تبلیغات نوین و هوشمند، فرصتی برای تقویت برند جهانی کیش پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
برای "قشم"درحال اجرا، برای "کیش" ممنوع!
دکتر پزشکیان در صدر آراء جزیره کیش
ضرورت ارتقای جایگاه دبیر شورایعالی مناطق آزاد به معاونت ریاست جمهوری
مناطق آزاد باید در استفاده از فناوری‌های نوین در مدارس پیشگام باشند
سهم 25 درصدی مناطق آزاد از رشد اقتصادی کشور
182 قانون متناقض درباره مناطق آزاد وجود دارد
شرکت در انتخابات، در انتظار نتیجه
ایجاد شبکه ارتباطی بین نهادها وارگانهای مختلف کیش دستاوردهای ارزشمندی برای جزیره به همراه دارد
رسیدگی به 37000 پرونده در سال گذشته
رئیس جدید پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران معرفی شد
مریم محبی صاحب برنز مسابقات قهرمانی کشورشد
گرامیداشت روز جهانی خدمات عمومی و پشتیبانی در سازمان منطقه آزاد کیش
مهندس یزدان پناه در شب اکران فیلم "قصه های کیش":
تجلیل مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از عملکرد دادگستری کیش

  آخرين اخبار
برای "قشم"درحال اجرا، برای "کیش" ممنوع!
دکتر پزشکیان در صدر آراء جزیره کیش
ضرورت ارتقای جایگاه دبیر شورایعالی مناطق آزاد به معاونت ریاست جمهوری
مناطق آزاد باید در استفاده از فناوری‌های نوین در مدارس پیشگام باشند
سهم 25 درصدی مناطق آزاد از رشد اقتصادی کشور
182 قانون متناقض درباره مناطق آزاد وجود دارد
یکشنبه 10 تیر 1403 ، 23 ذی الحجه 1445 ، 30 ژوئن 2024 ، شماره 4498 (1882 دوره جدید)
شرکت در انتخابات، در انتظار نتیجه
ایجاد شبکه ارتباطی بین نهادها وارگانهای مختلف کیش دستاوردهای ارزشمندی برای جزیره به همراه دارد
رسیدگی به 37000 پرونده در سال گذشته
  پربيننده ترين اخبار
اشک های مهندس یزدان پناه ، استدلال های مرعشی و تفکرات انصاری لاری برای انتخاب پزشکیان
دوشنبه 4 تیر 1403 ، 17 ذی الحجه 1445 ، 24 ژوئن 2024 ، شماره 4494 (1878 دوره جدید)
مناطق آزاد و دولت آینده
محفل انس با قرآن با حضور نابغه خردسال و قاریان ملی در کیش
شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد با آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در کیش
مهندس یزدان پناه در شب اکران فیلم "قصه های کیش":
به شرکت های هواپیمایی برای تقویت سفر به کیش مشوق هایی داده می شود
شنبه 9 تیر 1403 ، 22 ذی الحجه 1445 ، 29 ژوئن 2024 ، شماره 4497 (1881 دوره جدید)
اجرای آزمایشی ریال دیجیتال بانک مرکزی در کیش
برگزاری جشن عید غدیرخم در کیش
تجلیل مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از عملکرد دادگستری کیش
یکشنبه 10 تیر 1403 ، 23 ذی الحجه 1445 ، 30 ژوئن 2024 ، شماره 4498 (1882 دوره جدید)
رئیس جدید پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران معرفی شد
ایجاد شبکه ارتباطی بین نهادها وارگانهای مختلف کیش دستاوردهای ارزشمندی برای جزیره به همراه دارد
مریم محبی صاحب برنز مسابقات قهرمانی کشورشد
آماده برگزاری انتخاباتی با شکوه در جزیره کیش هستیم
سهم 25 درصدی مناطق آزاد از رشد اقتصادی کشور
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

دکتر محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با اقتصاد کیش تاکید کرد:
تبلیغات نوین و هوشمند، فرصتی برای تقویت برند جهانی کیش

دکترمحمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با اقتصاد کیش از تبلیغات نوین و هوشمند به عنوان فرصتی برای تقویت برند جهانی کیش یاد کرد و به لزوم ایجاد تحول در حوزه تبلیغات و بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان با توجه به پتانسیل های موجود در جزیره کیش تاکید داشت.

  


به گزارش خبرنگار اقتصاد کیش؛ مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از جزیره  کیش تبلیغات را یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی و فروش مورد نیاز جزیره کیش عنوان کردند  که می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی جوامع و کسب‌وکارها ایفا کند. وی گفت: در دنیای امروز که رقابت در زمینه‌های مختلف به شدت افزایش یافته است، تبلیغات می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنند و در نهایت، فروش خود را افزایش دهند.جزیره کیش به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایران، از ظرفیت‌های تبلیغاتی بالایی برخوردار است. این جزیره با جاذبه‌های گردشگری متنوع، امکانات رفاهی و تفریحی مدرن و موقعیت جغرافیایی مناسب، پتانسیل جذب گردشگران داخلی و خارجی زیادی را دارد.

دکترمحمدیان افزود : تبلیغات نوین و هوشمند می‌توانند در این زمینه نقش مهمی ایفا کنند. این نوع تبلیغات با استفاده از فناوری‌های جدید و نوآورانه، می‌توانند به طور موثرتری به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنند و پیام تبلیغاتی را به آنها منتقل کنند.

وی درباره راهکارهای استفاده از تبلیغات نوین و هوشمند در کیش در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تبلیغات نوین به شیوه‌های گوناگونی امکان کمک به توسعه ظرفیت‌های تبلیغاتی را دارد، برخی از مهمترین شیوه‌ها عبارتند از: استفاده از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و استفاده از تبلیغات تعاملی.

دکتر محمدیان گفت: واقعیت افزوده و واقعیت مجازی می‌توانند تجربه‌ای جدید و جذاب را برای مخاطبان فراهم کنند. استفاده از این فناوری‌ها در تبلیغات می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کند و اثربخشی تبلیغات را افزایش دهد. هم چنین هوش مصنوعی و یادگیری ماشین می‌توانند به تحلیل داده‌های رفتاری مخاطبان کمک کنند. وی افزود: استفاده از این فناوری‌ها در تبلیغات می‌تواند به ارائه تبلیغات مرتبط‌تر و موثرتر منجر شود. تبلیغات تعاملی می‌توانند به مخاطبان این امکان را دهند که با تبلیغات ارتباط برقرار کنند و با آنها تعامل داشته باشند. این امر می‌تواند باعث افزایش مشارکت مخاطبان در تبلیغات شود.

مدیرکل دفتر تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی درباره مزایای استفاده از تبلیغات نوین و هوشمند در کیش گفت : علاوه بر مزایای ذکر شده در پاسخ قبلی، تبلیغات نوین و هوشمند می‌توانند مزایای دیگری نیز برای کیش داشته باشند. برخی از این مزایا عبارتند از ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، تقویت برند جهانی و منطقه ای کیش و همچنین تأثیر مثبت بر محیط زیست این جزیره تاریخی و ارزشمند است.  وی افزود: بهره گیری از روش ها و ظرفیت های تبلیغات نوین و هوشمند می‌توانند زمینه را برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در زمینه‌های مختلف مانند طراحی، تولید، اجرا و مدیریت تبلیغات فراهم کنند. تبلیغات نوین و هوشمند می‌توانند به تقویت برند یا همان ویژند کیش در سطح ملی و بین‌المللی کمک کنند. در نهایت تبلیغات نوین و هوشمند می‌توانند به کاهش مصرف کاغذ و سایر مواد شیمیایی تبلیغاتی منجر شوند و تأثیر مثبتی بر محیط زیست جزیره زیبای کیش داشته باشند.

وی افزود: با توجه به مزایای ذکر شده، استفاده از تبلیغات نوین و هوشمند می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کیش ایفا کند و زمینه تبدیل شدن کیش به یکی از پر رونق‌ترین جاذبه های گردشگری منطقه خلیج فارس را فراهم نماید. در این زمینه سازمان منطقه آزاد کیش می‌تواند با حمایت از توسعه و بکارگیری این نوع تبلیغات، زمینه را برای استفاده موثرتر از ظرفیت‌های تبلیغاتی جزیره فراهم کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، تنها تعداد انگشت شماری از کسب‌وکارها و سازمان‌های فعال در کیش از تبلیغات نوین و هوشمند استفاده می‌کنند و ظرفیت های قابل توجه این جزیره در حوزه تبلیغات هوشمند مغفول مانده است؛ گفت: تبلیغات فضای مجازی و پلتفرم‌های اجتماعی امروزه به‌حدی گسترده و فراگیر شده اند که به هر میزانی در آن حضور فعالانه داشته باشیم باز هم فضا برای فعالیت وجود دارد. دکترمحمدیان در ادامه سخنان خود با اشاره به بحث هوشمند سازی، جزیره کیش را منطقه ای مناسب جهت پیاده سازی طرح ها متنوع هوشمند سازی دانست و پیچیدگی و ظرافت را دو مشخصه صنعت تبلیغات عنوان کرد و گفت: سیاست‌گذاری در این حوزه هم به همان نسبت از پیچیدگی بالایی برخوردار است که تدابیر سیاست‌گذاران هم باید همراه با ظرافت صورت گیرد و جزیره کیش در این حوزه  با توجه به پتانسیل های موجود می تواند موفق تر عمل کند.

دکتر محمدیان با تاکید بر لزوم توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های تبلیغاتی در جزیره کیش گفت: ما در ادامه راه نیازمند استقرار و پیاده‌سازی یک نظام مدیریت و برنامه‌ریزی هوشمند در این حوزه برای تقویت فعالیت‌ها هستیم.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید ویژه‌ برلزوم  برگزاری دوره های آموزشی دراین خصوص  کیش تأکید کرد: نیاز به‌روزرسانی در کانون‌های تبلیغاتی وجود دارد و کانون‌های تبلیغات غیرفعال و فعال و پویا باید تمیز داده شود. وی همچنین با اشاره به روند تحولات پرشتاب بین‌المللی در عرصه فضای مجازی، از وجود بسترهای جدید، متنوع و ناشناخته در این فضا و پیشرو بودن دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی طی سال‌های اخیر، بر لزوم توسعه بیشتر فعالیت‌ها در این دفتر تاکید کرد.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌ و زحمات مسئولان در سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: ما هم‌اکنون در یک جنگ نابرابر تبلیغاتی قرار گرفته‌ایم و برای مقابله با آن باید همه توانایی‌ها و ظرفیت‌های لازم احیاء و تقویت شود.

محمدیان با اشاره به اینکه وجود شیوه های تبلیغات سنتی و قدیمی زیبنده منطقه آزاد کیش که در بسیاری از موارد در کشور پیشرو هست و قرار است پیشانی  جمهوری اسلامی در حوزه بین الملل باشد نیست افزود : وزارت فرهنگ و ارشا د  اسلامی در این خصوص آماده همکاری با سازمان منطقه آزاد کیش برای ایجاد تحول اساسی در ساختار تبلیغات در این منطقه  را دارد وی افزود:   انشالله با برنامه ریزی مناسب شرایطی مناسب همراه با جدیدترین تکنولوژیهای رایج در دنیا را بتوان در جزیره کیش اجرایی کرد.

 شماره خبر : 6128         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.