به گزارش اقتصاد کیش، محمد
احمدی افزود: صندوقهای هوشمند بدون دخالت عامل انسانی به ساکنان کیش خدمات پستی
را ارائه میدهند.
وی افزود: شرکت ملی
پست هدف گذاری خود را براساس تکنولوژیهای نوین در حوزه توسعه پست سبز در کیش آغاز
کرده است.
احمدی تصریح کرد: صندوقهای هوشمند در مجتمعهای تجاری با
هدف استفاده ساکنان خارج از ساعات اداری برای ارسال و دریافت مرسولات پستی جانمایی
خواهند شد.
معاون فنی شرکت ملی پست، گفت: اولین مرحله از بکارگیری
صندوقهای هوشمند پست در مجموعه میکا کیش انجام شد و در مجموعه ونوس و مرکز تجاری
کیش نیز این صندوقها رونمایی خواهند شد.
محمد احمدی با اشاره به استفاده از تولیدات شرکتهای دانش
بنیان داخلی برای توسعه خدمات پست در کشور، گفت: برای نقل و انتقال کالا از مناطق
آزاد تجاری به شهرهای کشور مشمول قوانین گمرک میشوند و براساس مذاکرات با گمرک
کیش امیدواریم بتونیم در حوزه ارسال مرسولات پستی تسهیلگری کنیم.
معاون فنی شرکت ملی پست، گفت: سرانه محصولات پستی به عنوان
یکی از شاخصهای کلیدی توسعه یافتگی پست در کشورها است و این عدد در کشور حدود ۶ یا
۷ مرسوله به ازای هر شهروند ایرانی است و در کیش به ۱۱ مرسوله پستی رسیده است.
احمدی خاطرنشان کرد: توسعه اقتصاد دیجیتال به توسعه اقتصاد
کیش کمک میکند و امیدواریم با همراهی هیئت امنای مجتمعهای تجاری بتوانیم خدمات
پستی را در کیش گسترش بدهیم.
|