به گزارش اقتصاد کیش ، نخستین جلسه
ملاقات مردمی محسن نظر پور رییس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت در سال 1401 با حضور جمعی از
معاونان و مدیران این شرکت در سالن اجتماعات برگزار شد و مدیر عامل پس از بررسی
درخواست ها و گفتگو با هریک از معاونان و مدیران مرتبط در خصوص رسیدگی و پاسخ به
این درخواست ها دستوراتی صادر کرد.
محسن نظر پور با تاکید بر اینکه رسیدگی به مطالبات مردمی و مشکلات مراجعان در
چارچوب قوانین و تسریع فرایندهای اداری یکی از مهم ترین رویکردهای شرکت عمران، آب
و خدمات است تاکید کرد: برخی درخواست ها در حیطه مسئولیت های شرکت نیست اما مواردی
که در حوزه اختیارات شرکت باشد طبق ضوابط اداری و با رعایت کامل حقوق مراجعان
پیگیری خواهد شد.
لازم به ذکر است بهسازی غرفه های ساحلی ، اختصاص غرفه در نوارسیاحتی ، جذب نیرو ،
مطالبات مالی پیمانکاران، خدمات شهری، استخدام نیروی انسانی ، ایده های نو در
زمینه نورپردازی و تزییات و مبلمان شهری، رفع مشکلات معیشتی و رفاهی کارکنان شرکت
و ساماندهی بازار میوه و تره بار از جمله درخواست های مردمی بود که در این
نشست عنوان شد. یکشنبه 8 خرداد 1401
|