آغاز فعالیت بزرگترین کارخانه شیشه؛ درب و پنجره آلومینیومی و یوپی وی سی در جزیره کیش پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
افزایش ماندگاری گردشگر در کیش باید مورد توجه قرار گیرد
موفقیت قابل توجه دانش آموزان کیش در المپیاد کشوری
آغاز همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور در مشهد
بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی کیش
در مناطق آزاد فقط به دنبال آمار سازی هستند
نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش 30 اردیبهشت برگزار می شود
ثبت 7000 اظهار نامه حقیقی و 2200 اظهار نامه حقوقی در کیش
مجوز واردات خودرو‌های کارکرده از مناطق آزاد صادر شده است
تجلیل از پیشکسوتان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش
پاکسازی سواحل کیش به مناسبت روز جهانی زمین پاک
برگزاری مسابقات ماراتن ۱۰ کیلومتر آب‌های آزاد در کیش
ا۱۴ دانش‌آموز کیش به المپیاد کشوری راه یافتند
اعلام برنامه های هفته سلامت در جزیره کیش
اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد کیش برای همکاری درتوسعه شهری استان هرمزگان

  آخرين اخبار
افزایش ماندگاری گردشگر در کیش باید مورد توجه قرار گیرد
موفقیت قابل توجه دانش آموزان کیش در المپیاد کشوری
آغاز همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور در مشهد
بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی کیش
در مناطق آزاد فقط به دنبال آمار سازی هستند
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ، 16 شوال 1445 ، 25 آپریل 2024 ، شماره 4448 (1832 دوره جدید)
نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش 30 اردیبهشت برگزار می شود
ثبت 7000 اظهار نامه حقیقی و 2200 اظهار نامه حقوقی در کیش
مجوز واردات خودرو‌های کارکرده از مناطق آزاد صادر شده است
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ، 15 شوال 1445 ، 24 آپریل 2024 ، شماره 4447 (1831 دوره جدید)
  پربيننده ترين اخبار
شنبه 1 اردیبهشت 1403 ، 11 شوال 1445 ، 20 آپریل 2024 ، شماره 4443 (1827 دوره جدید)
دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ، 13 شوال 1445 ، 22 آپریل 2024 ، شماره 4445 (1829 دوره جدید)
یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 ، 12 شوال 1445 ، 21 آپریل 2024 ، شماره 4444 (1828 دوره جدید)
تجلیل از پیشکسوتان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 ، 14 شوال 1445 ، 23 آپریل 2024 ، شماره 4446 (1830 دوره جدید)
اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد کیش برای همکاری درتوسعه شهری استان هرمزگان
اعلام برنامه های هفته سلامت در جزیره کیش
ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد
انگیزه و تلاش در ورزش کارگری کیش بالاست
در حوزه بین الملل مناطق آزاد باید قویترعمل کنیم
برگزاری مسابقات ماراتن ۱۰ کیلومتر آب‌های آزاد در کیش
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

آغاز فعالیت بزرگترین کارخانه شیشه؛ درب و پنجره آلومینیومی و یوپی وی سی در جزیره کیش

  

برای اولین بار کارخانه تولید شیشه و درب و پنجره آلومینیومی و یوپی وی سی درجزیره  کیش مطابق با استاندارهای جهانی و با به روزترین دستگاههای تمام اتوماتیک در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرد . این کارخانه با ظرفیت تولید ماهیانه حدود پنج هزار متر شیشه و هفت هزار متر در و پنجره را می توان  یکی از بزرگترین کارخانه های تولید شیشه و درب و پنجره آلومینیومی و یوپی وی سی در منطقه  قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد کیش؛ گروه مهندسی آلومینیوم و شیشه کیش با شعار "ارمغان سکوت، امنیت و آرامش" فعال در زمینه تولید انواع شیشه ساختمانی به صورت فول اتوماتیک، درب و پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی با استفاده از بروزترین ماشین آلات روز اروپا در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرده است. تیم متخصص این شرکت در زمینه مشاوره، طراحی، تولید و اجرا از ابتدا تا انتهای پروژه همراه شرکت های متقاضی با کیفیت بالا و به صورت تضمینی خواهند بود. هم چنین قیمت قابل رقابت و پشتیبانی قوی محصولات موضوعی است که این شرکت را از سایر رقبای خود متمایز می سازد.

دکتر مجتبی محمد زاده؛ مدیرعامل گروه مهندسی آلومینیوم و شیشه کیش در خصوص  هدف از انتقال این تکنولوژی به جزیره کیش به خبرنگار ما گفت: نبود استاندارد خاص و موثر در جزیره کیش با توجه به کاربری گردشگری و ساخت پروژه های بزرگ و فاخر ما را بر آن داشت که دستگاههای تولید شیشه و درب و پنجره یو پی وی و آلومینیومی را به کیش وارد کنیم تا بتوانیم خدمات شایسته ای را به صاحبان صنایع و پروژه های مختلف ارائه نماییم. وی با بیان اینکه دستگاهها تمام اتوماتیک و تحت لیسانس کشورهای ایتالیا و آلمان وارد جزیره کیش شده اند، گفت: در حال حاضر شیشه استاندارد دو جداره و عایق تولید و عرضه می شود و این شیشه در فاز دوم به پیشرفته ترین شیشه موجود در دنیا تبدیل خواهد شد، شیشه هایی که برای مثال در برج خلیفه دبی و پروژه های بزرگ و مهم جهان مورد استفاده قرار گرفته اند در آینده نزدیک درجزیره کیش هم قابل ارائه خواهد بود.

 دکتر محمد زاده با اشاره به مشکلاتی  که در جزیره کیش از نظر تولید شیشه استاندارد وجود داشت، اظهار کرد: در گام اول بدلیل مشکلات موحود در  جزیره ،  ماشین آلات و دستگاههای ساخت شیشه دو جداره استاندارد که عایق حرارتی هم هستند به جزیره وارد گردیده  که به صورت کاملا اتوماتیک شیشه ها برش خورده، شسته شده و به صورت دوجداره و در حد استاندارهای جهانی و با قابلیت صادرات تحویل مشتری می شود.وی افزود : از طرفی به دلیل نبود کارخانه تولید کننده درب و پنجره یوپی وی سی و آلومینیومی که توان نگهداشت شیشه باکیفیت تولیدی ما را از نظر درزبندی و عایق داشته باشد اقدام به وارد کردن دستگاههای ساخت درب و پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی به صورت جداگانه نموده ایم تا بتوانیم جایگاه مناسبی را برای نصب شیشه های تولیدی تامین نماییم.

مدیرعامل گروه مهندسی آلومینیوم و شیشه کیش هم چنین  به موضوع قیمت تمام شده در کیش نسبت به سایرشهرها  اشاره کرد و افزود: در جزیره کیش  قیمت های گزافی  از جهات مختلف خصوصا در بحث حمل و نقل به خریدار و صاحبان پروژه ها تحمیل می شود که این موضوع با خرید از جزیره کیش و استفاده از تولیدات داخل جزیره تا حد بالایی مرتفع خواهد شد . وی افزود: قطعا حمایت  سازمان منطقه آزاد کیش و سازندگان و فعالین بخش خصوصی از راه اندازی  این گونه صنایع  در جزیره به شتاب بخشیدن به رونق و توسعه کیش کمک شایان توجهی خواهد داشت و علاوه بر کاهش هزینه ،به سرعت اتمام پروژه ها  کمک شایان توجهی خواهد کرد.

دکتر محمد زاده که  خود از سابقه بیش از یک دهه  مشاور اجرایی در پروژه های متعدد برخوردار است ، گفت: کارخانه شیشه و درب و پنجره آلومینیومی و یوپی وی سی در کیش متناسب با استاندارد های روز دنیا در جزیره کیش مشغول به فعالیت است و در گام بعدی علاوه بر تامین نیاز بازار جزیره در نظر دارد به بحث صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس، قطر، عمان، امارات و ... ورود نماید که البته منوط به حمایت و تامین سایر دستگاههای پیشرفته خواهد بود و قطعا ارز آوری بسیار خوبی را در پی خواهد داشت.

گفتنی است این مجموعه   تاکنون با پروژه های مطرحی در داخل و خارج از کشور همکاری داشته است. از جمله پروژه های داخلی می توان به پروژه ایران مال تهران، مشهد مال مشهد، هتل روتانا مشهد، پروژه پدیده مشهد، هتل و کنسرت هال اکسلسیور کیش، برج یاس مشهد، برج آرمیتاژ مشهد و... و پروژه دفتر نفتی مسقط عمان و پروژه اوپال مال عراق از جمله پروژه های خارجی اجرا شده توسط این شرکت هستند.

11تیر 1401

 شماره خبر : 3826         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.