تصمیم کبری دولت ، چک سفید عبدالملکی ، فوتبال ناصر واثقی و لبخندهای کشتکار ...... پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
حضور 10 شرکت دانش‌بنیان هرمزگان در رویداد بین‌المللی همتایابی «اقتصاد دریامحور»
شهر جدید آفتاب با کارکرد گردشگری و پشتیبانی جزیره کیش ایجاد خواهد شد
سیامک احمدی باردیگر سرپرست تیم ملی بدمینتون شد
با فرد خاطی برابر مقررات برخورد خواهد شد
بروکراسی مناطق آزاد مانع رشد و توسعه این مناطق است
بازدید از آثار ملی کیش در روز جهانی موزه و میراث فرهنگی
جزیره کیش میزبان جشنواره بین‌المللی گردشگری با محوریت هتل‌داری
صدور مجوز پرواز جایروکوپترهای کیش به جزایر و بنادر مجاور
جعبه ابزاری برای ارتقاء قابلیت سیاستی و اجرایی سازمان های مناطق آزاد
خطوط مسافری دریایی از کیش و قشم به دبی و عمان راه اندازی می شود
امانت است و موقت!
عجیب است!
به مطالبات جامعه مراکز پذیرایی توجه شود
آغاز فعالیت کانون بازنشستگان جزیره کیش

  آخرين اخبار
حضور 10 شرکت دانش‌بنیان هرمزگان در رویداد بین‌المللی همتایابی «اقتصاد دریامحور»
شهر جدید آفتاب با کارکرد گردشگری و پشتیبانی جزیره کیش ایجاد خواهد شد
سیامک احمدی باردیگر سرپرست تیم ملی بدمینتون شد
با فرد خاطی برابر مقررات برخورد خواهد شد
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 ، 7 ذی القعده 1445 ، 16 می 2024 ، شماره 4465 (1849 دوره جدید)
بروکراسی مناطق آزاد مانع رشد و توسعه این مناطق است
بازدید از آثار ملی کیش در روز جهانی موزه و میراث فرهنگی
جزیره کیش میزبان جشنواره بین‌المللی گردشگری با محوریت هتل‌داری
صدور مجوز پرواز جایروکوپترهای کیش به جزایر و بنادر مجاور
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ، 6 ذی القعده 1445 ، 15 می 2024 ، شماره 4464 (1848 دوره جدید)
  پربيننده ترين اخبار
جعبه ابزاری برای ارتقاء قابلیت سیاستی و اجرایی سازمان های مناطق آزاد
شنبه 22 اردیبهشت 1403 ، 2 ذی القعده 1445 ، 11 می 2024 ، شماره 4460 (1844 دوره جدید)
دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ، 4 ذی القعده 1445 ، 13 می 2024 ، شماره 4462 (1846 دوره جدید)
بازدید از آثار ملی کیش در روز جهانی موزه و میراث فرهنگی
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ، 5 ذی القعده 1445 ، 14 می 2024 ، شماره 4463 (1847 دوره جدید)
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ، 6 ذی القعده 1445 ، 15 می 2024 ، شماره 4464 (1848 دوره جدید)
یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 ، 3 ذی القعده 1445 ، 12 می 2024 ، شماره 4461 (1845 دوره جدید)
عجیب است!
آغاز فعالیت کانون بازنشستگان جزیره کیش
در توصیف آرامش جزیره
امانت است و موقت!
خطوط مسافری دریایی از کیش و قشم به دبی و عمان راه اندازی می شود
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

حاشیه های خواندنی نشست حجت عبدالملکی با سرمایه گذاران و فعالاناقتصادی کیش،
تصمیم کبری دولت ، چک سفید عبدالملکی ، فوتبال ناصر واثقی و لبخندهای کشتکار ......

نشست دبیر شورایعالی مناطق آزاد با سرمایه گذاران که قرار بود راس ساعت 6 آغاز شود با ده دقیقه تاخیرو ساعت 10/6 با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد

  


10 دقیقه تاخیر

نشست  دبیر شورایعالی  مناطق آزاد با سرمایه گذاران که قرار بود راس ساعت 6 آغاز شود با ده دقیقه تاخیرو  ساعت 10/6 با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد

مدیر جلسه

رضا شجیع مدیر کل دفتر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش مسئولیت مدیریت جلسه و معرفی نام سخنرانان در این نشست  را برعهده داشت که با تسلط این کار را انجام داد.

عذرخواهی سادات

رحمان سادات نجفی بعنوان اولین سخنران نشست معرفی شد و ایشان بابت این موضوع از پیشکسوتان سرمایه گذار حاضر در جلسه عذرخواهی کرد.

اکثریت

در این نشست اکثریت قابل توجهی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کیش و مدیران بخش خصوصی حضور داشتند  و البته نفراتی نیز غایب بودند  اما جمع شدن  این تعداد دور یک میز برای یک هدف مشترک  در نوع خود جالب توجه بود

پورقاضی واثقی

حمید رضا پورقاضی و ناصر واثقی  سرمایه گذاران و بنیانگزاران بازارهای  پردیس کیش و شهر آفتاب  که بندرت در نشست های قبلی سرمایه گذاران حضور می یافتند در این نشست حاضر بودند که جالب بود!

علیرضا نوری

علیرضا نوری از جمله سرمایه گذاران پیشکسوت غایب در این نشست بود. وقتی علت را پرس و جو شدیم ، گفت : اینطور نشست ها جای من نیست! ظاهرا علیرضا خان نوری نشست های چالشی را بیشتر دوست دارد!!

 

لبخند های  کشتکار

حداقل سه بار در طول جلسه وقتی سخنرانان می خواستند از مجمع سازندگان یاد کنند گفتند : انجمن سرمایه گذاران !و این موضوع سبب شد هر 3 بار نادر کشتکار بنیانگزار و رئیس هیئت مدیره مجمع سازندگان لبخندی بر لب بیاورد، یک بار هم مهدی کشاورز مدیر عامل سازمان عامل این لبخند بود!

ازدحام در سالن

تقریبا تمام ظرفیت صندلی های محل نشست  پر بود و افراد جدید الورود به سختی می توانستند  صندلی خالی پیدا کنند موضوعی که نشانه امیدواری سرمایه گذاران از ملاقات با مشاور رئیس جمهور برای طرح مشکلات خود  داشت

شخصی

یکی از سرمایه گذاران قدیمی  بر خلاف همه سخنرانان که مباحث و مشکلات کلی مناطق آزاد و جزیره کیش را بیان کردند صرفا به طرح مشکل پروژه خود پرداخت . البته خودایشان هم این موضوع را در سخنانش گفت که میخواهم شخصی صحبت کنم.

حق الناس

کشاورز مدیر عامل سازمان  دریافت  عوارض مضاعف از فعالان اقتصادی به نفع دولت را   بعنوان حق الناس  و حرام عنوان کرد و گفت : محمد هم  تا آخرین لحظه  برای این موضوع جنگید

 

قصد فوتبال

ناصر واثقی در سخنان خود شرایط فعلی قوانین و مقررات مناطق آزاد را  با آنچه که باید باشد به تفاوت شرایط بازی فوتبال با سایر ورزش ها تشبیه کرد و گفت : به قصد بازی فوتبال ما را به اینجا دعوت کرده اند ( آمده ایم) حالا میگن بیایید یک بازی دیگه ای انجام بدیم!

قاعده فقهی

عبدالملکی حذف محدودیت ها را مستند به قواعد فقهی  عنوان کرد و گفت: انسان را باید آزاد گذاشت  کارهایش را انجام دهد و ایجاد محدودیت ها بر خلاف قاعده هستی است.

 

مرد سفید پوش

یکی از حاضران در جلسه که مرد سفید پوشی بود با پایان گرفتن سخنان مدیر عامل سازمان و قبل از شروع سخنان عبدالملکی از جای خود بلند شد و با گفتنانشاالله همیشه زنده باشید ! جلسه را ترک کرد!

سیمایی متفاوت

مهرداد تاوتلی و محسن ناصری دو فعال حوزه های گردشگری و اقتصادی کیش با سیمایی متفاوت تر از آنچه پیش از این دیده می شدند در این نشست حضور داشتند.

ناکارآمدی

عبدالملکی  سیاست اصلی  خود در تغییرات مدیریتی مناطق را بر اساس کار آمدی یا  ناکارآمدی افراد  عنوان کرد و گفت : بجز این  ، دلیل  دیگری برای  این کار ندارم

صندلی کناری

مهردا د تاوتلی مدیر عامل  هلدینگ گردشگری هزاره سوم در سخنان خود از معاون گردشگری منطقه آزاد کیش تمجید کرد  و گفت ایشان همیشه در کنار ما بوده اند .معاون گردشگری سازمان هم دقیقا در صندلی کناری ایشان نشسته بود!

نصراله حاتمی

نصراله حاتمی از سرمایه گذاران قدیمی کیش که معمولا در چنین نشست هایی از سخنرانان و منتقدین هست در این نشست صحبت نکرد!

ابتکار  کشتکار

نادر کشتکار سازنده میکا مال در فرصت سخنان خود دست به ابتکار جالبی زد . او بجای سخن گفتن تعدادی از سخنان و وعده های دبیر جدید شورایعالی مناطق آزاد را روی مانیتور نمایش داد و آنها را قرائت کرد و گفت  چند ماه دیگر صبر می کنیم ببینیم چند تا از این وعده های آقای دبیر اجرایی می شود؟!

نقد و نفی

عبدالملکی با اشاره غیر مستقیم به ذهینیت احتمالی که حاضرین از موضع  ایشان نسبت به مناطق آزاد داشتند گفت : نقد و نفی با هم متفاوت هست. نقد یک موضوع به معنای نفی و قبول نداشتن آن موضوع نیست بلکه برای رفع اشکالاتی هست که وجود دارد.

کاملا مشکی

مهدی کشاورز مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست با لباسی کاملا مشکی حضور پیدا کرده بود . ظاهرا این  موضوع بدلیل قرار گرفتن در ایام فاطمیه بود.

سادات رفت

سادات نجفی مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در میانه جلسه و قبل از سخنان عبدالملکی جلسه را ترک کرد و رفت!

معاون بیمارستان

در جلسه ای که مختص سرمایه گذاران بود یکی از معاونین تازه منصوب شده بیمارستان کیش  که انتصابش همراه با حاشیه هایی همراه  بود هم در جمع  سرمایه گذاران وفعالان اقتصادی حضور داشت که معنی این حضور را نفهمیدیم!

تشکل های صنفی قوی

مدیر عامل جامعه بازاریان کیش از کیش بعنوان شهری با تشکل های صنفی قوی یاد کرد که همواره مشاوران قدرتمندی برای منطقه آزاد کیش بوده و هستند

نزدیک به رئیس جمهور

تعدادی از سخنرانان  یکی از ویژگی های دبیر جدید را ارتباط خوب و نزدیکی به رئیس جمهور برای حل مشکلات مناطق آزاد عنوان کردند ، ویژگی که البته در اولین حضور دبیر قبلی در کیش  از ایشان بعنوان  شخص نردیک و مورد اعتماد نظام یاد شده بود ولی عملا کارکردی نداشت!

شورای گفتگو

یکی از پیشنهادات سادات نجفی به دبیر جدید تشکیل شورای گفتگو بین فعالین بخش خصوصی و مدیران مناطق آزاد برای طرح و پیگیری مطالبات و مسائل مناطق آزاد بود.

5 دقیقه

برای هریک از سخنرانان زمان سخنرانی 5 دقیقه ای در نظر گرفته شد  که  البته بجز یکی دو مورد اغلب زمان در نظر گرفته  شده  را رعایت کردند.

سازوکار

احمد کتابفروش دبیر سندیکای صنایع کیش در سخنان خود یکی از شعارهای عبدالملکی مبنی بر جهانی شدن مناطق آزاد را مورد نقد قرار داد، اینکه با شرایط فعلی کشور ما در تحریم ها چه سازوکاری برای این موضوع دارند و آیا  این بحث شدنی هست ؟

کمیته انتصابات

انحلال کمیته انتصابات مستقر در دبیرخانه مناطق آزاد که وظیفه انتصاب معاونین و مدیران سازمان های مناطق آزاد را بر عهده دارد و واگذاری این اختیار  به مدیران عامل مناطق آزاد  از موارد مطرح شده توسط محسن قریب بود

مدیریت پادگانی

قریب دبیر کل انجمن سرمایه گذاران و کار آفرینان کیش  مدیریت قبلی دبیر مناطق آزاد را پادگانی عنوان کرد وخواستار خروج دبیرخانه از مدیریت پادگانی بر مناطق آزاد و افزایش اختیارات مدیران عامل این مناطق شد

20 سال

طبق آمار محسن قریب آمارگردشگران ورودی به کیش طی 20 سال گذشته روی زیر یک میلیون و هشتصد هزار نفر ثابت مانده و تاکنون  تغییری نکرده است که نشانه در جا زدن کیش در حوزه گردشگری است.

بر عکس دنیا

صفا رئیس هیدت مدیره جامعه هتل داران کیش در سخنان خود گفت: در همه دنیا دولت از مردم خواستار اجراء قانون می شوند اینجا بر عکس است  مردم از دولت تقاضا دارند قانون مناطق آزاد را اجرا و رعایت کنند .

معنای امید

قاسمی دبیرکل مجمع سازندگان کیش حضور عبدالملکی در جایگاه دبیری شورایعالی مناطق آزاد و حضور گسترده سرمایه گذاران در این نشست را نشانه امید جمع به حل مشکلات عنوان کرد

19 نفر

در مجموع تعداد  19  نفر از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در این نشست صحبت کردند

خیلی قشنگه!

نادر کشتکار سخنان خود را بر مبنای سنجش سخنان عبدالملکی  در یک ماه گذشته  گذاشت . وی خطاب به دبیر گفت :  این حرفها و جملات شما  خیلی قشنگه ، خیلی زیباست ولی منتظر می مانیم  ببینیم چقدر از این وعده ها  عملی می شود .

پرواز بین المللی

زیارت نیا یکی از سرمایه گذاران حوزه گردشگری  نداشتن پروازهای بین المللی را یکی از اصلی ترین معضلات کیش عنوان کرد و گفت :حتی گردشگر خارجی اگرهم  بخواهد به کیش بیاید ،چگونه بیایدوقتی هیچ پروازی نیست؟!

جریمه سرمایه گذار

تعدادی از سرمایه گذاران پولی که سازمان بابت  تمدید و پایداری  قرار دادها اخذ  می کند را در واقع جریمه سرمایه گذار عنوان کردند و با اظهار نارضایتی از این موضوع خواستار رفع آن شدند

اکثریت مردم

برخی سخنرانان در این نشست در بیان  موضوعی خاص  به این نکته اشاره میکردند که این موضوع خواست اکثریت مردم کیش هست! معلوم نیست این اکثریت بر چه مبنایی  مورد اشاره اینان قرار داشت و اینکه  اینها خود را  نماینده و  سخنگوی کدام اکثریت  می دانستند!

جریمه شدیم

بهنود از مدیران پارک آبی اوشن از جریمه شدن توسط سازمان منطقه آزاد کیش به علت تاخیر دراتمام پروژه گلایه کرد و گفت بابت اجرا یکی از بزرگترین طرحهای گردشگری کشور نه تنها تشویق نشدیم که بابت تاخیر در اتمام پروژه جریمه هم شدیم!

مسکن پرسنل

مشکل اسکان و هزینه اسکان کارکنان  شاغل ،مشکل مشترک اغلب پروژه ها بود که خواستار اندیشه ای برای آن توسط دبیر شورایعالی مناطق آزاد  شدند

غایب بودند

شیخ محمدی مالک سارینا کیش ، روشن مدیر عامل جامعه خدمات گردشگری و دکتر محمد حسینی شرکت کیش مدیفارم کیش نفراتی بودند که به سخنرانی دعوت شدند اما غایب بودند .

فهم مناطق آزاد

ناصر واثقی مالک و سازنده شهر آفتاب کیش در سخنان خود عنوان داشت متاسفانه فهم مناطق آزاد در کشور وجود ندارد و این موضوع شامل اغلب نمایندگان و وزراء که تاثیر گذار در تصمیمات مناطق آزاد هستند می شود

امتحان مناطق آزاد

واثقی پیشنهاد داد برای اینکه میزان آگاهی نمایندگان مجلس و وزرای کابینه نسبت به مناطق آنها مشخص شود از آنها امتحان یا مصاحبه  با دو سه سوال با موضوع مناطق آزاد گرفته شود

از خواب بیدار شدن

 ملک لو سرمایه گذار و سازنده مرکز تجاری کیش در بخشی از سخنانش در مورد حل مشکل مرکز تجاری 2گفت :  مثل اینکه از خواب بیدار شده باشم برای بررسی مشکل مرکز تجاری به سازمان دعوت شدم !

طنز عبدالملکی

عبدالملکی حرکت نادر  کشتکار  در بیان سخنان یک ماه گذشته اش  در مورد برنامه های مناطق آزاد را با ذکر خاطره ای طنزگونه  پاسخ داد!

بروکراسی

بروکراسی شدید اداری موجود در مناطق آزاد  یکی از مشکلاتی بود که عمده سخنرانان به آن پرداختند و با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی های بارز مناطق آزاد باید صفر بودن  بروکراسی اداری باشد خواستار رفع آن شدند

اسم اشتباهی

یکی از سخنرانان گفت: فکر کنم این مناطق  به اشتباه مناطق آزاد نامیده شده اند در حالی که آن  مزیت ها و شرایطی که مناطق آزاد دنیا از آن برخوردارند  در  مناطق آزاد ما وجود ندارد

ضدو نقیض

حمید رضا پور قاضی صدور بخشنامه های ضد و نقیض را یکی از عوامل رکور در جزیره و متوقف ماندن پروژه ها عنوان کردو خواستار بازنگری در بخشنامه های صادر شده در چند سال گذشته شد.

درآمد سازمان

پورقاضی در بخشی از سخنان خود گفت : متاسفانه طی سال های گذشته توقف و به تاخیر انداختن  فعالیت پروژه ها برای جریمه کردن در راستای  ایجاد در آمد برای سازمانبوده است و برخی مدیران از این طریق با افتخار اعلام میکردند  برای سازمان ایجاد درآمد کرده ایم.

خط شکن

تاوتلی دبیر کل جامعه هتلداران از دکتر عبدالملکی بعنوان خط  شکن یاد کرد و از ایشان خواست هم چنانکه در وزارت رفاه بسیاری از قوانین و بخشنامه های مزاحم را ابطال کرده اند در مناطق آزاد نیز چنین کنند

جام جهانی

عدم بهره وری از ظرفیت برگزاری جام جهانی در کشور همسایه یکی از مواردی بود که سخنرانان به آن اشاره کردند  و از این بابت اظهار تاسف کردند

سرمست

اطیابی یکی از سخنرانان این نشست در سخنان خود به وجود حقوق های نجومی انتقاد کرد و گفت حقوق بگیران نجومی  مناطق آزاد  سرمست از برخورداری از امکانات سازمانی  درد فعالان اقتصادی را نمی دانند.

ماراتن

شجیع که مسئولیت مدیریت جلسه را بر عهده داشت از گفتگوی دو ساعته بعنوان ماراتن گفتگو بین سرمایه گذاران  و دبیر  یاد کرد

فرزند  رئیس جمهور

عبدالملکی در بخشی از سخنان خود برای نشان دادن ارادت خود به رئیس جمهور از  خود بعنوان فرزند  رئیس جمهور  یاد کرد.

اقتصاد کیش

مهدی کشاورز در سخنان خود از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی جزیره بعنوان ستون های اصلی اقتصاد کیش عنوان کرد و گفت توجه به مطالبات سرمایه گذاران از اولویت های ماست

تا آخرین لحظه

مهدی کشاورز مدیر عامل سازمان  گفت : تا آخرین لحظه ای که در این مسئولیت باشم با قدرت و قوت وظایف و مسئولیتم  را انجام خواهم داد

تصمیم کبری(1)

مهدی کشاوز مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در بخشی از سخنان خود خواستار تصمیم کبری دولت در مورد مناطق آزاد شد که آیا اصولا مناطق آزاد را می خواهیم یا نه؟

70 مشکل

کشاورز مدیر عامل سازمان گفت :امروز در مجموعه سازمان 70 مشکل اساسی را لیست کرده ایم  که یکی ، یکی در حال رسیدگی به آنها هستیم.

 

برای شنیدن

عبدالملکی هدف از دور اول سفر های خود به مناطق را فقط برای بررسی اوضاع مناطق و شنیدن خواسته ها و مطالبات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی عنوان کرد

تشکر دولت

تشکر دولت ازهمه  سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی که موجب رونق و آبادانی مناطق آزاد کشور شده اند موضوعی بود که توسط دبیر مطرح شد.

تصمیم کبری (2)

عبدالملکی در پاسخ به مهدی کشاورز برای تصمیم کبری دولت برای .بودن  یا نبودن مناطق آزاد گفت :تصمیم کبرایی نداریم این تصمیم کبری قبلا گرفته شده و مناطق آزاد هست و الان وقتی برای این صحبت  ها نیست !

چین

عبدالملکی بعنوان الگوی مناطق آزاد از مناطق آزاد چین یاد کرد و گفت : از روش های مدیریتی این کشور در شکوفا ساختن مناطق آزاد خود می توانیم الگو بگیریم

 

نقد به مدیران

عبدالملکی در سخنان خود با اشاره به هجمه ها و نقدهایی که به مناطق آزاد می شود آن را متوجه مدیران مناطق دانست  که چرا شرایط برای امکان بهتر فعالیت سرمایه گذاران فراهم نکرده اند و گفت اعتقاد دارم این نقد متوجه ما مدیران است نه سرمایه گذاران.

رئیس جمهور و وزرا

دبیر مناطق آزاد در بخشی از سخنان خود گفت : دریافت عوارض چندگانه و مضاعف و بر خلاف قوانین مناطق آزاد  از فعالین اقتصادی  بعنوان حق الناس و فعلی حرام را حتی رئیس حمهور و اغلب وزراء پذیرفته اند و درپیگیر رفع آن هستیم.

ضوابط دست و پاگیر

عبدالملکی در سحنانش قول داد ضوابط دست و پاگیر را جمع کند.وی گفت در مسئولیت قبلی 95 درصد اینگونه ضوابط را حذ ف کردم و حتما در مناطق آزاد هم این رویه را ادامه خواهم داد.

شستا با ریاست جمهوری

عبدالملکی گفت :در مقاطعی شرکت شستا فراتر از وزارت رفاه  و سازمان تامین اجتماعی  مستقیما با نهاد ریاست جمهوری کار می کرده  که کاملا اشتباه بوده است

سرمایه گذار خارجی

عبدالملکی از سرمایه گذاران کیش دعوت کرد حتما سرمایه گذاران خارجی به کیش بیاورند بعنوان سرمایه گذار مستقیم یا شریکتا  شاهد ایجاد تحولی در اقتصاد مناطق باشیم.

قول داد

عبدالملکی برای حل مشکل مسکن کارکنان و شاغلان در کیش قول داد زمین های مناسب واگذار شود تا این مشکل بطور ریشه ای حل شود.

بچه انقلابی

عبدالملکی از سعید محمد دبیر سابق شورایعالی مناطق آزاد  بعنوان بچه انقلابی یاد کردو گفت: هر شخصی نقاط ضعف و قوت دارد و حتما ایشان  در نظام مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

چک سفید امضا

دبیر مناطق آزاد گفت :هیچ یک از مدیران مناطق آزاد چک سفید امضا ندارند و ارزیابی عملکرد  همیشه وجود دارد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 شماره خبر : 4493         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.