انتصاب 3 معاون جدید در سازمان منطقه آزاد کیش پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
گردش و سیر و سیاحت ، موزه ها و لزوم توجه به مبانی مردم شناسانه و تاریخی گردشگری
معاون جدید فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منصوب شد
تجلیل معاونین سازمان منطقه آزادکیش از تلاش های کارکنان روابط عمومی منطقه آزادکیش
برگزاری جشن الفبای پسران پایه اول دبستان الغدیر کیش
تاکید مدیران سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت توسعه زیرساخت ها در کیش
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
پیام تبریک سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
خلقِ زبان حماسه، هدیه فردوسی به ایرانیان بود
کشمکش‌های بی‌فرجام، تباه‌کننده‌ی جانِ آدمیان است
در جست‌وجوی خِرَد و نقد بی‌خردی
شاهنامه، نامه‌ی فرهنگ و منش و اندیشه‌ی ایرانی است
برگزاری باشکوه شب فردوسی در میکا مال کیش
حضور 10 شرکت دانش‌بنیان هرمزگان در رویداد بین‌المللی همتایابی «اقتصاد دریامحور»
شهر جدید آفتاب با کارکرد گردشگری و پشتیبانی جزیره کیش ایجاد خواهد شد

  آخرين اخبار
گردش و سیر و سیاحت ، موزه ها و لزوم توجه به مبانی مردم شناسانه و تاریخی گردشگری
معاون جدید فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منصوب شد
تجلیل معاونین سازمان منطقه آزادکیش از تلاش های کارکنان روابط عمومی منطقه آزادکیش
برگزاری جشن الفبای پسران پایه اول دبستان الغدیر کیش
تاکید مدیران سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت توسعه زیرساخت ها در کیش
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
پیام تبریک سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
خلقِ زبان حماسه، هدیه فردوسی به ایرانیان بود
کشمکش‌های بی‌فرجام، تباه‌کننده‌ی جانِ آدمیان است
در جست‌وجوی خِرَد و نقد بی‌خردی
  پربيننده ترين اخبار
جعبه ابزاری برای ارتقاء قابلیت سیاستی و اجرایی سازمان های مناطق آزاد
بازدید از آثار ملی کیش در روز جهانی موزه و میراث فرهنگی
دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ، 4 ذی القعده 1445 ، 13 می 2024 ، شماره 4462 (1846 دوره جدید)
عجیب است!
امانت است و موقت!
خطوط مسافری دریایی از کیش و قشم به دبی و عمان راه اندازی می شود
یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 ، 3 ذی القعده 1445 ، 12 می 2024 ، شماره 4461 (1845 دوره جدید)
آغاز فعالیت کانون بازنشستگان جزیره کیش
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ، 5 ذی القعده 1445 ، 14 می 2024 ، شماره 4463 (1847 دوره جدید)
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ، 6 ذی القعده 1445 ، 15 می 2024 ، شماره 4464 (1848 دوره جدید)
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

با حکم سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش صورت گرفت
انتصاب 3 معاون جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

روز گذشته در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش با حکم نوایی لواسانی حسین شمسیان راد، سعید پورزادی و احمد رجب پور به ترتیب به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی، سرپرست معاونت عمرانی و زیر بنایی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شدند و از خدمات ارزنده سعید پورعلی، علی عرب و ناصر آخوندی قدردانی شد.

  

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش  در این نشست اصلاح فرایندها را یکی از ماموریت های مهم سازمان برای برون رفت از مشکلات موجود عنوان کرد.

به گزارش اقتصاد  کیش، محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش روز گذشته  در جلسه شورای معاونان و مدیران که با حضور سعید محمد مشاور رئیس جمهور در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد؛ بر اصلاح فرایندها برای برون رفت از مشکلات پیش رو تاکید کرد.

لواسانی با اشاره به انجام باز مهندسی در تمام سیستم ها و روش هایی که سبب کندی فرایند اداری برای ارائه خدمات به مردم و برخی اوقات نیز سبب ایجاد فساد شده است، گفت: کارآفرینان انتهای مسیر خود را نمی توانند مشخص کنند و به یک بیزینس پلن مشخصی دست یابند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با برطرف شدن مشکلات موجود، معلول های زیادی از بین خواهد رفت و سبب رونق و قوت گرفتن کسب و کارها در جزیره کیش خواهد شد.

لواسانی گفت: با برنامه مدون و فرایند های شفاف سازی مشکلات سازمان منطقه آزاد کیش را مرتفع خواهیم کرد تا مردم احساس بی عدالتی نکنند.

وی با بیان این که امسال هشتمین دوره نمایشگاه کیش اینوکس 2021 بعد از کرونا برگزار می شود، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاهای مختلف در سال نخست از زمان تاسیس با یک سری اهداف مشخص تاسیس می شود و پس از گذشت چند سال به تدریج اهدافی که سبب برگزاری نمایشگاه شده از ذهن ها خارج می شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با دور شدن از اهداف اصلی نمایشگاه این اقدام مهم به یک کار نمایشی مبدل می شود و خاصیت خود را از دست می دهد.

به گفته سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش امسال بعد از کرونا این نمایشگاه برگزار می شود و هر قسمت ماموریت خود را در این نمایشگاه پیگیری کرده و نتایج کسب شده از نمایشگاه را ارائه خواهند داد.

محمدرضا لواسانی با بیان این که در کیش با اقشار مختلف مردم، سرمایه گذاران و کار آفرینان ارتباط داشتم و موضوعات را تا حدودی دسته بندی کردم، گفت: اهم مشکلات کار آفرینان و سرمایه گذاران در این منطقه مشکل بروکراسی اداری است.

لواسانی خاطر نشان کرد:  سخت شدن فرایند صدور مجوزهای کسب و کار و فرایندهای پیچیده و اعمال سلیقه های قسمت های مختلف در قراردادها و مشارکت ها سبب ایجاد مشکلات عدیده ای شده است.

وی اظهار داشت: با وجود پرونده های متعدد در حوزه حقوقی؛ کمتر شهرکی را در کیش داریم که مشکلات حقوقی ندارند و دچار آسیب های جدی در جامعه نشدند.  

محمدرضا لواسانی افزود: در سنوات مختلف تلاش ها وزحمات زیادی برای جزیره کشیده شده است ولی نقاط ضعف همچنان انباشته شده و رسیده به دوره ای که مجبوریم با تعیین تکلیف برنامه اصلاحی تدوین کنیم.

 حسین شمسیان راد  سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش

طی حکمی از سوی محمدرضا لواسانی، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان، حسین شمسیان راد را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

در حکم لواسانی خطاب به شمسیان راد آمده است:

با استعانت از خداوند متعال و نظر به تخصص، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی منصوب می شوید. ان شاالله در این دوره مسئولیت شاهد تحولات و ارتقا سطح کیفی در رسیدن به اهداف و ماموریت های آن معاونت خواهیم بود. انتظار می رود علاوه بر وظایف ذاتی آن معاونت، موارد ذیل را به صورت ویژه مد نظر قرار دهید.

تحول در فرایند های سازمانی جهت تکریم ارباب رجوع، تسهیل و تسریع در امور و پاسخگویی

ایجاد روش های نظام مند و شفاف به منظور حذف و اصلاح امضا های سلیقه ای و نقاط فساد خیز از تمامی فرایند های آن معاونت به ویژه در حوزه های سرمایه گذاری، کارآفرینی و مشارکت ها

حضور مستمر و مستقیم در بین جامعه هدف آن معاونت با توجه به سیره دولت مردمی، در جهت رفع مشکلات و بهره مندی از نظرات و ایجاد عدالت در تصمیم گیری ها

توسعه فرهنگ اسلامی و آموزش های مربوطه در جهت تحول و ارائه برنامه های جذاب برای اقشار مردمی به ویژه جوانان و اهمیت بیشتر به اعتلای فرهنگ عمومی و اسلامی در جزیره کیش

برنامه ریزی و نظارت بر موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تقویت نهادهای مردمی در راستای مشارکت عمومی در برنامه های موثر فرهنگی

نظارت بر انجام امور توسط نهاد ها و دستگاه های اداری انتظامی با توجه به مسئولیت و اختیارات آنها و ایجاد هماهنگی بین نهاد ها و دستگاه های دولتی

امید است با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبر گرانقدرمان در جهت تولید، پشتیبانی و مانع زدایی بکوشیم تا موجبات خوشنودی خداوند متعال و رضایتمندی مردم عزیز کشورمان فراهم شود.

استاد حقوق عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان مدیرکل حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشاور حقوقی مؤسسه کیهان  از جمله سوابق کاری حسین شمسیان راد است.

 احمد رجب پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش

احمد رجب پور به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان  منطقه آزاد کیش طی حکمی احمد رجب پور را به سمت سرپرست معاونت توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

در حکم لواسانی خطاب به رجب پورآمده است:

با استعانت از خداوند متعال و نظر به تخصص، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "سرپرست معاونت توسعه مدیریت" منصوب می شوید. ان شاالله در این دوره مسئولیت شاهد تحولات و ارتقاء سطح کیفی در رسیدن به اهداف و مأموریت‌های آن معاونت خواهیم بود.انتظار می‌رود علاوه بر وظایف ذاتی آن معاونت موارد ذیل را به صورت ویژه مد نظر قرار دهید.

تحول در فرآیندهای سازمانی در جهت تکریم ارباب رجوع تسهیل و تسریع در امور پاسخگویی

ایجاد روشهای نظام‌مند و شفاف به منظور حذف و اصلاح امضاهای سلیقه ‌ای و نقاط فساد خیز از تمامی فرآیندهای آن معاونت خصوصاً در حوزه‌های سرمایه گذاری کارآفرینی و مشارکت‌ها

حضور مستمر و مستقیم در بین جامعه هدف آن معاونت با توجه به سیره دولت مردمی در جهت رفع مشکلات و بهره‌مندی از نظرات و ایجاد عدالت در تصمیم‌گیری‌ها

ارتقاء سیستم ها و روش های مدیریت مالی در جهت منابع در جهت مصرف بهینه درآمد و پرهیز از هرگونه تشریفات زائد و اسراف

نظارت دقیق بر رفتارهای مالی و منابع انسانی در سازمان و مجموعه‌های تابعه بر طبق بخشنامه ها، تصمیمات و طرح‌های تحولی

 امید است با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبر گرانقدرمان در جهت تولید پشتیبانی و مانع زدایی بگوشیم تا موجبات خشنودی خداوند متعال و رضایتمندی مردم عزیز کشورمان فراهم شود.

 

سعید پورزادی سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش

محمدرضا لواسانی ،سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش را منصوب کرد.

طی حکمی از سوی محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ، سعید پورزادی به عنوان سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

در حکم لواسانی خطاب به پورزادی آمده است: با استعانت از خداوند متعال و نظر به تخصص، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی" منصوب می شوید. ان شاالله در این دوره مسئولیت، شاهد تحول و ارتقای سطح کیفی در رسیدن به اهداف و ماموریت آن معاونت خواهیم بود. انتظار می‌رود علاوه بر وظایف ذاتی آن معاونت موارد ذیل را به صورت ویژه مدنظر قرار دهید.

تحول در فرآیندهای سازمانی در جهت تکریم ارباب رجوع، تسهیل و تسریع در امور و پاسخگویی

ایجاد روشهای نظام‌مند و شفاف منظور حذف و اصلاح امضاهای سلیقه‌ای و نقاط فسادخیز از کلیه فرآیندهای آن معاونت خصوصاً در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، کار آفرینی و مشارکت ها

حضور مستمر و مستقیم در بین جامعه هدف آن معاونت با توجه به سیره دولت مردمی در جهت رفع مشکلات و بهره‌مندی از نظرات و ایجاد عدالت در تصمیم‌گیری‌ها

 تقویت و ارتقاء سطح کمّی و کیفی و سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی و زیربنایی با مدیریت بهینه منابع موجود و حس نظارت بر معیارهای شهرسازی، محیط زیست و خدمات شهری، زیبا سازی

 تشکیل کارگروه تعیین تکلیف پروژه های ساختمانی راکد و ارائه راهکارهای فوری در این خصوص

 امید است با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبر گرانقدرمان در جهت تولید، پشتیبانی و مانع زدایی بکوشیم تا موجبات خشنودی خداوند متعال و رضایتمندی مردم عزیز کشورمان فراهم شود.تاریخ انتشار 9 آذر 1400

 

 

 

 

 

 شماره خبر : 3015         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.