جزیره کیش باید سالیانه میزبان چند رویداد بین المللی ورزشی باشد پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
جعبه ابزاری برای ارتقاء قابلیت سیاستی و اجرایی سازمان های مناطق آزاد
خطوط مسافری دریایی از کیش و قشم به دبی و عمان راه اندازی می شود
امانت است و موقت!
عجیب است!
به مطالبات جامعه مراکز پذیرایی توجه شود
آغاز فعالیت کانون بازنشستگان جزیره کیش
رعایت استاندارد‌های هشتاد و پنجگانه لازمه پلاک گذاری خودرو‌های وارداتی
سینمای خانگی جهالت و ابتذال را به جامعه تزریق می کند
دستگیری خریدار کلاهبردار درکیش
تاکنون ۶ حلقه چاه در میدان گازی کیش راه‌اندازی شده است
در چارچوب قانون، منافع و مصالح جزیره و کشور، مطیع قانون هستیم
تجار و صاحب‌نظران جزیره را در تصمیم گیری‌ها، مشارکت می دهیم
توسعه زیر ساختها و تبلیغات مناسب دو مولفه مهم برای توسعه گردشگری در مناطق اراد
99۰داوطلب هلال احمر در کیش فعال است

  آخرين اخبار
جعبه ابزاری برای ارتقاء قابلیت سیاستی و اجرایی سازمان های مناطق آزاد
خطوط مسافری دریایی از کیش و قشم به دبی و عمان راه اندازی می شود
امانت است و موقت!
عجیب است!
دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ، 4 ذی القعده 1445 ، 13 می 2024 ، شماره 4462 (1846 دوره جدید)
به مطالبات جامعه مراکز پذیرایی توجه شود
آغاز فعالیت کانون بازنشستگان جزیره کیش
رعایت استاندارد‌های هشتاد و پنجگانه لازمه پلاک گذاری خودرو‌های وارداتی
سینمای خانگی جهالت و ابتذال را به جامعه تزریق می کند
دستگیری خریدار کلاهبردار درکیش
  پربيننده ترين اخبار
جعبه ابزاری برای ارتقاء قابلیت سیاستی و اجرایی سازمان های مناطق آزاد
هادی خسروانی فراهانی سرپرست جدید معاونت سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش شد
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ، 29 شوال 1445 ، 8 می 2024 ، شماره 4458 (1842 دوره جدید)
تابستان کیش و اضطراب رونق یا عدم رونق گردشگری در کیش
وحید شجاعی سرپرست حوزه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش شد
با رقابت ناسالم و غیر قانونی شاغلین در صنوف مختلف مقابله خواهیم کرد
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 ، 28 شوال 1445 ، 7 می 2024 ، شماره 4457 (1841 دوره جدید)
شرکت‌های نوآور حوزه گردشگری در کیش مورد حمایت قرار می‌گیرند
مناطق آزاد از جنس مشارکت جویی و مشارکت آفرینی هستند
کمبود شدید نیروی کارمتخصص در جزیره کیش
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ، 30 شوال 1445 ، 9 می 2024 ، شماره 4459 (1843 دوره جدید)
راه اندازی مرکز آموزشی پژوهشگاه رویان در جزیره کیش
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

دکتر مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه هیات امنای موسسه ورزش و تفریحات کیش:
جزیره کیش باید سالیانه میزبان چند رویداد بین المللی ورزشی باشد

اولین جلسه هیات امنای موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با حضور دکتر غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، دکتر آخوندی معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش ، محمد رضا مداح مدیر کل حوزه مدیر عامل ،ثاقب فرد مدیر امور مجامع منطقه آزاد کیش و اعضا هیات امنا موسسه ورزش در محل دفتر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش پیرامون تبیین سیاست ها و تشریح ساختار جدید موسسه ورزش کیش برگزار شد .

  


به گزارش اقتصاد کیش دکتر غلامحسین  مظفری در این نشست با توجه به اهمیت جایگاه ورزش گفت :  یکی از مهم ترین اولویت های سازمان منطقه آزاد کیش موضوع ورزش و تاثیری که  فعالیت این حوزه می تواند بر بخش های مختلف جزیره بگذارد می باشد. وی گفت : نگاه ما به ورزش کیش بعنوان ظرفیتی فراگیر هم به جهت ارائه خدمات به کیشوندان هم  برای کمک به پیشرفت  ورزش کشور است. دکتر مظفری افزود: خوشبختانه جزیره کیش به جهت شرایط ویژه ای که از آن برخوردار است از پتانسیل بسیار بالایی در رشته هاو بخش های مختلف ورزش  برخوردار است که باید با برنامه ریزی جامع و همه جانبه از این پتانسیل و فرصت ، بخوبی استفاده کرد. دکتر مظفری افزود :  توقع و انتظار من از حوزه ورزش بالاست وباید  در هر دو حوزه ارائه خدمات به کیشوندان    و ورزشکاران کیش وهم  بحث توریست ورزشی فعالیت پویایی داشته باشد . وی افزود: باید برنامه ریزی ها ی ورزش به گونه ای باشد که هم در ابعاد ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی کارهای  شاخص و برجسته ای انجام شود .وی استعداد یابی در ورزش و فراهم ساختن شرایط رشد و پرورش برای ورزشکارانی که توانایی  عرصه خود در میادین کشوری و جهانی دارند را بسیار مهم دانست و افزود  : چهره های نام آوری که در بسیاری از رشته های ورزشی  در بین ساکنان کیش وجود دارد نشان می دهد در این زمینه قابلیت های زیادی در جزیره هست و باید با ارتقاء کیفیت آموزش و فراهم ساختن تمرینات لازم م روی این موضوع کار کرد . مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ورزش را یکی از پدیده های پر نشاط اجتماعی عنوان کرد و افزود: برای برخورداربودن از جامعه ای پر نشاط و شاداب توسعه ورزش یکی از بهترین راهکارهاست و در این راه باید از همه امکانات و ظرفیت های موجود بهره برد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود:  توسعه  کمی و کیفی ورزش برای ما بسیار مهم است و باید در این راه تلاش و برنامه ریزی لازم و جدی صورت گیرد .وی گفت : یکی از ماموریت های ورزشی کیش میزبانی از رویدادهای بزرگ ورزشی جهان است و باید  برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا کیش  میزبان چند رویداد ملی و بین المللی در سال باشد . وی گفت :  باید  با کمک فدراسیون های ورزشی ، رویدادهای مهم بین المللی جهان مورد  بررسی  و مطالعه قرار گیرد  و آنهایی که قابلیت اجرا و انجام در کیش را دارند شناسایی و مقدمات برگزاری آنها در کیش فراهم شود . وی افزود : این اتفاقات می تواند در شتاب و روند توسعه همه جانبه کیش نقش پررنگی ایفا کند و بسیار مثمر ثمر باشد.  

در ادامه این نشست دکتر آخوندی معاون توسعه مدیریت سازمان  منطقه آزاد کیش گفت  : اصولا ورزش در جهان بعنوان یک صنعت پول ساز مطرح است و از نگاه اقتصادی به ورزش نباید غافل بود. دکتر  آخوندی به فراهم ساختن شرایط و بستر لازم برای مشارکت و حضور فعال بخش خصوصی در ورزش اشاره کرد و گفت :  فعالیت بخش خصوصی می تواند به پویایی و شکوفایی و ارتقاء کیفیت ورزش کیش کمک کند . معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش توجه به برگزاری رویدادهای ورزشی بین المللی  در کیش را در رونق کیش بسیار موثر دانست و افزود : می توان با برنامه ریزی مناسب و کارشناسی شده در این جهت کارهای بزرگی را انجام داد ودر جهت بهره وری از ورزش در خدمت رشد و رونق کیش استفاده کرد.

 هم چنین محمد رضا مداح مدیر کل حوزه ریاست مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست بر همگرایی و همکاری همه دستگاههای اجرایی برای ارتقا ء ورزش کیش و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاکید کرد و افزود:  توجه به ورزش به جهت اهمیت  اجتماعی  و فراگیر بودن آن همواره مورد تاکید مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش بوده  و می تواند در رشد و رونق کیش نقش بسزایی داشته باشد.

دکتر امیری خراسانی مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات کیش  نیز در این نشست ضمن بیان  گزارشی از عملکرد موسسه ورزش  بر لزوم ارتقاء کیفیت ارائه خدمات ورزشی و آموزشی و واگذاری امور  به بخش خصوصی  تاکید کرد و گفت :  یکی از اصلی ترین کارهایی که باید انجام شود تغییر نگرش  در موضوع  نوع اداره  هیات های ورزشی است  که باید از حالت  صرفا هزینه ساز خارج شوند و با تغییر ساختار به ایجاد در آمد دست پیداکنند.

وی به لزوم برون سپاری امور اجرایی و نظارت  برای کاهش هزینه ها  و تجاری سازی در ورزش  اشاره کردو گفت  : انجام این موضوع می تواند به اشراف بهتر بر  سیاست گذاری کلان  موسسه ورزش کمک کند . امیری خراسانی موضوع توریست ورزشی و توسعه و تقویت  ورزش هایی که می توان به جذب گردشگر کمک کند  را  مهم  عنوان کرد و افزود :با استفاده از شرایط  وفضای  طبیعی جزیره می توان بسیاری از رشته های ورزشی را در جزیره فعال کرد و از این راه  به توسعه توریسم ورزشی کمک کرد.

امیری خراسانی لازمه توسعه همه جانبه ورزش را همدلی و همراهی همه دستگاههای اجرایی عنوان کرد و افزود: قطعا موسسه ورزش در این راه به کمک همه دستگاهها نیازمند است و امیدوارم برای ایجاد تحولی واقعی در ورزش کیش شاهد همراهی و مشارکت همگانی در این راه باشیم .

در این نشست دکتر نظری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و عضو هیات امناء موسسه ورزش گفت : ورزش کیش برای موفقیت باید داری برنامه و استراتژی مناسب باشد. وی افزود : قرار گرفتن موسسه ورزش در مجموعه هولدینگ شرکت سرمایه گذاری و ورود به بورس می تواند  آغاز گر تحول اساسی در ورزش کیش باشد . وی افزود : در این راه باید شرایط لازم را برای مشارکت فعال بخش خصوصی و تقویت بعد اقتصادی ورزش فراهم کنیم تا ورزش بتواند  یکی از بازوان اصلی کیش در رشد و توسعه باشد.

هم چنین ثاقب فرد مدیر کل امور مجامع سازمان منطقه آزاد کیش با توجه به فراهم شدن شرایط ورود ورزش کیش به بورس ، برنامه ریزی برای برند سازی کیش از این طریق  را یکی از ویژگی های بارز این موقعیت جدید ورزش کیش عنوان کرد و افزود: نگاه به ورزش کیش باید تغییر کند و از فرصت ها و ظرفیت های این حوزه باید به نحو مطلوب در خدمت شکوفایی و رشد کیش استفاده شود. وی  تشکیل پرونده سلامت ورزشی برای شهروندان کیش را از دیگر موضوعاتی عنوان کرد که می تواند  توسط موسسه ورزش کیش انجام شود.

هم چنین ابراهیم ارزانی عضو هیات امناء موسسه ورزش و تفریحات کیش  نیز در این نشست  با تقدیر از حمایت های دکتر مظفری از موضوع ورزش در کیش بویژه حمایت های ایشان در حفظ استقلال و هویت موسسه ورزش ، فاصله وضعیت فعلی ورزش کیش را با جایگاه واقعی ماموریت ورزشی که برای جزیره کیش تعریف شده است را بسیار زیاد عنوان کرد و گفت :  انتظار این است که ورزش کیش بتواند بویژه در حوزه بین المللی به ورزش کشور در برگزاری و میزبانی از رویدادهای بزرگ جهانی کمک کند وعلاوه بر توسعه ورزش داخلی در حوزه ملی و کشوری بسیار موثر تر و کار آمد تر از وضعیت فعلی باشد. وی گفت :  در حال حاضر فقط از  بخش اندکی از ظرفیت و پتانسیل ورزش کیش  استفاده میشود در حالی که توان و کارکرد آن بسیار می تواند بیشتر از شرایط فعلی باشد. وی به موضوع هیات های ورزشی اشاره کرد و گفت : هیات های ورزشی باید از حالت فرمایشی و سمبلیک خارج شوند و  با استفاده از ظرفیت های ملی و فدراسیون های کشور بسیار کار آمد و پویا باشند . وی به لزوم توسعه اماکن ورزشی کیش اشاره کرد : متاسفانه طی چند سال گذشته هیچ گونه ساخت و سازی در اماکن ورزشی کیش صورت نگرفته است و کیش امروز نیاز به ساخت اماکن ورزشی جدید هست . وی به کم بودن اماکن و فضاهای ورزشی به نسبت حجم تقاضای موجود اشاره کرد و افزود: تمرینات همزمان چند رشته ورزشی در یک سالن یکی از مشکلات موجود هست. وی به ضرورت سرمایه گذاری در ورزش های ساحلی و دریایی در کیش اشاره کرد و افزود :ایجاد و توسعه این امکانات می تواند به تقویت توریسم ورزشی کمک شایان توجهی داشته باشد.

 شماره خبر : 147         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.