به گزارش اقتصاد کیش محمد حسین شفیق مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه
شورایعالی مناطق آزاد کشور با تقدیر از شرکت مدیران روابط عمومیها، این نشست را
مقدمهای برای آشنایی و همافزایی بین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دانست و افزود:
در مناطق آزاد تاکید بر ارائه محصولات باکیفیتی است که پتانسیلها و ظرفیتهای این
مناطق را معرفی میکند.
وی یاد آور شد: دنیا وارد مرحله جدیدی از جنگ رسانهای شدهایم
که در آن مدیران روابط عمومی باید علاوه بر برجستهسازی پتانسیل مناطق و شرکت در
ورکشاپها و کلاسهای بازآموزی محصولات خبری خود را کیفی سازی کنند. باید بتوانیم
از ابزار و تکنیک های رسانهای برای بیان ظرفیت های موجود بهره گیریم.
شفیق ادامه داد: رسانهها تا حد امکان باید اشکلات خبری در
تولیدات رسانه ای را کاهش داده و مشارکت فعالانه در این بخش داشته باشند.
شفیق خواستار برگزاری جشنوارهای دائمی از محصولات خبری
روابط عمومیها شد و اظهار کرد: در این جشنواره محصولات برتر معرفی و مورد تقدیر
قرار خواهند گرفت.
مهدی کاظمیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد
انزلی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از پتانسیل های منطقه آزاد انزلی ارتقاء
سواد رسانهای برای مدیران روابط عمومیها را لازم و ضروری دانست و افزود: مدیران
روابط عمومی باید پتانسیلها و ظرفیتهای موجود در مناطق تابعه خود را به نحوی
صحیح اطلاع رسانی کنند.
در اولین روز این نشست کارگاه آموزشی سواد رسانه با سرفصل
جهاد تبیین، اخلاق در رسانه و اقناع برگزار شد و مدیران روابط عمومیها در مورد دروازه بانی خبر آموزش
دیدند.
|