نیروهای جدید به جزیره نیاورید لطفا! پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
اخراج هیئت های ورزشی کیش از مجامع فدراسیون ها آیا صحت دارد؟!
تبلیغات گسترده بزن بریم کیش در شهرهای مختلف کشور
آغاز پلاک گذاری خودروهای سواری وارداتی در جزیره کیش
احسان حدادی رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران شد
با تعهد و همکاری می توانیم مکانی سالم تر برای زندگی ایجاد کنیم
صدور مجوز حرکت شبانه کشتی مسافربری برای جزیره کیش
گرمای هوا بهترین فرصت برای مقابله با پشه آئدس
کشتی مسافربری مریم به ناوگان دریایی کیش پیوست
اعمال تخفیف مدیریت مصرف از دوره خردادماه سال جاری برروی قبوض مشترکین شرکت آب و نیروی ماهتاب کیش
کیش میزبان نمایشگاه سنگ‌های قیمتی و مروارید
شناگران برتر دختر کیش معرفی شدند
ریال دیجیتال می‌تواند ظرفیتی برای توسعه کیش باشد
برای "قشم"درحال اجرا، برای "کیش" ممنوع!
دکتر پزشکیان در صدر آراء جزیره کیش

  آخرين اخبار
اخراج هیئت های ورزشی کیش از مجامع فدراسیون ها آیا صحت دارد؟!
تبلیغات گسترده بزن بریم کیش در شهرهای مختلف کشور
آغاز پلاک گذاری خودروهای سواری وارداتی در جزیره کیش
احسان حدادی رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران شد
با تعهد و همکاری می توانیم مکانی سالم تر برای زندگی ایجاد کنیم
سه شنبه 12 تیر 1403 ، 25 ذی الحجه 1445 ، 2 جولای 2024 ، شماره 4500 (1884 دوره جدید)
صدور مجوز حرکت شبانه کشتی مسافربری برای جزیره کیش
گرمای هوا بهترین فرصت برای مقابله با پشه آئدس
کشتی مسافربری مریم به ناوگان دریایی کیش پیوست
اعمال تخفیف مدیریت مصرف از دوره خردادماه سال جاری برروی قبوض مشترکین شرکت آب و نیروی ماهتاب کیش
  پربيننده ترين اخبار
اشک های مهندس یزدان پناه ، استدلال های مرعشی و تفکرات انصاری لاری برای انتخاب پزشکیان
دکتر پزشکیان در صدر آراء جزیره کیش
مهندس یزدان پناه در شب اکران فیلم "قصه های کیش":
سهم 25 درصدی مناطق آزاد از رشد اقتصادی کشور
یکشنبه 10 تیر 1403 ، 23 ذی الحجه 1445 ، 30 ژوئن 2024 ، شماره 4498 (1882 دوره جدید)
ایجاد شبکه ارتباطی بین نهادها وارگانهای مختلف کیش دستاوردهای ارزشمندی برای جزیره به همراه دارد
182 قانون متناقض درباره مناطق آزاد وجود دارد
رسیدگی به 37000 پرونده در سال گذشته
برگزاری جشن عید غدیرخم در کیش
به شرکت های هواپیمایی برای تقویت سفر به کیش مشوق هایی داده می شود
آماده برگزاری انتخاباتی با شکوه در جزیره کیش هستیم
شنبه 9 تیر 1403 ، 22 ذی الحجه 1445 ، 29 ژوئن 2024 ، شماره 4497 (1881 دوره جدید)
مریم محبی صاحب برنز مسابقات قهرمانی کشورشد
رئیس جدید پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران معرفی شد
ضرورت ارتقای جایگاه دبیر شورایعالی مناطق آزاد به معاونت ریاست جمهوری
دوشنبه 11 تیر 1403 ، 24 ذی الحجه 1445 ، 1 جولای 2024 ، شماره 4499 (1883 دوره جدید)
کشتی مسافربری مریم به ناوگان دریایی کیش پیوست
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

سخنی با مدیر عامل جدید کیش،
نیروهای جدید به جزیره نیاورید لطفا!

جزیره کیش یک بار دیگربه رسم و سنت همه سالهای پیش در فصل تغییرات و نقل و انتقالات مدیریتی قرار گرفته است .

  

. طبیعی است با انتصاب مدیر عامل جدید  تا چند صباحی دیگر شاهد عزل و نصب های زیادی در سازمان منطقه آزاد کیش خواهیم بود ، سیاست ها و برنامه های جدید عنوان و اعلام می شود و انتظار هم این است تغییراتی درروش ها و  شیوه ها ی کاری دیده شود.طبیعی است مدیر عامل جدید تفکر و دیدگاهی جدید نسبت به کیش و مناطق آزاد داشته باشد و برای عملیاتی شدن تفکراتش نیازدارد دست به تغییراتی در مدیریت ها  بزند وبخواهد  نیروها و مجموعه سازمانی اش را با خود همراه سازد . اما بحث کلان مان در خصوص امور جزیره را به وقت دیگری موکول می کنیم.در این جا از مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش  فقط یک تقاضا داریم : نیروهای جدید به جزیره نیاورید!

موضوعی که متاسفانه در ادوار مختلف بطور گسترده  شاهد آن بوده ایم و در هر دوره پس از هر تغییر و تحول مدیریتی در منطقه آزاد کیش شاهد گسیل نیروهای بسیار زیادی در رده ها و سطوح مختلف به سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه بوده ایم .موضوعی که موجب شده است امروزه سازمان منطقه آزاد کیش بنابر آمار اعلام شده بیش از 3500 نفر پرسنل داشته باشد و این سازمان را به مجموعه ای بسیار پر حجم از نظر نیروی انسانی تبدیل کرده است و آنگونه که کارشناسان می گویند این موضوع خود از عوامل اصلی ایجاد بروکراسی شدید  اداری و کندی امور گردیده است. و جالب تر اینکه خود مدیران ارشد و حوزه های مختلف هر یک اذعان دارند قادر هستند با 20 تا 25 درصد این نیروها امور حوزه خود را بخوبی پیش ببرند !

جناب آقای لواسانی

باور بفرمایید جزیره کیش ، سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه به اندازه کافی از نیروهای کاردان ، کاربلد ، دلسوز و متعهد برخوردار است که بتوانند برنامه های جزیره را همگام با دیدگاه  و سیاست های شما پیش ببرند. باور بفرمایید همین نیروها بخوبی  از پس اداره امور بخش های مختلف سازمان و جزیره برمی آیند و می توانند بخوبی جزیره را به کمک  مدیریت عالی شما اداره کنند . آقای لواسانی

متاسفانه سالهاست رسم بسیار بدی در جزیره افتاده است هر بار با تغییر مدیریت شاهد گسیل عده زیادی از نیروهای جدید به کیش هستیم . نیروهایی که اصولا خیلی زمان می برد تا با نحوه و روش کار در مناطق آزاد آشنا شوند و این خود زمان و فرصت های زیادی را از جزیره می گیرد و کارها را می خواباند. در حالی که خود جزیره نیروهای کاردان کاربلد و خوب کم ندارد چه در بدنه سازمان و شرکت ها چه در جامعه و در متن مردم کیش .

آقای لواسانی

بیایید یک بار انقلابی عمل کنید و جلو این کار را بگیرید و به نیروهای توانمند و دلسوز محلی فرصت بدهید  .

لطفا مدیر و کارشناس و کارمند به بدنه سازمان اضافه نکنید ،در بدنه سازمان نیروها و کارشناسان بسیار دلسوز و قدری هستند که متاسفانه تاکنون توانایی های آنها مورد غفلت قرار گرفته است ، آنها را شناسایی کنید وبه آنها فرصت بدهید ، آنها با شناخت از امور سازمان و جزیره و با اشراف بر مقررات مناطق آزاد قطعا بهتر می توانند به شما کمک کنند .دستور دهید همه کارهای جزیره در حوزه های مختلف به اهالی جزیره واگذارشود  .تا در آمد کیش و بودجه کیش از همه نظر در خود کیش هزینه شود و به توسعه مضاعف کیش کمک شود.  برای کارهای پیمانکاری از پیمانکاران فعال در جزیره که در شرایط سخت و آسان اینجا بوده اند و کار کرده اند استفاده شود، از محصولات و تولیدات جزیره برای تامین نیازهای جزیره استفاده شود . منکر نیاز به ورود تکنولوژی جدید به جزیره و ارائه طرح های نوین نیستیم ولی تمهیداتی اندیشیده شود مراکزمختلف  جزیره به آنها  مجهز شوند.  جوانان و تحصیل کردگان کیش را به کار بگیریدو از شوق و توانایی آنها برای کمک به ساختن شهرشان کمک بگیرید . درست است کیش یک سرزمین ملی است و متعلق به  همه ایرانیان ،ولی قبول داشته باشید اولویت  همه امورش باید  برای ساکنان کیش و فرزندان آنها باشد.

آقای نوایی لواسانی

در سخنان مراسم معارفه تان گفتید با ریخت و پاش و هزینه کرد از جیب مردم کیش مخالفید. این حرف دل همه اهالی کیش است امیدواریم بتوانید عملی کنید و جلو بسیاری از اینگونه ریخت و پاش ها را بگیرید . بنظر ما حرکت در این مسیرو تحقق این وعده شما  با جلوگیری ازورود  نیروهای جدید به کیش و استفاده از پتانسیل نیروهای انسانی  خود جزیره  می تواند آغاز شود. نیروهایی  که از کیش بکار گرفته شوند ،حداقل هزینه را برای سازمان و در واقع آنگونه که خودتان اعتقاد دارید برای مردم کیش خواهند داشت . در بسیاری از هزینه ها مانند مسکن ، رنت خودرو ، بلیط هواپیما و... و.. صرفه جویی خواهد شد ضمن اینکه اینها با شناختی که از جامعه و شهر خود دارند قطعا درد آشنا ترند و زودتر می توانند مشکلات را شناسایی و رفع کنند وتحت رهبری شما  در جهت خدمت به مردم حرکت کنند

آقای لواسانی

ماهم مثل شما اعتقاد داریم از پول بیت المال و مردم نباید برای بقاء پست و سمت استفاده کرد و باید جلو آن را گرفت. بر اساس این تفکر  قطعا  کسانی که در این دوره نقل و انتقالات مدیریتی زمین و زمان را بهم می دوزند تا موقعیت خود را حفظ کنند و پست خود را نگه دارند نفرات شایسته ای برای شما در راه توسعه و عمران و پیشرفت کیش  و خدمت به مردم نخواهند بود!

آقای لواسانی

البته که نمی شود همه مدیران را یکسان دانست و یکسان نگاه کرد . لطفا قبل از هرگونه عزل و نصب کارنامه و پرونده مدیران موجود را ارزیابی و بررسی فرمایید .  در این میان هستند مدیرانی که با جان و دل برای مردم و جزیره کار کرده اند ، آثار کار و زحمات شان در جای جای جزیره مشهود است آنها شایسته تقدیرند و انشالله مردم  نیز از نعمت خدمتگزاری آنها محروم نگردند و البته هستند کسانی که فقط از مواهب و امتیازات مدیریتی کیش بهره مند بوده اند بدون اینکه کوچکترین آورده ای برای مردم  و جزیره کیش داشته باشند فقط ویژگی شان این است که در هر دوره  به جایی وصلند.....!

 آقای لواسانی

این رشته های اتصال را قیچی کنید! و فرصت را در اختیار کسانی بگذارید که فقط به مردم وصل باشند و عشق و لذت شان در این جزیره کار و کار و کار کردن و ساختن باشد. کار کردن برای توسعه و پیشرفت کیش و کمک به سرافرازی ایران اسلامی

آقای لواسانی

چند سالی است در جزیره رسم بدی افتاده است . هر مدیری می آید تصور می کند حتما باید یک قشون نیرو با خود بیاورد والا کارش لنگ می ماند !. تصور می کنند نیروهای موجود در جزیره توان همراهی برای پیشبرد امور را ندارند !

باور بفرمایید اینگونه نیست ! سرمایه های انسانی جزیره درحوزه های مختلف در  گردشگری در صنعت در امور فرهنگی و اجتماعی درامور توسعه و خدمات شهری در  تولید در تجارت و سرمایه گذاری و صنعت ساختمان بسیار توانمند و پرقدرت و زبده هستند . در کیش نیروهای قدر و توانمندی داریم که با شناخت و اشرافی که بر امور جزیره دارند می توانند کیش را بسیار پرقدرت به جلو ببرند .امید است شما این بار این سنت و رسم بد را بشکنید و از ظرفیت نیروهای داخلی کیش بهره بگیرید. باور داشته باشید همه آثار ارزشمندی که امروز موجب آبرو و اعتبار جزیره است و خیلی ها با افتخار در کنار آن عکس یادگاری می گیرند و پز می دهند محصول  اندیشه و ذهن خلاق و ایده پردازی و زحمت و تلاش همین نیروهای داخلی کیش است . اجازه دهید کیش سازان در فرآیند برنامه ریزیها و سیاست گذاریهای کیش شما را همراهی کنند و مشارکت داشته باشند. قطعا این موضوع  به شما در راه رسیدن به اهداف عالیه ای که در نظر دارید کمک خواهد کرد  و مسیر را برایتان هموارتر خواهد کرد.

آقای لواسانی

 باور داشته باشید  نخبگان و پیشکسوتان سازندگی کیش  می توانند بهترین مشاوران شما  برای توسعه و سازندگی  کیش باشند آنهارا از یاد نبرید ، آنها که سال های سال خون دل خورده اند و کیش امروز ثمره کار و فکر و تلاش آنهاست، مطمعن باشید  می توانند بهترین ، صادق ترین  ، مخلص ترین  و بی درد سرترین مشاوران شما در این راه باشند که مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کنند. لطفا از ظرفیت آنها خوب استفاده کنید.

امیدواریم با درایت و مدیریت شما در استفاده از ظرفیت های بومی و محلی کیش در همه حوزه ها بویژه در حوزه مدیریتی و نیروی انسانی شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این خاکپاره گرانقدر ایران اسلامی باشیم.تاریخ انتشار 24 آبان 1400


 شماره خبر : 2927         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.