به گزارش خبرنگار اقتصاد کیش وی افزود: تنظیم و تثبیت
اسناد رسمی نسبت به عقود ، معاملات و ایقاعات اشخاص حقیقی و حقوقی و نیز گواهی
امضاء ، از مهمترین وظایف دفاتر اسناد رسمی است . همچنین با توجه به توسعه صلاحیت
دفاتر اسناد رسمی ، این دفاتر ، علاوه بر تنظیم اسناد ، پیشخوان ادارات ثبت و واحد
های اجرای ثبت ، در دریافت و ارسال مکانیزه درخواست صدور سند مالکیت ، تعویض
دفترچه مالکیت به تک برگ ، اجرائیه چک ، شارژ آپارتمان ، قراردادهای بانکی و.....
و مکاتبات مرتبط با پرونده های اجرائی ثبت می باشد .
نادی افزود: با توجه به تنوع و فراوانی ارائه خدمات در دفاتر اسناد رسمی ، لزوم
تسریع در تنظیم اسناد و ارائه خدمات ثبتی
و از طرفی افزایش جمعیت ساکن و سیار کیش ، موضوعات مبتلا به پروازی ، اقامت
محدود گردشگران و خصوصا ارتقاء جایگاه ممتاز گردشگری جزیره زیبای کیش و مهمتر از
همه رضایتمندی مردم عزیز ، امسال حداقل 4 دفتر اسناد رسمی جدید ، به تدریج شروع به
کار خواهند نمود.
|