آمادگی پذیریش روزانه هزار خودرو با ماندگاری 5 روز درکیش را داریم پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
ورود تجهیزات و قطعات سامانه شش هزار متر مکعبی آب شیرین کن ماهتاب کیش
ارائه اینترنت رایگان به مسافران نوروزی در کمپ های مسافری
استقرار گروه‌های نظارت نوروزی در بازار‌های کیش
اعلام نرخ جدید کرایه ورود خودرو به جزیره کیش
صدور و اعطای اولین کارت تردد بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش
نشست هماهنگی کارگروه‌های اقتصادی قرارگاه عملیاتی مناطق آزاد
مناطق آزاد باید محرک اقتصادی در کشور باشند
مشاور امور بانوان و خانواده دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد
برگزاری آزمون هماهنگ استانی کیفیت بخشی دانش آموزان پایه ششم در کیش
هدف هیئت ورزش کارگران کیش کمک به توسعه ورزش است
برنامه های رمضان و نوروز جزیره کیش تشریح شد
رضایت‌سنجی از کیشوندان و گردشگران در ایام نوروز با سامانه‌۱۲۴
برنامه‌ سازمان منطقه آزاد کیش برای پیگیری کلان پروژه‌ی شهر هوشمند کیش
برای ورود عملیاتی به موضوع شهر هوشمندکیش آمادگی داریم

  آخرين اخبار
ورود تجهیزات و قطعات سامانه شش هزار متر مکعبی آب شیرین کن ماهتاب کیش
ارائه اینترنت رایگان به مسافران نوروزی در کمپ های مسافری
استقرار گروه‌های نظارت نوروزی در بازار‌های کیش
اعلام نرخ جدید کرایه ورود خودرو به جزیره کیش
یکشنبه 27 اسفند 1402 ، 6 رمضان 1445 ، 17 مارچ 2024 ، شماره 4433 (1817 دوره جدید)
صدور و اعطای اولین کارت تردد بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش
نشست هماهنگی کارگروه‌های اقتصادی قرارگاه عملیاتی مناطق آزاد
مناطق آزاد باید محرک اقتصادی در کشور باشند
مشاور امور بانوان و خانواده دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد
برگزاری آزمون هماهنگ استانی کیفیت بخشی دانش آموزان پایه ششم در کیش
  پربيننده ترين اخبار
برنامه های رمضان و نوروز جزیره کیش تشریح شد
حمیرا ریگی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار شد
سه شنبه 22 اسفند 1402 ، 1 رمضان 1445 ، 12 مارچ 2024 ، شماره 4430 (1814 دوره جدید)
برنامه‌ سازمان منطقه آزاد کیش برای پیگیری کلان پروژه‌ی شهر هوشمند کیش
آخرین وضعیت توسعه میدان گازی کیش
رضایت‌سنجی از کیشوندان و گردشگران در ایام نوروز با سامانه‌۱۲۴
اجراء طرح پرورش ماهی توسط موقوفات استان مرکزی در بندر چارک
بهسازی و تعمیر آلاچیق های پارکها و نوارساحلی کیش در آستانه نوروز
هدف هیئت ورزش کارگران کیش کمک به توسعه ورزش است
برگزاری دوره آموزشی مقدماتی ایمنی و پیشگیری از حوادث در مدارس کیش
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی کیش :
آمادگی پذیریش روزانه هزار خودرو با ماندگاری 5 روز درکیش را داریم

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی کیش از ¬ظرفیت پذیرش هزار خودرو با مدت ماندگاری 5 روز از 25 اسفند تا 15 فروردین 1402 خبرداد.

  

به گزارش  اقتصاد کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مرتضی رمضانی در نشست خبری در سالن خوارزمی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ ‌نرخ حمل خودرو به صورت رفت و برگشت را 2 میلیون و 400 هزار تومان عنوان کرد و از راه اندازی سامانه پذیرش برخط خودرو به آدرس:www.ticket.kishports.comدر بندر کیش و حذف واسطه ها خبر داد و افزود: گردشگرانی که با خودرو قصد سفر به کیش را دارند می توانند قبل از مراجعه به بندر، وارد سامانه شوند تا زمان و شناور مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی با بیان این که جزیره کیش روزانه ظرفیت پذیرش هزار خودرو در ایام نوروزی را دارد که مدت ماندگاری در نظر گرفته شده برای آنها از ۲۵ اسفند است، تأکید کرد: این تصمیم در راستای ارائه خدمات ارزنده به گردشگران و حفظ کرامت آنان و نیز ظرفیت تاب آوری جزیره کیش اتخاذ شده است.

وی با اشاره به تردد 14 هزار و 500 خودرو با پلاک کیش، ظرفیت تاب آوری کیش را 20 هزار و 500 خودرو عنوان و تاکید کرد: بر ای خودروها به ازای ماندگاری بیش از حد مجاز، 300 هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است و این طرح از 25 اسفند 1401 اجرایی می شود.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی1402، داشتن معاینه فنی را شرط ورود خودرو به جزیره کیش دانست و افزود: در ایام نوروز از ورود کامیون، اتوبوس، مینی بوس، ون، تاکسی و وانت به جزیره کیش به جز کامیون‌های حامل مواد غذایی و سوخت جلوگیری می شود.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی1402، از به کارگیری 30 فروند لندینگ کرافت برای حمل خودرو و 8 فروند کشتی برای جابجایی گردشگران از بنادر چارک و آفتاب به کیش خبر داد.

وی اظهار کرد: افزایش گیت ها، خدمات رفاهی، شناورهای مسافری و خودرویی، توسعه پارکینگ خودروها، رسیدگی به وضعیت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی از جمله اقدامات پیش بینی شده در بندر چارک است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش، خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم در خصوص راه اندازی دوربین های پلاک خوان در بنادر چارک و کیش با هدف به حداقل رساندن ایستایی خودروها و جلوگیری از ازدحام و تشکیل صف های طولانی، اندیشیده شده است.

رمضانی افزود: کمپ خانوادگی، کمپ مجردی واقع در زمین شماره دو فوتبال و کمپ اسکان جانبازان در مدارس ابن سینا، کوثر و مولوی، آماده پذیرش مسافران هستند و در راستای رفاه گردشگران بوفه خرید و تعبیه محلی برای شارژ تلفن همراه پیش بینی شده است و به ازای هر شب مبلغ 150 هزار تومان از متقاضیان دریافت می شود.

رمضانی خاطر نشان کرد: گردشگرانی که قصد اقامت در کمپ های اسکان نوروزی را دارند باید از چادرهای شخصی خود در محل های مشخص شده استفاده کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تنظیم قیمت بازار شب عید که با قیمت های سرزمین اصلی همخوانی داشته باشد و نیز تامین مایحتاج عمومی و ایجاد مرکز میوه و تره بار، تاکید کرد: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ناظران افتخاری به صورت نامحسوس قیمت اجناس، کالاها و خدمات را رصد و تخلفات واحدهای صنفی را گزارش می کنند و در این میان واحدهای صنفی جزیره کیش نیز موظف هستند خدماتی از قبیل درج قیمت کالا، داشتن نرخ‌ نامه و ارائه فاکتور خرید را رعایت کنند.

رمضانی،شماره تلفن سه رقمی 124 را به عنوان سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات کیشوندان و گردشگران نوروزی معرفی کرد و افزود: گردشگران با مراجعه به سایت KISH.IR. 124 می توانند با ثبت درخواست ها، پیشنهادات و شکایات خود در سامانه یاد شده و دریافت کد رهگیری، درخواست های خود را پیگیری کنند و از نتایج آن مطلع شوند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی، ادامه داد: تلفن 4488 با پیش شماره 076 و متشکل از 20 خط به عنوان "سامانه پاسخگویی بنادر کیش" در نظر گرفته شده است که به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به تماس های مردمی خواهد بود.

وی، تاکید کرد: با ایفای نقش مهم و ارزشمند کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیل سفر گردشگران نوروزی در سطح گسترده اطلاع رسانی ادامه دارد تا گردشگرانی که با خودروی خود توسط لندینگ کرافت وارد جزیره می شوند از قوانین و مقررات جزیره کیش مطلع و از برنامه های در نظر گرفته شده؛ بهره مند شوند.

رمضانی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: بر اساس آمارها و تحلیل های صورت گرفته از 24 اسفند شاهد افزایش 15 درصدی مسافران خواهیم بود که تمهیدات ویژه ای برای افزایش پروازها و ارائه خدمات به گردشگران در نظر گرفته شده است

وی از تامین و ذخیره‌سازی آب، برق و سوخت مورد نیاز جزیره در ایام نوروز خبر داد و بیان داشت: با آمادگی کامل هلال احمر، بیمارستان کیش، مرکز توسعه سلامت، پلیس راهور، نیروی انتظامی، شرکت نفت، شرکت آب و برق، دامپزشکی و دیگر دستگاه های اجرایی در تلاش هستیم خدمات شایسته ای به مهمانان نوروزی ارائه دهیم.

پیش بینی برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی، استقرار ایستگاه های "بهار در بهار" در 8 نقطه کیش، افزایش 25 دستگاه مینی بوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی­کیش، لزوم آموزش رانندگان خودروهایی که از سرزمین اصلی به کیش می آیند، افزایش ساعات پخت نانوایی ها، نظافت خودرو های حمل و نقل عمومی، اطلاع رسانی در فاصله ۵۰ کیلومتری مبادی ورودی و پیش بینی های ستاد نوروزی در زمان های بحرانی، از جمله مواردی بود که در نشست خبری دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1402 مطرح شد.

برگزاری نمایشگاه بهارانه 1402، ایستگاه شعر و ادب بهارانه، ایستگاه بهارانه کودک و نوجوان، جشن بهارانه، جشن معنوی شب های ملکوتی ویژه ماه مبارک رمضان در باغ راه، جشنواره مجسمه های ماسه ای در ساحل پارک ماهیگیر، جشنواره بازی و سرگرمی در محوطه پارک طبیعت، جشنواره بادی ساحلی در پارک ساحلی طلوع، جشن بهارانه در استیج ساحل مرجان، جشن تحویل سال به همراه نورافشانی و اجرای سفره هفت سین در اسکله تفریحی، اجرای گروه های آیینی و اقوام در شهر تاریخی حریره و استقبال از گردشگران در فرودگاه از جمله برنامه­ های ستاد هماهنگی­خدمات سفرهای نوروزی است که به منظور ایجاد فضای شاد و خاطر انگیز برای گردشگران در ایام نوروز اجرایی می شود.

 

 شماره خبر : 4893         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.