکی از دغدغه های مهم خود نام برد و افزود:  اقدامات زیادی در حال انجام است که مردم به زودی نتایح آن را در بهسازی آسفالت ، ترمیم شبکه فاضلاب و شیب بندی آب های سطحی، نور، پیست دوچرخه و از همه مهمتر لوله گذاریها و بهسازی شبکه آب روستای باغو و...در آن منطقه خواهند دید.  مهندس طیبی با اشاره به حقوق شهروندی افزود: من به عنوان  یک مدیر وظیفه دارم به مردم خدمات بدهم اما گاهی به دلایلی که عمدتا اقتصادی است این سطح خدمات کم یا زیاد می شود ولی من در هر صورت باید وظایف خود را با توجه به سطح امکانات درست انجام دهم و این قول را  در بدو پذیرش مسئولیت به خودم داده ام.  ممکن است بعلت برخی محدودیت هایی که وجود دارد سطخ خدمات انچنان رضایت بخش نباشد ولی ما باید نهایت تلاش مان را داشته باشیم و بهترین خدمات ممکن را ارائه دهیم.

مهندس طیبی با بیان اینکه نیازبه دادن  شعار نیست و من به عنوان مدیر باید حرفم را در کارم بزنم افزود:  مردم وقتی در سطح شهر قدم میزنند و پاکی و نظافت، زیبایی فضای سبز، نور معابر را در سطح شهر می بینند و احساس رضایت می کنند همه  اینها نشانگر عملکرد ما است و مردم خود بهترین قضاوت کننده عملکرد ما هستند.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش بازسازی، بازگشایی و بهسازی برخی معابر، اسکله ها و  میادین را از اقدامات جاری شرکت عمران و آب و خدمات عنوان کرد و افزود: باید از شخص دکتر مظفری تقدیر کرد که علی رغم همه فشارها تاکید دارند تا مردم از تمامی امکانات سطح جزیره کیش به نحو احسن استفاده کنند ؛ تمامی سواحل در اختیار  مردم باشد و پاکسازی سواحل نیز به نحو احسن انجام شود. وی با تقدیر از همکارانی که بعضا حدود 20 ساعت در طول شبانه روز مشغول کارهستند  گفت: در حوزه خدمات شهری کارکنان ما به صورت شبانه روزی و گاهی 20 ساعت در شبانه روز کار می کنند و در عین حال برخی هم تصور  می کنند در این روزهای گرم و شرجی تابستان کارکردن  راحت است !

مهندس طیبی افزود : ما روز و شب جزیره کیش را باید در کنار هم ببینیم، در عین حال که روزهای جزیره کیش باید پاک و تمیز باشد شب هایش هم باید زیبایی داشته باشد چون جزیره کیش  یک منطقه مهم گردشگری است و شب هایش هم باید زیبا و برای گردشگر مطلوب و دیدنی باشد.

وی به بازدید اخیر خود از ورزشگاه سفین اشاره کرد و گفت : آنجا یک معدن پرورش استعدادهای فرزندان کشور است و باید  آن را تا بالاترین ظرفیت موجود احیاء و بازسازی کنیم .وی افزود : من  به جوانان و نوجوانان آنجا قول داده ام پس از  هماهنگی های لازم  شخصا پیگیر رفع مشکلات ورزشگاه شان باشم  و انشاالله آنجا را به یک ورزشگاه باظرفیت و آبرومند برای  ورزش جزیره تبدیل خواهیم کرد. وی گفت : من بعد از بازدید از ورزشگاه حداقل 5- 6 بار دیگر به آن منطقه رفتم و بازدید کردم ، چون بومیان و ساکنان آنجا مطالباتی داشتند ، رفتم و  از نردیک مواردی که گفته بودند را دیدم و همه آنها را در دستور کار قرار داده ایم انشالله یکی یکی مشکلات را رفع  خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش گفت: همه ما تمام توانمان را گذاشته ایم که در این دوره  مسئولیت ، خدمات خوبی را  به یادگار بگذاریم تا فضای عمومی و شهری و خدمات شهری به یک استاندارد قابل قبولی برسد و امیدواریم نامی نیک از همه  ما به یادگار بماند.

وی  هم چنین به موضوع آزاد سازی سواحل کیش اشاره کرد و گفت : متاسفانه بخش زیادی از سواحل و معابر عمومی سالهابه ناحق در اختیار برخی برج ها و پروژه ها قرار داشت که موجب تضییع حقوق مردم و در واقع پایمالی بیت المال شده بود و با دستور و حمایت آقای دکتر مظفری همه آنها آزاد سازی شد تا دراختیار استفاده عموم قرار گیرد.

مهندس طیبی  هم چنین در حاشیه این بازدید پیرامون  برخی انتصابات اخیر در شرکت عمران ، آب و خدمات کیش گفت :  انتصابات اخیر و جابجایی های که صورت گرفت بر اساس مطالعاتی که در حوزه عملکرد برخی حوزه ها  صورت گرفته بود انجام شد ضمن اینکه در یک مورد مشکل قانونی وجود داشت و متاسفانه ادامه کار یکی از مدیران از نظر قانونی دچار مشکل بود .وی افزود : حمل و نقل عمومی و زحمتکشان تاکسی دار و مینی بوس داران جزیره کیش همکاران عزیز ما هستند و جامعه حمل و نقل را عضوی از خانواده شرکت عمران، آب و خدمات می دانیم.وی با بیان اینکه مدیران قبلی تمام تلاششان را در جهت بهبود امور کرده اند، گفت: ما هم رویکردمان ادامه همین روند است و باید به مدیران جدید هم زمان داده شود تا برنامه های خودشان را  عملی و اجرا کنند.

طیبی افزود: مطالبه گری بسیار خوب است اما راه دارد و به مروز زمان  همه  متوجه خواهیم شد  که برخی تصمیمات، تصمیمات درست و بخاطر رعایت  قانون بوده است و باید گرفته می شد.

 مهندس طیبی انتصاب پاشاکی را که از نیروهای خوب و کارآمد سازمان منطقه آزاد کیش  هستند را بعنوان مدیر حوزه حمل و نقل و ترافیک را در همین راستا عنوان کردند و افزودند :  در جهت ساماندهی و ایجاد نظم و هماهنگی بیشتر در مجموعه حمل و نقل جزیره کیش  و پاسخگویی به مطالباتی که وجود داشت و رفع مشکلات موجود جابجایی در این حوزه نیاز بود  و امیدوارم اثرات مفید این جابجایی را بزودی در سطح حمل و نقل جزیره شاهد باشیم.

در پایان این بازدید مهندس طیبی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران روزنامه اقتصاد کیش تقدیر کرد.

 

 شماره خبر : 679         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.