حفظ امنیت خط قرمز پلیس هست پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
اخراج هیئت های ورزشی کیش از مجامع فدراسیون ها آیا صحت دارد؟!
تبلیغات گسترده بزن بریم کیش در شهرهای مختلف کشور
آغاز پلاک گذاری خودروهای سواری وارداتی در جزیره کیش
احسان حدادی رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران شد
با تعهد و همکاری می توانیم مکانی سالم تر برای زندگی ایجاد کنیم
صدور مجوز حرکت شبانه کشتی مسافربری برای جزیره کیش
گرمای هوا بهترین فرصت برای مقابله با پشه آئدس
کشتی مسافربری مریم به ناوگان دریایی کیش پیوست
اعمال تخفیف مدیریت مصرف از دوره خردادماه سال جاری برروی قبوض مشترکین شرکت آب و نیروی ماهتاب کیش
کیش میزبان نمایشگاه سنگ‌های قیمتی و مروارید
شناگران برتر دختر کیش معرفی شدند
ریال دیجیتال می‌تواند ظرفیتی برای توسعه کیش باشد
برای "قشم"درحال اجرا، برای "کیش" ممنوع!
دکتر پزشکیان در صدر آراء جزیره کیش

  آخرين اخبار
اخراج هیئت های ورزشی کیش از مجامع فدراسیون ها آیا صحت دارد؟!
تبلیغات گسترده بزن بریم کیش در شهرهای مختلف کشور
آغاز پلاک گذاری خودروهای سواری وارداتی در جزیره کیش
احسان حدادی رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران شد
با تعهد و همکاری می توانیم مکانی سالم تر برای زندگی ایجاد کنیم
سه شنبه 12 تیر 1403 ، 25 ذی الحجه 1445 ، 2 جولای 2024 ، شماره 4500 (1884 دوره جدید)
صدور مجوز حرکت شبانه کشتی مسافربری برای جزیره کیش
گرمای هوا بهترین فرصت برای مقابله با پشه آئدس
کشتی مسافربری مریم به ناوگان دریایی کیش پیوست
اعمال تخفیف مدیریت مصرف از دوره خردادماه سال جاری برروی قبوض مشترکین شرکت آب و نیروی ماهتاب کیش
  پربيننده ترين اخبار
اشک های مهندس یزدان پناه ، استدلال های مرعشی و تفکرات انصاری لاری برای انتخاب پزشکیان
دکتر پزشکیان در صدر آراء جزیره کیش
مهندس یزدان پناه در شب اکران فیلم "قصه های کیش":
سهم 25 درصدی مناطق آزاد از رشد اقتصادی کشور
یکشنبه 10 تیر 1403 ، 23 ذی الحجه 1445 ، 30 ژوئن 2024 ، شماره 4498 (1882 دوره جدید)
ایجاد شبکه ارتباطی بین نهادها وارگانهای مختلف کیش دستاوردهای ارزشمندی برای جزیره به همراه دارد
182 قانون متناقض درباره مناطق آزاد وجود دارد
رسیدگی به 37000 پرونده در سال گذشته
برگزاری جشن عید غدیرخم در کیش
به شرکت های هواپیمایی برای تقویت سفر به کیش مشوق هایی داده می شود
آماده برگزاری انتخاباتی با شکوه در جزیره کیش هستیم
شنبه 9 تیر 1403 ، 22 ذی الحجه 1445 ، 29 ژوئن 2024 ، شماره 4497 (1881 دوره جدید)
مریم محبی صاحب برنز مسابقات قهرمانی کشورشد
رئیس جدید پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران معرفی شد
ضرورت ارتقای جایگاه دبیر شورایعالی مناطق آزاد به معاونت ریاست جمهوری
دوشنبه 11 تیر 1403 ، 24 ذی الحجه 1445 ، 1 جولای 2024 ، شماره 4499 (1883 دوره جدید)
کشتی مسافربری مریم به ناوگان دریایی کیش پیوست
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

فرمانده انتظامی ویژه و دریابانی کیش:
حفظ امنیت خط قرمز پلیس هست

فرمانده انتظامی ویژه و دریابانی کیش عملکرد ۸ماهه‌ی پلیس را تشریح و با اشاره به راه‌اندازی پایش تصویری برای حفظ امنیت ترافیکی و امنیت پایدار کیش ابراز امیدواری کرد: سازمان در دوران مدیریت جدید به وعده‌هایی که داده، جامه‌ عمل بپوشاند

  

به گزارش اقتصاد  کیش، فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در نشست با خبرنگاران ، گفت : امنیت خط قرمز پلیس هست و در راستای حفظ آن، تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد.

وی با تاکید و تقدیر همراهی اصحاب رسانه، ایشان را پلیس جامعه خواند و گفت: خبرنگاران تاثیرات مثبت و بسزایی در ارتقای امنیت دارند.

سرهنگ جمالی در توضیح عملکرد ۸ماهه‌ اخیر پلیس در کیش، به ۹۳۵ طرح مختلف برای برخورد با مجرمین به‌منظور حفظ امنیت پایدار، به‌ویژه طرح سواحل اشاره کرد و گفت: پاکسازی تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و نقاط آلوده نیز از این جمله بوده است.

وی با اشاره به کاهش ۵درصدی سرقت تصریح کرد: از آنجایی که سرقت ضریب امنیت را به‌شدت کاهش می‌دهد، برای اقدامات مؤثرتری در این زمینه برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

جمالی به افزایش کشفیات ۵۷درصدی در حوزه موادمخدر و انهدام ده باند موثر تهیه و توزیع مواد مخدر اشاره کرد و افزود: توجه مسئولین در امر فرهنگ‌سازی خصوصا در رده سنی نوجوان باید ویژه باشد.

وی همچنین از کشف قاچاق کالا به مبلغ ۸۰۰میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: مبدأ و مقصد بیشتر آنها کیش نبوده، و جزیره ترانزیت عبور آنها بوده که با گشت‌زنی موثر، کشف و به گمرکات و مقام قضایی بندر تحویل شده است.

سرهنگ‌جمالی با اشاره به کشف بالغ بر ۳۰ فروند شناور حاوی قاچاق سوخت، از ۲۳درصد کاهش خسارات فوتی و ۱۲درصد کاهش در جراحت‌ها در حوزه تصادفات خبر داد و گفت: متاسفانه فرهنگ و مقررات ضعیف‌تر شده و این ضعف بین مسافران و گردشگران، و خودروهای حمل و نقل عمومی بیشتر دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه‌ی عمومی می‌توانند نقش بسزا و موثری در فرهنگ‌سازی داشته باشند.

جمالی همچنین در حوزه جرایم سایبری، با تاکید بر افزایش صددرصدی اجرای طرح‌های مقابله‌ای پلیس فتا و کشفیات پرونده‌ها، به حضور حداکثری مردم جزیره در فضاهای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: برای رهایی از دام شیادان، نیاز به اطلاع‌رسانی است. وی توصیه کرد: مردم به هر سایتی اعتماد نکنند و حتما از درگاه‌های مطمئن برای تامین نیازمندی‌هایشان اقدام به خرید کنند تا شاهد کاهش پرونده‌های کلاهبرداری در جرائم سایبری باشیم و وظیفه‌ی خانواده‌ها برای ارتقا سواد رسانه‌ای جوانان‌شان حائز اهمیت است. 

سرهنگ جمالی در حوزه جرائم اقتصادی، به دستگیری ۱۸ نفر از مجرمین حرفه‌ای با ارزش تقریبی ۱۶۵میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: این امر باعث افزایش ۵درصدی کشف پرونده‌های جعل و کلاهبرداری شده است.

سرهنگ علی‌اصغر جمالی در ادامه‌ نشست در بخش خدماتی که به عنوان وظیفه به گردشگران و کیشوندان ارائه شده است، آمار این خدمات را۵۷ هزار مورد اعلام کرد و گفت: ۱۶ هزار فقره از این خدمات در حوزه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مهاجرت و گذرنامه بوده است. 

وی با اعلام ۵هزار مورد در حوزه راهنمایی و رانندگی و ۳۵هزار مراجعه به کلانتری‌ها که ۷۴۵پرونده با مشاوره در کلانتری، حل و فصل شده است، ادامه داد: از ۳۰هزار تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، ۳۵درصد آن منجر به حضور پلیس در محل شده و مابقی با ارشاد اپراتور حل شده است.

وی همچنین به ۴۵۰ تماس با سامانه۱۹۷ که شبانه‌روزی در خدمت مردم می‌باشد اشاره کرد و افزود: ۶۵ درصد این تماس‌ها شامل تشکر از پلیس، ۳۲درصد درخصوص راهنمایی و ارائه پیشنهاد بوده و ۳درصد انتقاد به عملکرد پلیس بوده است.

جمالی با اشاره به ۵۷هزار خدمت به خودروهایی که ورود و خروج داشتند، در ادامه از صدور ۵۰۸ گواهی عدم سوءپیشینه خبر داد و افزود: بالغ بر یک میلیون و چهارصد هزار خدمات به مسافرین به اشکال مختلف ارائه‌ شده است که شامل پلیس فرودگاه در مبدأ ورودی، دریابانی در بندرگاه مبدأ و مقصد، و برقراری نظم و امنیت می‌شود و در نهایت باعث ارتقا و رونق گردشگری در کیش گردید.

سرهنگ علی‌اصغر جمالی در بخش سوم، به توصیه‌ها و مطالبات پلیس پرداخت و توجه به آسیب‌های اجتماعی را امری ضروری دانست و گفت: در برخورد با متخلفین، مردم باید دستگاه قضایی را همراهی کنند.

وی با تاکید بر وظیفه‌ی مسئولين برای تامین زيرساخت‌های لازم برای حفظ امنیت، ابراز امیدواری کرد: سازمان به وعده‌هایی که داده، جامه‌ی عمل بپوشاند تا بتوانیم آرامش و امنیت بیشتری را برای کیشوندان به ارمغان بیاوریم.

وی با پیشنهاد و درخواست بانک اطلاعاتی برای ثبت کلیه‌ی اطلاعات کارفرمایان و کارگران، تصریح کرد: بدین‌طریق می‌توان تجزیه و تحلیل‌های اجتماعی و فرهنگی خود را از این بانک‌ها داشته و همچنین از به‌کارگیری افراد باسابقه توسط کارفرمایان جلوگیری کنیم که اخذ گواهی سوءپیشینه نیز در همین راستا موثر خواهد بود.

فرمانده ویژه انتظامی و دریابانی کیش با بیان اين مطلب که چهره واقعی کیش زیبا باید با رسالت اصحاب رسانه و درایت مردم به کل کشور مخابره شود، گفت:دستگیری زیاد افراد متخلف، زنگ خطری برای جزیره محسوب می‌شود و از همهمردم تقاضا داریم درصورت مشاهده‌ی کوچک‌‌ترین تخلفی، مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.تاریخ انتشار 26 آبان 1400

 

 شماره خبر : 2937         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.