به گزارش اقتصاد کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین
الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سامانه الکترونیکی ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان
منطقه آزاد کیش به نشانیkish.ir. 124 و app.kish.ir در راستای اجرای ماده 25 قانون
ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد و رسیدگی به تخلفات تمامی صنوف نظیر
گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت عدم صدور فاکتور، حراج غیر مجاز و
افزایش رضایت مراجعین، گردشگران و کیشوندان و ذینفعان شرکت ها و مؤسسات تابعه
سازمان فعالیت می کند.
بر اساس این گزارش تمامی مراجعین می توانند
شکایت خود را در خصوص خدمات ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش و زیرمجموعه های
آن و نیز اصناف، با استفاده از فرم طراحی شده در این صفحه ثبت و شماره پیگیری
مربوط به آن شکایت را دریافت کنند و یا با شماره سه رقمی124و نمابر 07644423105
تماس بگیرند.
مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان
منطقه آزاد کیش مسئولیت پاسخگویی و پیگیری شکایات دریافتی را به عهده دارد.
|