مدیرعامل بانک دی، در
جریان بازدید از شعبه کیش بیمه دی، شرکت
بیمه دی را یکی از مهم ترین حلقه های زنجیره ارزش گروه مالی دی دانست.
برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه کیش بیمه دی ضمن گفت و گو با
همکاران این مجموعه خواستار یکپارچگی استراتژیک گروه مالی دی و بهره مندی از ظرفیت
های شرکت های تابعه در جذب مشتریان شد.
وی افزود: سطح از اعتماد عمومی به بیمه دی یک سرمایه اجتماعی ارزشمند برای گروه
مالی دی است که امیدواریم با همت و تلاش همکاران این مجموعه شاهد ارتقای روزافزون
جایگاه بیمه دی در صنعت بیمه کشور و بهبود کیفیت خدمات به جامعه بزرگ ایثارگری
باشیم.
وی در پایان وجود استراتژی یکپارچه و هماهنگ در گروه مالی
دی و بهره مندی از ظرفیت های متقابل شرکت های گروه تابعه در ارزش آفرینی برای
مشتریان را گامی مهم در جذب مشتریان جدید دانست و گفت: باید با تعامل مناسب، زمینهساز
هدایت مشتریان بانک برای بهره مندی از خدمات بیمه و سایر شرکتهای گروه مالی دی
باشیم و ضمن شناسایی نیازهای مشتریان با ایجاد تنوع در محصولات، ارتقای کیفیت
خدمات و پاسخگویی به موقع در حفظ و جذب و افزایش میزان رضایت ذینفعان تلاش کنیم تا
به سودآوری و ارزش آفرینی مستمر دست یابیم.
در جریان این بازدید علی اسکندری، رییس شعبه کیش بیمه دی ضمن ارائه گزارش جامعی از
عملکرد شعبه کیش، آمادگی بیمه دی را برای تقویت ظرفیت های همکاری با بانک دی اعلام
کرد.
|