به
گزارش اقتصاد کیش در مراسمی با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل و
جمعی از معاونان و مدیران شرکت عمران ، آب
و خدمات کیش از 4 راننده نمونه ناوگان حمل و نقل عمومی کیش تقدیر شد.
محسن نظرپور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در این مراسم با اشاره به ضرورت توجه جدی
رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش به نقش مهمی که در توسعه صنعت گردشگری منطقه
دارند اظهار داشت: گردشگران در بدو ورود نخست با رانندگان تاکسی ارتباط برقرار می
کنند و چنانچه این برخورد مناسب و بیانگر فرهنگ خوب شهروندی کیش باشد خاطره
ماندگاری در ذهن گردشگران ثبت خواهد شد.
وی با تقدیر از راننده گان نمونه برای
ارتقای کیفی خدمات حمل و نقلی در کیش و تکریم ساکنان و مسافران گفت: انتظار می رود این
رانندگان به عنوان پیشکسوتان حوزه حمل و نقل که سالیان طولانی در این شغل مشغول ارائه
خدمات بوده اند با هم افزایی و بیان تجارب ارزشمندشان به سایرین به ویژه جوانان ما
را در بهبود خدمات حمل و نقل یاری کنند.
به گفته
محسن نظرپور از این پس هر ماه از 2 راننده تاکسی های سفید ، یک راننده تاکسی زرد خطی
و یک راننده مینی بوس به عنوان رانندگان نمونه حمل و نقل عمومی کیش تقدیر خواهد
شد.
میثم سام بند سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش نیز در این نشست با تقدیر از
زحمات تک تک اعضای خانوده بزرگ 1400 نفری ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره تصریح
کرد: بی تردید ارائه خدمات مناسب به ساکنان و گردشگران در حوزه حمل و نقل از مهم
ترین عوامل ثبت خاطرات شیرین هنگام سفر به کیش و رضایتمندی شهروندان است.
وی قانونمداری را مهم ترین مشخصه لازم برای فعالیت در ناوگان حمل و نقل کیش برشمرد
و گفت: در فرایند معرفی رانندگان نمونه ضوابطی تدوین شده که ازآن جمله می تون به نتایج
مانیتورینگ عملکرد رانندگان در طول ماه ، اعلام نظر آژانس های مربوطه، حسن رفتار
با مسافران و عدم ثبت شکایت به نام راننده در سامانه 141 ، رانندگی قانونمند و
احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.
لازم به ذکر است حشمت اله طاهری آبسردی ازآژانس رخش ، مومن احمدی از آژانس کرانه ، علی اکبر صادقیان جوان از
هلال ماه و محمدرضا سلیمی رودسری از آژانس اتوآران سیر با سوابق طولانی فعالیت در حوزه
حمل و نقل 4 راننده نمونه ای بودند که در این مراسم از آنان تقدیر شد.
|