به گزارش خبرنگار اقتصاد کیش ، سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست این
شرکت در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات ،ارتباطات و برق پایدار در جزیره
کیش ، استفاده از فناوری های نو با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات و رفاه بیشتر شهروندان
را از جمله رویکردهای شرکت عمران،آب و خدمات
برشمرد و گفت: در سه سال اخیر بیش از 25سامانه و زیر سامانه در بخش ها و معاونت های
مختلف این شرکت از جمله معاونت عمرانی ، مالی و اداری ، شهرسازی ، ورزش و تفریحات سالم
و مدیریت های برنامه ریزی و پیمان و رسیدگی ایجاد شده و یا ارتقاء یافته تا شهروندان
و فعالان اقتصادی بتوانند به سهولت از خدمات مورد نیاز استفاده کنند.
محمد حسین آقایی افزود:
در ماههای اخیر با ارتقای سامانه شهرسازی شهروندان می توانند بدون مراجعه حضوری تمامی
مراحل صدور پروانه و پایان کار را از راه دور انجام دهند و یا اشکالات اعلام شده در
خصوص پرونده خود را بررسی و مرتفع نمایند.
سرپست معاونت امور
شهری شرکت عمان، آب و خدمات کیش افزود : در
حوزه خدمات شهر نیز دو سامانه جدید خریداری شده و آماده بهره برداری است که در نخستین
سامانه امکان پایش عملکرد پیمانکاران خدمات شهر فراهم شده و در دومین سامانه نیز ناظران
فضای سبز می توانند با پایش تمامی فعالیت های حوزه فضای سبز بر روند آبیاری ، هرس درختان
و توسعه فضای سبز نظارت گسترده و همزمان داشته باشند.
|