در اهواز ناجوانمردانه سر تیم ما را بریدند ! شکست ما از کیش شروع شد! پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
اولویت های اصلی برنامه ریزی در مناطق آزاد
کارگروه انتقال فن آوری در دبیرخانه مناطق آزاد تشکیل خواهد شد
؛نگاه دولت حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مناطق آزاد است
بهبود فضای کسب و کار از اولویت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است
نشست مشترک دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء
مهدی مزینانی جایگزین حجت الاسلام سعید آخوندی در معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد شد
بررسی مشکلات مناطق آزاد و راهکارهای برون رفت از وضعیت موجود
در اهواز ناجوانمردانه سر تیم ما را بریدند ! شکست ما از کیش شروع شد!
کسب نشان طلای نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری توسط دانشجوی کیش
مدیریت پسماند جزیره کیش با حضور دانش بنیان ها
نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس اداره پست برای حل مشکلات پستی کیش
مانلی علیخانی در راه مسابقات محاسبات ذهنی جهان هند
برگزاری نشست پرسش و پاسخ کیشوندان با اساتید مطرح فوق تخصص کبد و دستگاه گوارش کشور
برگزاری جشن ملی روستا در روستای باغو کیش

  آخرين اخبار
اولویت های اصلی برنامه ریزی در مناطق آزاد
کارگروه انتقال فن آوری در دبیرخانه مناطق آزاد تشکیل خواهد شد
؛نگاه دولت حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مناطق آزاد است
بهبود فضای کسب و کار از اولویت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است
نشست مشترک دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء
مهدی مزینانی جایگزین حجت الاسلام سعید آخوندی در معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد شد
سه شنبه 24 مهر 1403 ، 11 ربیع الثانی 1446 ، 15 اکتبر 2024 ، شماره 4568( 1952 دوره جدید)
بررسی مشکلات مناطق آزاد و راهکارهای برون رفت از وضعیت موجود
دوشنبه 23 مهر 1403 ، 10 ربیع الثانی 1446 ، 14 اکتبر 2024 ، شماره 4567 ( 1951 دوره جدید)
در اهواز ناجوانمردانه سر تیم ما را بریدند ! شکست ما از کیش شروع شد!
  پربيننده ترين اخبار
در اهواز ناجوانمردانه سر تیم ما را بریدند ! شکست ما از کیش شروع شد!
جزیره کیش میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی کشور
چهارشنبه 18 مهر 1403 ، 5 ربیع الثانی 1446 ، 9 اکتبر 2024 ، شماره 4564 ( 1948 دوره جدید)
جزایر زیبای خلیج فارس پر ظرفیت و آماده سرمایه گذاری
پیگیری‌های ویژه دبیر شورایعالی مناطق آزاد برای حل مشکلات مناطق
یکشنبه 22 مهر 1403 ، 9 ربیع الثانی 1446 ، 13 اکتبر 2024 ، شماره 4566(1950 دوره جدید)
با امید بازگشته ام
شنبه 21 مهر 1403 ، 8 ربیع الثانی 1446 ، 12 اکتبر 2024 ، شماره 4565 (1949 دوره جدید)
برگزاری جشن ملی روستا در روستای باغو کیش
مدیر عامل پیشین سازمان منطقه آزاد کیش استاندار خراسان رضوی شد
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مجید تقی پور سرمربی تیم فوتبال اتحاد سفین:
در اهواز ناجوانمردانه سر تیم ما را بریدند ! شکست ما از کیش شروع شد!

تیم فوتبال اتحاد سفین کیش پس از پیروزی در مرحله اول مسابقات جام حذفی باشگاههای کشور در برابر ایران جوان بوشهر، در مرحله دوم این مسابقات در شهر اهواز به مصاف آبی پوشان حمیدیه رفت و با شکست 3-2 برابر این تیم از دور مسابقات حذف شد.

  


تیم فوتبال اتحاد سفین کیش پس از پیروزی در مرحله اول مسابقات جام حذفی باشگاههای کشور در برابر ایران جوان بوشهر،  در مرحله دوم  این مسابقات در شهر اهواز به مصاف آبی پوشان حمیدیه رفت و با شکست 3-2 برابر  این تیم از دور مسابقات حذف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی اقتصاد کیش مجید تقی پور سرمربی جوان و موفق این تیم که یکی از مربیان بومی و خوشنام کیش محسوب می شود و رهبری کادر فنی این تیم را بر عهده داشت پس از پایان بازی گفت: بازی در شرایط بسیار سختی برای ما برگزار شد اما از همه بازیکنانم راضی هستم . آنها همانطور که قول داده بودند تا پای جان برای نام کیش جنگیدند و آنچه در توان داشتند را عرضه کردنداما شرایط بازی اجازه نداد به آنچه حق شان بود دست یابند. تقی پور گفت : اگر در کیش همه همت میکردند و کمی مورد توجه قرار میگرفتیم اکنون بجای تیم خوزستانی  تیم کیش در مرحله بعدی مسابقات حضور داشت و در این موضوع با توجه به بازی جانانه ای که تیم در شهر اهواز انجام داد شکی در آن ندارم. مجید تقی پور افزود: به هیچ وجه قصد توجیه شکست را ندارم ، این شکست را بعنوان تجربه ای برای میادین بعدی پذیرفته ایم فقط از این بابت حسرت میخورم که به سادگی می توانستیم تیم برنده میدان باشیم و نشد!

تقی پور گفت : تعجب کردم وقتی در اهواز متوجه شدم همه در این شهر برای پیروزی و برنده شدن تیم شان متحد و بسیج شده بودند و از همه امکانات و ظرفیت ها برای این پیروزی کمک گرفته  بودند. تقی پور گفت : متاسفانه داور بشدت قضاوت مغرضانه ای را بر علیه ما انجام داد و مثل روز، روشن بود دارد چکار می کند!

تقی پور گفت : داور در عرض 5 دقیقه دو پنالتی مشکوک که اصلا پنالتی نبود را بر علیه ما گرفت تا 2بر صفر عقب بیافتیم ، وقتی تیم حریف در نیمه دوم زیر فشار حملات ما بود یک بازیم ما را روی یک تکل صحیح اخراج کرد و 10 نفره شدیم ! علیرغم آن که در آن شرایط پر فشار یک گل زدیم و 2-1 شدیم پس از آن داور یک پنالتی مسلم ما را نگرفت و در نیمه دوم که بازی کلا در زمین حریف بود و حریف زیر فشار حملات ما بود ،بازی که حداقل باید 10 دقیقه وقت تلف شده داشته باشد را تمام کرد و سوت پایان را زد! توپ جمع کن ها در نیمه دوم رفتند و کسی نبود  توپ ها را به بازی برگرداند و تماشاگرانی که 90 دقیقه با سنگ پرانی و ناسزا از بازیکنان ما استقبال کردند و بر هر تصمیم داور تاثیر گذار بودند ! سرمربی اتحاد سفین گفت :  ما در واقع در یک جنگ و شرایط نابرابر باختیم  و متاسفانه این شرایط نابرابر نه از اهواز که از شهر خودمان کیش آغاز شد!

تقی پور گفت: تیم ما بعلت اعلام دیر هنگام کمترین  زمان  را برای آماده سازی در اختیار داشت و حتی از نظر زمین تمرین در کیش  شرایطی معادل دیگر تیم ها نه بعنوان تیمی که قرار است بعنوان نماینده کیش در مسابقات کشوری شرکت کند رفتار شد ، کمترین جلسات تمرین و هماهنگ سازی بازیکنان را داشتیم  حتی تا یکی دو روز قبل از بازی  اول در کیش وضعیت لباس تیم مشخص نبود!

تقی پور افزود: ما تا 10 روز قبل از بازی اول از حضور در مسابقات کشوری خبر نداشتیم ، ماهها بود فوتبال کیش تعطیل بود وتیم ها  فعالیتی نداشتند ، کدام تیم است که بتواند ظرف 10 روز با این همه مشکلات موجود و چند جلسه تمرین خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده کند! از هیئت  فوتبال کیش بعنوان متولی  و مسئول فوتبال جزیره توقع همکاری بهتر و بیشتری داشتیم. می توانستند با برنامه ریزی بهتر حضور ما در مسابقات  را زودتر اعلام کنند و پس از اعلام برای زمین تمرین و دیگر امکانات تدارکاتی مورد نیاز برای آماده سازی شرایط بهتری را برایمان فراهم کنند ، می توانستند با گفتگو با هیات فوتبال استان خوزستان و شهر اهواز که میزبان و برگزار کننده بازی بودند شرایط بهتری را برای ما در اهواز ایجاد کنند و مهم تر اینکه می توانستند با رایزنی با فدراسیون فوتبال حداقل در انتخاب  یک داور بی طرف و منصف برای این بازی ایفاء نقش کنند ولی متاسفانه هیچ یک از این کارها انجام نشد! تقی پور گفت : مطمعنم اگر حمایت می شدیم و کسی برای ما دل می سوزاند نتیجه بهتری می گرفتیم و می توانستیم با دست پر از اهواز برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال اتحاد سفین افزود : هیئت فوتبال اهواز در اهواز میزبانی فوق العاده ضعیفی داشت بطوریکه ما  را برای ورود به ورزشگاه 30 دقیقه پشت درهای بسته سرپا معطل نگه داشتند ! در جریان بازی نیز از نظر روحی و روانی بشدت جو بدی در ورزشگاه حاکم بود، اما  بازیکنان ما در این شرایط سخت خوب بازی کردند و نتیجه 3-2 در زمین حریف با دو پنالتی به نفع حریف ،یک بازیکن  اخراجی ما و یک پنالتی گرفته نشده برای ما ،نتیجه بدی نیست اما خصلت بازیهای حذفی این است که تیم بازنده با هر شرایطی حذف می شود.

تقی پور گفت : باری در نیمه دوم دست ما بود و تیم حریف زیر فشار حملات ما قرار داشت و بواسطه آن یک گل زدیم ، داور یک پنالتی مسلم ما را نگرفت ، توپ جمع کن ها رفتند و داور بازی زیر فشار اعتراض های  شدید تماشاگران  که در قضاوت دخالت می کردند ،سوت های پر اشتباه که نه ! باید عنوان  کنم کاملا مشهود یکطرفه داشت!

سرمربی اتحاد سفین افزود : در این دوهفته فشار بسیار زیادی را هم من هم کادر مدیریتی و کادر فنی و بازیکنان تیم متحمل شدیم ، البته بخاطر ورزش و نام جزیره بوده و منتی نداریم ، وظیفه مان بوده ولی توقع بیشتری از همه داشتیم . سوال من این است چرا در همه شهر ها هر گاه تیم فوتبال شهرشان به مسابقاتی اعزام می شود همه برای حمایت و کمک به آن تیم بسیج می شوند ولی در جزیره کیش  ما غریبانه به مسابقات می رویم  و حمایتی دیده نمی شود!

تقی پور افزود:اجازه دهید گلایه ای هم از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بزرگ کیش داشته باشم.وی افزود: در حالی که این دوستان تمام فعالیت سرمایه گذاری و ساخت و ساز و درآمدشان از جزیره کیش می باشد متاسفانه حاضر نیستند حتی جزئی کوچک از این در آمد را در کیش در ورزش و امور اجتماعی خرج کنند و هیچ سهم و وظیفه ای را برای خود در مشارکت در فعالیت های اجتماعی قائل نیستند !.وی افزود: در حالیکه بچه های ما در گرمای تابستان در تمرینات آماده سازی برای دفاع از نام کیش در تب و تاب نداری لباس و امکانات تمرین گرفتار بودند ،دوستان در تهران برای دیدن آقای دکتر مسرور با هم مسابقه گذاشته بودند! در صورتی که خیلی ها شاید ندانند خود آقای مسرور( قبل از انتصاب بعنوان دبیر شورایعالی مناطق آزاد ) در  آخرین بار حضور در کیش در  بازدیدی که از تمرینات مدرسه فوتبال ما داشتند  به مجموعه ما کمک نقدی کرده بودند  و از ایشان از این بابت ممنونیم.

سرمربی اتحاد سفین گفت : در پایان جا دارد از جناب دکتر قریشی معاونت ورزش و تفریحات جزیره از جناب آقای دکتر ثاقب فرد ریاست محترم هیات ورزش های بومی و محلی کیش که در این راه سنگ تمام گذاشتند  و مجموعه میکا مال که تامین بخشی از هزینه های تیم  را متقبل شدند تقدیر و تشکر کنم.

تقی پور در پایان گفت : دردها و حرفهای   زیادی داریم که اگر شرایط اجازه داد در فرصت مناسب بیان خواهیم کرد.

 

 


 شماره خبر : 7165         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.