استاندارد اجباری و قرارداد نگهداری آسانسورها؛ امری حیاتی برای جزیره کیش پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
رامتین روشن باردیگر مدیرعامل جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش شد
انسجام، همکاری، تعامل و هماهنگی بخش خصوصی و دولتی، رونق گردشگری را به ارمغان می آورد
تاکید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بر حمایت از مشاغل بومیان در مناطق آزاد کشور
کمبود شیر خشک در کیش نداریم
تمامی جایگاه‌های سوخت در کیش فعال است
توانمندی شیلاتی مناطق آزاد برای تحقق شعار سال
پیگیر برگزاری دیدارهای دوستانه فوتسال برای تیم ملی در جزیره کیش هستیم
برای ارزان‌سازی سفر، تعداد بومگردی‌ها و خانه کاشانه‌ها در مناطق آزاد افزایش می‌یابد
گردش و سیر و سیاحت ، موزه ها و لزوم توجه به مبانی مردم شناسانه و تاریخی گردشگری
معاون جدید فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منصوب شد
تجلیل معاونین سازمان منطقه آزادکیش از تلاش های کارکنان روابط عمومی منطقه آزادکیش
برگزاری جشن الفبای پسران پایه اول دبستان الغدیر کیش
تاکید مدیران سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت توسعه زیرساخت ها در کیش
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

  آخرين اخبار
رامتین روشن باردیگر مدیرعامل جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش شد
انسجام، همکاری، تعامل و هماهنگی بخش خصوصی و دولتی، رونق گردشگری را به ارمغان می آورد
تاکید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بر حمایت از مشاغل بومیان در مناطق آزاد کشور
کمبود شیر خشک در کیش نداریم
تمامی جایگاه‌های سوخت در کیش فعال است
توانمندی شیلاتی مناطق آزاد برای تحقق شعار سال
پیگیر برگزاری دیدارهای دوستانه فوتسال برای تیم ملی در جزیره کیش هستیم
برای ارزان‌سازی سفر، تعداد بومگردی‌ها و خانه کاشانه‌ها در مناطق آزاد افزایش می‌یابد
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ، 10 ذی القعده 1445 ، 19 می 2024 ، شماره 4467 (1851 دوره جدید)
گردش و سیر و سیاحت ، موزه ها و لزوم توجه به مبانی مردم شناسانه و تاریخی گردشگری
  پربيننده ترين اخبار
جعبه ابزاری برای ارتقاء قابلیت سیاستی و اجرایی سازمان های مناطق آزاد
بازدید از آثار ملی کیش در روز جهانی موزه و میراث فرهنگی
عجیب است!
دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ، 4 ذی القعده 1445 ، 13 می 2024 ، شماره 4462 (1846 دوره جدید)
امانت است و موقت!
خطوط مسافری دریایی از کیش و قشم به دبی و عمان راه اندازی می شود
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ، 5 ذی القعده 1445 ، 14 می 2024 ، شماره 4463 (1847 دوره جدید)
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ، 6 ذی القعده 1445 ، 15 می 2024 ، شماره 4464 (1848 دوره جدید)
حضور 10 شرکت دانش‌بنیان هرمزگان در رویداد بین‌المللی همتایابی «اقتصاد دریامحور»
شهر جدید آفتاب با کارکرد گردشگری و پشتیبانی جزیره کیش ایجاد خواهد شد
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

در گفت و گو با مهندس احد صابری؛مدیرعامل آپادانا گروپ و اقای سعید کتابفروش؛عضو هیئت مدیره شرکت امداد آسانبر بهساز کیش تاکید شد.
استاندارد اجباری و قرارداد نگهداری آسانسورها؛ امری حیاتی برای جزیره کیش

استاندارد اجباری و قرارداد نگهداری آسانسورها در جزیره کیش دو مقوله بسیارمهمی بود که در گفت و گوی اقتصاد کیش با مهندس احد صابری؛ مدیرعامل وعضوهیئت مدیره شرکت آپادانا گروپ و سعید کتابفروش؛ قائم مقام و عضو هیئت مدیره امداد آسانبر بهساز کیش بر آن تاکید شد.

  

خدمات شبانه روزی به کیشوندان، راه اندازی نرم افزار اعلام خرابی آسانسور به صورت آنلاین و اعزام کارشناس به محل در کیش، لزوم امضای تفاهمنامه بین اداره استاندارد و شهرسازی جزیره و آمادگی ارائه آموزشهای عملی در کنار آموزشهای تئوری فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با آسانسور از دیگر محورهای مهم این گفت و گو بود.

اقتصاد کیش- سرویس گزارش و گفت و گو- شرکت آپادانا گروپ با حضور کارشناسان با تجربه در زمینه ساخت، طراحی و مونتاژ آسانسور و پله برقی و با بهره گیری از دانش فنی و مدیریتی ناشی از سوابق عملکردی طی دهه های گذشته در این زمینه با هدف رشد و نوآوری و حضور در بازار های داخلی و خارجی صنعت آسانسور و پله برقی در سال ۱۳۷۵ پای به عرصه فعالیت نهاد. در راستای پیشبرد اهداف و گسترش فعالیتها، جزو اولین شرکتها در ایران بود که از بدو تاسیس در سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران عضویت داشت و در جهت تخصصی سازی شرکت در اولین سالهای تدوین پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور از طرف وزارت صنایع و معادن وقت، امتیازات لازم را در سطح عالی کسب و پروانه طراحی و مونتاژ اخذ نمود. این برهه شروعی تازه برای مجموعه در مسیر افزایش بیش از پیش دانش و انگیزه رشد گردید تا مسیرهای مختلف اختراع، نوآوری، طراحی آسانسورهای خاص، تولید قطعات انحصارا وارداتی در داخل کشور را طی و به اهداف خود برسد. در کنار گسترش فعالیت های اجرائی در زمینه طراحی و مونتاژ، با اخذ جواز تاسیس کارخانه تولید آسانسور توانست یکی از اولین شرکتهای خودکفا در تولید قطعات اصلی آسانسور شود و روز به روز با افزایش کیفیت و نفوذ در بازارهای داخلی سراسر کشور و برخی کشورهای همسایه قدمی دیگر در مسیر افتخار آفرینی بردارد.

خوشبختانه امروز آپادانا گروپ با 16 شرکت زیر مجموعه در جزیره کیش هم با نام شرکت امداد آسانبر بهساز کیش در حال فعالیت است. گفتنی است شرکت امداد آسانبر بهساز کیش (سهامی خاص) با مشارکت شرکت های فن گستران گروه آپادانا آسانبرعضو رسمی سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و دارای پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنایع و شرکت بهساز کیش از فعالان با سابقه و معتبر در حوزه ابنیه و صنعت ساختمان در جزیره زیبای کیش با هدف ایجاد تحولی بنیادی در صنعت آسانسور و پله برقی کشور به ویژه جزیره زیبای کیش همگام با دانش و فن آوری روز دنیا و ارائه خدمات دقیق و حرکت امن و آرام تأسیس گردید.

گفت و گو با مهندس احد صابری؛ مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت آپادانا گروپ ومهندس  سعید کتابفروش؛ قائم مقام و عضو هیئت مدیره امداد آسانبر بهساز کیش را در ادامه می خوانید:

 

مهندس صابری با بیان اینکه مقر اصلی شرکت در تبریز و در 5 استان تهران؛ کرمان؛ قشم؛ مازندران و جزیره کیش دارای شعبه هستیم گفت: فعالیت آپادانا گروپ از سال 1375 در زمینه طراحی، ساخت و مونتاژ آسانسور شامل: کابین، تابلو فرمان ، درب های اتوماتیک، شستی های آسانسور، وزنه آسانسور و نیز پله برقی و سایر قطعات مورد نیاز آغاز شد.

 

آسانسور سه متر بر ثانیه با ظرفیت 2 تن برای اولین بار در ایران

مهندس صابری در تشریح موفقیتهای شرکت در حوزه های تخصصی افزود: در زمینه تولید قطعات کارخانه ای با مشارکت شرکتی ترکیه ای  تاسیس شده است و برای اولین بار در آن زمان در زمینه طراحی و مونتاژ موفق به اخذ استانداردCE  اروپا؛ 5 دوره به عنوان واحد نمونه استان و دو دوره به عنوان دومین واحد نمونه ایران انتخاب شد. در زمینه ساختمان های مرتفع و در رتبه بندی از سوی شرکت مدیریت برنامه و بودجه موفق به اخذ مجوز "اچ سه ستاره" برای انبوه سازی شدیم که شامل ساختمانهای بالای 15 طبقه میباشد

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت آپادانا گروپ با بیان اینکه  برای اولین بار در ایران؛ آسانسور سه متر بر ثانیه با ظرفیت 2 تن تولید و مونتاژ شد و توانمندی تا 5 متر بر ثانیه را هم داریم، افزود: در برخی از کشورهای منطقه چون گرجستان، آذربایجان، باکو و ... فعالیت هایی از جمله معاملات، مراودات خرید، فروش، نصب و مونتاژ را انجام می دهیم.

مهندس صابری در پاسخ به سوالی در مورد انگیزه حضور در جزیره کیش گفت: در 5 سال گذشته چندین بار به جزیره کیش آمده بودم و همیشه می خواستم  با توجه به اینکه کیش به مانند یک کارگاه بزرگ سازندگی است  به اندازه خودم سهمی برای مشارکت در این سازندگی داشته باشم و کاری را در جزیره کیش انجام دهم تا یکسال قبل که منجر به تاسیس شرکت امداد آسانبر بهساز کیش شد. جزیره کیش شرایطو موقعیت  بسیار خوبی دارد ولی متاسفانه شرکتهایی که در کیش فعالیت می کنند پایگاهی در کیش ندارند و این موضوع باعث خواهد شد خدمات پس از فروش و استانداردهای لازم را نداشته باشند. از آنجا که این فعالیت با جان انسانها در ارتباط است بسیار خطرناک خواهد بود.

 

امداد آسانبربهساز کیش و ارائه خدمات شبانه روزی به کیشوندان

مهندس صابری بیان داشت: شرکت امداد بهساز آسانبر کیش با بهره گیری از کارشناسان مقیم در جزیره کیش خدمات 24 ساعته و شبانه روزی به مشتریان خود ارائه می دهد  و در همین راستا تفاهم نامه هایی با انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش، جامعه هتلداران و جامعه بازاریان و بازرگانان کیش جهت انجام مشاوره های رایگان به امضاء رسیده است.

وی گفت: همانطور که می دانید کیش با سایر مناطق آزاد تفاوت دارد و هدف ما از تاسیس شرکت در کیش تنها فروش آسانسور نیست و مجوز پله برقی، کابین آسانسور و تابلو فرمان هم گرفته شده و تولید برخی از قطعات به صورت کامل و برخی هم به صورت مونتاژ در جزیره کیش انجام می شود و منافع بسیاری از قبیل اشتغالزایی در کیش و سرزمین اصلی را سبب میشود  .مهندس صابری با اشاره به مشکلاتی که در حوزه تخصصی مربوط به آسانسور و متعلقات آن در جزیره کیش وجود دارد ادامه داد: از چندین پروژه در جزیره کیش بازدید داشته ایم با اینکه به عنوان مثال هتلهای مجللی وجود دارد اما متاسفانه از ابتدا محاسبات نصب آسانسور درست انجام نشده و استاندارد سازی لازم صورت نگرفته است. بعضا هر قطعه دارای برندهای متفاوتی است و در صاحبان پروژه در تامین قطعات با مشکل مواجه می شوند. شر کتهایی هم که پروژه ها را به اتمام رساندند به دلیل نداشتن شرکت مستقر در کیش مسئولیتی را برای مشکلات بعد از نصب آسانسور قبول نمی کنند و البته امیدواریم با کمک مسئولان کیش این مشکلات حل شود.

 

تولید تابلو فرمان آسانسور و پله برقی در جزیره کیش و اشتغال تا 100 نفر

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت آپادانا گروپ به اخذ مجوز تولید تابلو فرمان آسانسور و پله برقی در جزیره کیش و میزان ایجاد اشتغال اشاره کرد و افزود: مجوز تولید تابلوفرمان آسانسور به تازگی اخذ گردیده است و برای تامین موارد مورد نیاز کیش و سرزمین اصلی برنامه ریزی هایی صورت گرفته است . پیش بینی می شود برای 20 نفر اشتغال اولیه و بعد از تولید پله برقی این تعداد به 100 نفر برسد.

وی در خصوص ایمنی و استاندارد لازم در محصولات تولیدی شرکت متبوع خود گفت: تولیدات شرکت ما با شرکت ترکیه ای مشترک است و موظف هستیم به غیر از استاندارد ایران، استاندارد CE اروپا را هم بگیریم . شرکت ترکیه ای  نمی تواند بدون استاندارد اروپایی صادراتی که از طریق ایران انجام می شود را صورت دهد و بدین ترتیب محصولات ما شامل دو استاندارد اروپا و استاندارد داخلی ایران است و ملزم به رعایت آن هستیم.

راه اندازی نرم افزار اعلام خرابی آسانسور به صورت آنلاین و اعزام کارشناس به محل

مهندس صابری در مورد برنامه آینده و طرح توسعه شرکت با اعلام این خبر که ضمن ارائه خدمات 24 ساعته، راه اندازی سیستم نرم افزاری جدیدی را در دستور کار داریم، تشریح کرد: در حال راه اندازی سیستم نرم افزاری هستیم که به صورت آنلاین موارد خرابی آسانسور را به شرکت کنت گزارش خواهد کرد و پس از این اعلام پرسنل فنی به محل اعزام خواهند شد و حتی رفت و آمد پرسنل فنی و ساعت ورود و خروج به صورت کاملا مکانیزه و از طریق گوشی انجام می شود و قابل کنترل است. از این نرم افزار توسط شریک ترک ما در اکثر کشورهای اروپایی استفاده می شود و راه اندازی  چنین سیستمی در جزیره کیش بسیاری از مشکلات را رفع خواهد کرد و نیازمند  توجه مسئولین و اداره استاندارد هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به کیشوندان در اسرع وقت ارائه نماییم.

سرمایه گذاری واقعی و نه فقط استفاده از منافع کیش مد نظر باشد

مدیرعامل و عضوهیئت مدیره شرکت آپادانا گروپ در پاسخ به این سوال که بخش خصوصی چقدر می تواند در رشد و توسعه گردشگری در کیش نقش داشته باشد، اذعان داشت: جزیره کیش جزیره ای توریستی است و از این طریق می تواند درآمد زیادی داشته باشد و با جذب سرمایه گذاران وجه گردشگرپذیری کیش را با توجه به ظرفیت بالایی که دارد روز به روز ارتقا دهد؛ این موضوع نباید وارد سیاست شود. امروز هزینه هایی که توریست ها در کیش پرداخت می کنند بیشتر از کشورهای همسایه است . اما در این میان آموزش پرسنل در بخشهای مختلف گردشگری، ارتقای خدمات، بهبود روند و سرمایه گذاری واقعی و نه فقط استفاده از منافع کیش بایستی مورد نظر باشد. کیش می تواند در بین کشورهای همجوار آمار بالایی از توریست را به خود جذب کند و این سرمایه گذاریها زود بازده خواهد بود به شرطی که تمامی محاسبات با دقت و به درستی انجام شود.صابری افزود: خوشبختانه روندی که برای جذب سرمایه گذاری در جزیره کیش طی می شود و دیدگاهی که مسئولان جزیره امروز به این امر دارند قابل تقدیر است و از آنجایی که حضور سرمایه گذاران در نهایت به نفع جزیره است دیدگاه مثبتی وجود دارد ما از جمله شرکتهایی هستیم که از 100 امتیاز پروانه 95 گرفته ایم و حضور اینگونه شرکت ها منافع زیادی برای جزیره دارد.

 

استاندارد اجباری و قرارداد نگهداری آسانسورها؛ دو مقوله بسیارمهم

وی در خصوص حساسیت کار و ارتباط آن با امنیت جانی انسانها با تاکید بر الزام شرکت ها به اخذ استانداردهای سخت گیرانه تر گفت: چون مسئولیت و امنیت جان انسانها در کار ما مطرح است همه مخاطبان حق بررسی و تحقیق دارند. زود اعتماد کردن به شرکتی که نمی شناسند سخت است ولی خوشبختانه ما از جمله شرکتهایی بودیم که در جزیره زود به ما اعتماد شد و امیدواریم در آینده بتوانیم اعتماد بیشتری از کیشوندان  بدست آوریم. مهندس صابری با بیان اینکه مسئولان بایستی نه فقط برای شرکت ما بلکه برای کل شرکت ها اهمیت ویژه ای برای اخذ استانداردهای لازم قائل باشند و الزام قرارداد نگهداری برای آسانسورها را اجباری کنند، گفت: رعایت این موراد برای ایمنی مردم بسیار موثر است و اکثر ساختمانها در کیش متاسفانه این استاندارد را ندارند، اتفاقات را نه بیمه پوشش می دهد و نه کسی پاسخگو خواهد بود. استاندارد اجباری و قرارداد نگهداری آسانسورها دو مقوله بسیارمهم است که باید مد نظر قرار گیرد.

 

ارائه خدمات برای 70 درصد جزیره مهیا است

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت آپادانا گروپ روند سفارش اولیه مشتری تا نصب و راه اندازی آسانسور را اینگونه تشریح کرد:اولین کار بعد از ارتباط با مشتری بازدید پروژه و اندازه گیری ابعاد است. نوع کاربری ساختمان و ترافیک آسانسور بررسی می شود  و نسبت به ترافیک و کارکرد آن، نوع آسانسور پیشنهاد داده می شود و بعد از ثبت سفارش مشتری پروسه ساخت شروع می شود.   حدودا پروژه ساخت برای هر آسانسور بین یک تا سه ماه نسبت به ارتفاع و ظرفیت متفاوت خواهد بود و بعد از آن عملیات نصب هم نسبت به پروژه های مختلف و تعداد طبقات متفاوت خواهد بود ولی شرکت این آمادگی را دارد که برای هر پروژه اکیپ نصب و راه اندازی را در اسرع وقت مستقر نماید. تمام زیر ساخت ها برای 70 درصد جزیره جهت نصب و خدمات بعد از فروش آماده است و نسبت به حجم سفارشات از جهت تامین منابع و نیروها مشکلی نخواهیم داشت. مهندس صابری آموزش مداوم پرسنل را حائز اهمیت بالایی دانست واعلام کرد: با کیشوندان علاقمندان و فارغ التحصیل در رشته های برق، الکترونیک، مکانیک و سایر رشته های مرتبط در زمینه آموزش تحقیق و توسعه و نصب و خدمات پس از فروش آماده همکاری هستیم . صابری با بیان اینکه جای خوشحالی است که در دانشگاه علمی و کاربردی کیش رشته آسانسور تدریس می شود ادامه داد: در اندیشه امضای نفاهم نامه ای با این دانشگاه هستیم که فارغ التحصیلان این رشته آموزش عملی و اجرایی ببینند تا در کنار آموزش های تئوری بتوانند به صورت موثر در بازار کار ورود کنند.

 

آسانسور؛ قلب ساختمان بلند مرتبه است

مهندس سعید کتابفروش؛ قائم مقام و عضو هیئت مدیره امداد آسانبر بهساز کیش در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار داشت: بهساز کیش از سال 1375 در جزیره کیش فعالیت و در حدود سه سال است که به صورت هلدینگ 16 شرکت را زیر مجموعه خود در جزیره دارد. وی با بیان اینکه همیشه یکی از دغدغه های سندیکای صاحبان صنایع کیش حضور شرکت های تخصصی حرفه ای در زمینه اسانسور و تاسیسات  مکانیکی و برقی جهت تامین  نیاز های فنی جزیره در حوزه ساخت و ساز  به ویژه در ارتباط با طراحی و اجرای تخصصی و همچنین نگهداری و ایمن سازی ساختمان ها  با توجه به دغدغه و نگرانی مردم جزیره بوده است و بر همین اساس  در واقع درخواست حضور از آپادانا گروپ به عنوان یکی از سه شرکت بزرگ آسانسورسازی کشور که پیشینه بسیار درخشانی دارد، توسط  دبیر سندیکا انجام پذیرفت که برای رفع مشکلات آسانسورها در کیش که کم هم نیست به جزیره ورود کنند. متاسفانه استاندارد آسانسور در جزیره کیش جدی گرفته نشده و این در حالی است که در ساختمانهای بلند مرتبه، آسانسور قلب ساختمان است  و عدم استانداردسازی آسانسور پاشنه اشیل ایمنی ساختمان است .  

لزوم امضای تفاهمنامه بین اداره استاندارد و شهرسازی کیش

کتابفروش گفت: چیزی که واقعا برای جزیره اهمیت بالایی دارد هماهنگی  بین اداره استاندارد و شهرسازی  کیش است که بر اساس استاندار سازی فقط برای پایان کار گرفتن نباشد و منوط به بازدیدهای ادواری شود . وی در توضیح این موضوع ادامه داد: پایان کار گرفته می شود اما در طول یکسال مشکلاتی برای آسانسور بوجود می آید که دیگر رفع نمی شود و به این خاطر بازدید های دوره ای اهمیت بالایی دارد. پایان کار باید بروز شود و برای این کار باید بازدید ادواری اسانسور اتفاق افتاده باشد تا آسانسور سلامت بماند. امروزه  بسیاری از  پروژه های مسکونی جزیره   که فعال هستند استاندارد آسانسور ندارند و  جان انسانها در معرض  خطر قرار می گیرد.

آمادگی آموزشهای عملی در کنار آموزشهای تئوری فارغ التحصیلان رشته های مرتبط

قائم مقام و عضو هیئت مدیره امداد آسانبر بهساز کیش با اشاره به لزوم آموزش نیروی انسانی بیان داشت: این آمادگی وجود دارد که بصورت ماهیانه از اساتید به نامی که در سرزمین اصلی در این حوزه تخصصی تدریس می کنند برای بروز کردن اطلاعات فعالان صنعت آسانسور و صنایع وابسته برای شکل دادن درست این صنعت در جزیره دعوت به عمل آوریم، سمینار برگزار نماییم و علاوه برآن جوانانی را که فارغ التحصیلان و یا در حال تحصیل در رشته های برق، عمران، معماری و... هستند و شغل ندارند آموزش های لازم را بدهیم، می توان نیروی انسانی تربیت کرد که تخصص یک حرفه را داشته باشند و در هر جایی بتوانند از آن استفاده کنند . وی افزود: نیروی انسانی در جزیره بسیار کم است و متاسفانه لازم است یک شرکت نیروهای خود را از خارج جزیره تامین نماید ما در حد توان سعی کردیم که نیروهای بومی تربیت کنیم تا در اینده با مشکل نیروی انسانی واجه نشویم

 

آسانسور فعالیتی کاملا مهندسی و محاسباتی

مهندس صابری گفت: جالب اینجاست که کارفرما ها بایستی به دنبال استاندارد باشند و شرکت های آسانسور هم معمولا از استاندارد سازی فرار می کنند چون مسئولیت و درد سرهای زیادی دارد و سود دهی را پایین می آورد  اما ما اینجا اصرار می کنیم که  کارها طبق استاندارد پیش برود .

اما متاسفانه جزیره کیش در مواردی حداقل های شهرستانها را هم ندارد این در حالی است که برخی شهرستانها نسبت به نصب و راه اندازی و اخذ استاندارد آسانسور بسیار سختگیرانه تر عمل می کنند.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت آپادانا گروپ در پاسخ سوال پایانی مبنی بر اینکه آب و هوای جزیره کیش چه تاثیری بر کیفیت محصولات دارد گفت: به دلیل سیستم آب و هوایی جزیره باید ملاحظاتی در در انتخاب نوع آسانسور در نظر گرفت. باید نسبت به سیستمهای "اوت دُر" و "این دُر" قطعات و محصول انتخاب شود . در کیش با توجه به شرجی هوا نوع استیل آوت دور و کابین متفاوت است و اینجاست که کارشناسی محل اهمیت پیدا می کند . بازرگانانی هستند که خودشان بدون توجه به شرایط محل و کار کارشناسی ، خرید انجام داده اند و فقط نصب بر عهده شرکت است و مواردی را در نظر نگرفته اند و دچار مشکل شده اند . وی گفت: کار آسانسور فعالیتی کاملا مهندسی و محاسباتی است که باید رعایت شود و اگر صفر تا صد کار و پروژه توسط یک شرکت مهندسی انجام شود، نتایج بهتری حاصل خواهد شد. شرکت ملزم به ارائه خدمات پس از فروش خواهد بود و هزینه ها و مسئولیت گارانتی خواهد شد.

 تاریخ انتشار 30 آبان 1400

 

 

 

 

 شماره خبر : 2956         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.