به گزارش اقتصاد کیش، امام جمعه کیش که به همراه مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش
در نشستی صمیمی در مسجد خاتم با رانندگان حمل و نقل عمومی کیش به گفتگو نشسته بود
، پس از شنیدن مسائل و مشکلات رانندگان تاکسی ، ضمن قدردانی از ابتکار شرکت عمران،
آب و خدمات در برگزاری نشست صمیمی و رو در رو با رانندگان گفت: برگزاری این نشست
نشان از عزم جدی مسئولان این شرکت برای حل و رفع مشکلات رانندگان تاکسی و ایجاد
فضای آرام برای فعالیت آنان دارد.
وی همچنین با
اشاره به اینکه رانندگان تاکسی جزیره کیش جزو افراد فرهیخته باسواد و با علم و
دانش هستند گفت: داشتن روابط عمومی بالا، خوش برخوردی با مردم و مسافران جزوه
رفتارها و خصایص بسیار خوب رانندگان تاکسی است که همانند سفیر فرهنگی، فرهنگ بالای
جزیره کیش را به همه نقاط کشور صادر می کنند.
حجت الاسلام حسن زاده همچنین در خصوص ساماندهی وضعیت تاکسی های اینترنتی از
مسئولان شرکت عمران، آب و خدمات کیش خواست ضمن بومی سازی قوانین و شرایط کار
رانندگان تاکسی های اینترنتی، بر اساس موقعیت جغرافیایی و فرهنگی جزیره کیش، به
رفع مشکلات معیشتی آنان نیز توجه کنند چرا که هزینه های بسیار بالای زندگی و تامین
قطعات مورد نیاز جزو دغدغههای آنان است که باید رسیدگی شود.
وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت همدلی در گروه های
صنفی و مراقبت از یکدیگر در جهت ارتقای سلامت کاری و حفظ محیط جامعه تاکید کرد: از
رانندگان کیش نیز انتظار میرود اگر در مسائل صنفی وکاری، مشکلی وجود دارد برای
پیشگیری از تخلف آن را با صمیمیت و همدلی در بین خودشان حل و فصل کنند، تا زودتر
به نتیجه برسند.
وی در پایان هم ازعزم مسولان شرکت عمران، آب و خدمات کیش در رسیدگی به مشکلات
رانندگان تاکسی و هم ازخدمات رانندگان درحوزه حمل ونقل کیش قدردانی کرد.تاریخ انتشار 27 مهر 1400
|