به
گزارش اقتصاد کیش این دوره آموزشی با هدف ارتقای مهارت های
ارتباطی معاونان و مدیران این شرکت و آموزش روش های صحیح مذاکره در سالن اجتماعات
شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار شد.
تعریف مفاهیم ارتباطات و مذاکره ، تدوین استراتژی مذاکره،مهارتهای ارتباطات
کارآمد با هدف ارائه پیامها به شکل واضح در مذاکرات، اعتمادسازی، تفکر استراتژیک،
انعطافپذیری و زبان بدن و تاثیر آن بر نتایج مذاکرات، از جمله سرفصل هایی بود که
دکتر سیدجلیل جوادی مدرس این دوره مطرح کرد.
لازم به ذکر است مدیریت برنامه ریزی شرکت عمران،آب و خدمات با هدف ارتقای سطح مهارت
های و توانمندی کارکنان این مجموعه در طول سال دوره های آموزشی متعدی را برگزار می
کند
|