به گزارش اقتصاد کیش مسیح اله صفا رئیس جامعه هتلداران کیش، در رابطه
با نظارت های فراگیر بر ارائه خدمات هتل ها به گردشگران نوروزی، گفت: مراکز اقامتی
جزیره کیش با تمرکز بر حوزه های "ارائه خدمات، نیروی انسانی و بخش های سخت
افزاری و نرم افزاری" به صورت شبانه روزی تلاش می کنند سطح پذیرایی از
مهمانان نوروزی را ارتقاء دهند.
مسیح اله صفا با بیان این که یکی از افتخارات هتل های فعال
در سطح جزیره کیش جلب رضایتمندی گردشگران است، اظهار داشت: جامعه هتل داران در طول
سال های گذشته با ارائه خدمات مطلوب، افزایش سطح میزان رضایتمندی گردشگران را در دستور کار خود
قرار داده
است.
وی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اتخاذ تدابیر لازم برای
میزبانی از مهمانان نوروزی، افزود: با برگزاری کارگاه های آموزشی در موسسه جامعه
هتلداران؛ گام های موثری در این زمینه برداشته شده است.
رئیس جامعه هتلداران کیش در ادامه سخنان خود تصریح کرد:
شرکت در دوره های آموزشی هتلداری برای عموم علاقمندان آزاد است و متقاضیان پس از
گذراندن کارگاه های آموزشی، گواهینامه معتبر این دوره ها را دریافت خواهند کرد.
مسیح اله صفا، خاطر نشان کرد: این اقدام مهم ضمن افزایش
مهارت پرسنل های شاغل در هتل ها؛ رضایتمندی حداکثری مسافران نوروزی را نیز به دنبال خواهد
داشت و شاهد ترغیب سفر گردشگران از اقصی نقاط کشور به جزیره کیش خواهیم بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش ظرفیت تولید آب و
ذخیره سازی به مدت سه روز در جزیره کیش خبر داد و گفت: امسال دیگر نگرانی در خصوص
کمبود آب نخواهیم داشت.
رئیس جامعه هتلداران کیش در خصوص پیش بینی ورود 250 هزار
نفر گردشگر از 27 اسفند امسال تا 15 فروردین 1402 به جزیره کیش خبر داد و گفت: بخش زیادی از مسافران در هتل
ها و بخش دیگر در خانه دوم و یا خانه مسافری اقامت خواهند داشت.
وی، اظهار داشت: ضروری است که طرح ساماندهی خانه های مسافری در راستای ارائه خدمات شایسته و جلب رضایتمندی عموم مهمانان نوروزی در دستور کار قرار گیرد.
رئیس جامعه هتلداران کیش زیباسازی شهری، کاشت و توزیع گل
میان مراکز اقامتی جزیره را از دیگر اقدامات ارزشمند شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش عنوان کرد.