در نشست مشترک مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطرح شد ایجاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جزیر پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
ورود تجهیزات و قطعات سامانه شش هزار متر مکعبی آب شیرین کن ماهتاب کیش
ارائه اینترنت رایگان به مسافران نوروزی در کمپ های مسافری
استقرار گروه‌های نظارت نوروزی در بازار‌های کیش
اعلام نرخ جدید کرایه ورود خودرو به جزیره کیش
صدور و اعطای اولین کارت تردد بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش
نشست هماهنگی کارگروه‌های اقتصادی قرارگاه عملیاتی مناطق آزاد
مناطق آزاد باید محرک اقتصادی در کشور باشند
مشاور امور بانوان و خانواده دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد
برگزاری آزمون هماهنگ استانی کیفیت بخشی دانش آموزان پایه ششم در کیش
هدف هیئت ورزش کارگران کیش کمک به توسعه ورزش است
برنامه های رمضان و نوروز جزیره کیش تشریح شد
رضایت‌سنجی از کیشوندان و گردشگران در ایام نوروز با سامانه‌۱۲۴
برنامه‌ سازمان منطقه آزاد کیش برای پیگیری کلان پروژه‌ی شهر هوشمند کیش
برای ورود عملیاتی به موضوع شهر هوشمندکیش آمادگی داریم

  آخرين اخبار
ورود تجهیزات و قطعات سامانه شش هزار متر مکعبی آب شیرین کن ماهتاب کیش
ارائه اینترنت رایگان به مسافران نوروزی در کمپ های مسافری
استقرار گروه‌های نظارت نوروزی در بازار‌های کیش
اعلام نرخ جدید کرایه ورود خودرو به جزیره کیش
یکشنبه 27 اسفند 1402 ، 6 رمضان 1445 ، 17 مارچ 2024 ، شماره 4433 (1817 دوره جدید)
صدور و اعطای اولین کارت تردد بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش
نشست هماهنگی کارگروه‌های اقتصادی قرارگاه عملیاتی مناطق آزاد
مناطق آزاد باید محرک اقتصادی در کشور باشند
مشاور امور بانوان و خانواده دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد
برگزاری آزمون هماهنگ استانی کیفیت بخشی دانش آموزان پایه ششم در کیش
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

در نشست مشترک مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطرح شد
در نشست مشترک مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطرح شد ایجاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جزیر

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند نقش مهمی در اجراي ابر پروژه های فرهنگي ایفا کند.

  

به گزارش اقتصاد  کیش، مهدی کشاورز در نشست با مهدی علی اکبر زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: حدود 9 هزار و 700 دانش آموز در تمام مقاطع در كيش مشغول تحصيل هستندو این گروه سنی نیازمند برنامه هایی مناسب هستند .

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جزیره کیش در حوزه فرهنگ نیازمند به اجرای ابر پروژه ای فرهنگی است و اين مهم بايد عملياتي شود.

كشاورز گفت : در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبري و بهره مندی از فضاهاي موجود و ظرفيت فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی در جزیره کیش، بايد نسبت به  تولید محتوای مناسب  اقدام كرد.

وي اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه هاي پيشگيري و بر طرف كردن مشكلات پيش رو  نقش بسزايي ايفا مي كند، بنابراين با تدوين يك برنامه مشترک و اثرگذار و اجراي طرح هاي کوتاه مدت و بلند مدت؛ چالش ها را به حداقل خواهيم رساند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: فرزندان ما باید دغدغه مند، پرسشگر، مطالبه گر و پاسخگو تربیت شوند و در حوزه علوم انسانی با بهره مندی از ظرفیت کانون، مي توان فعاليت هاي مطلوبي در اين زمينه انجام داد.

کشاورز: مطالعه، انجام امور اساسی با قابلیت اجرا و دستیابی به اهداف تعيين شده را مهم ارزيابي كرد.

مهدی علی اکبر زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  نیز در این نشست گفت: یک مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کیش، که فضایی غیر از فضای مدرسه در زمینه پرورش استعداد ها و شکوفا شدن خلاقیت های آنها بايد ایجاد كرد كه اين امر از اهداف اصلي ما محسوب مي شود.

علی اکبر زاده اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره های بین المللی و زمینه های مختلف صاحب امتیاز و دارای حدود یک هزار و 33 مرکز ثابت، پستی و موقتي است که در سراسر ایران فعالیت می کنند.

وی افزود: از ابتدای فعالیت کانون تا كنون حدود 3 هزار عنوان كتاب براي  کودکان و نوجوانان تولید و منتشر شده است،

همچنین بیش از 4 هزار فیلم و انیمیشن در کانون ساخته و ارائه شده و سالانه تعداد چشمگیری از آثار برای شرکت در جشنواره های خارجی به دیگر کشور ها ارسال می شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید و نظارت بر واردات اسباب بازی را از دیگر فعالیت های کانون عنوان کرد و گفت: قوانین شورای نظارت بر اسباب بازی ها مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی در ادامه سخنان خود بيان داشت: کانون، فرزندان ما را دغدغه مند پرورش می دهد و تمام آموزه های زندگی را در قالب پیوست های فرهنگی برگرفته از زندگی اسلامی ارائه می کند،

علی اکبر زاده، افزود: ایمان و اتکا به خداوند کلید واژه ای است که در کتاب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خوبی مشهود است و معرفی هویت ایرانی اسلامی در کانون یکی از اساسی ترین نکات آموزشی می باشد.

علی اکبر زاده تصریح کرد: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدرسان صاحب ایده و اندیشه، سالانه 100 ساعت آموزش می بینند که این خود برگ زرینی در کارنامه کانون محسوب می شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان گفت: ما با تمام ظرفیت ها و توان برای خدمتگزاری به فرزندان این مرز و بوم آمادگی کامل خود را اعلام می کنیم.

پیشنهاد ایجاد کانون در جزیره کیش و تعمیم به دیگر مناطق، ايجاد گردشگری کودک و تدوین برنامه های کانون در قالب طرحي برای ارائه به سازمان، تولیدات مشترک محتوایی و تصویری و برپایی جشنواره های مرتبط با کودک و نوجوان مانند فیلم کودک، برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی و تعبیه دفتری در تهران برای پیگیری مطالبات و برنامه های مناطق آزاد ازجمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

چهارشنبه 28 فروردین 1401


 شماره خبر : 3616         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.