امنیت شعبات اخذ رای انتخابات در کیش فراهم است پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
ورود تجهیزات و قطعات سامانه شش هزار متر مکعبی آب شیرین کن ماهتاب کیش
ارائه اینترنت رایگان به مسافران نوروزی در کمپ های مسافری
استقرار گروه‌های نظارت نوروزی در بازار‌های کیش
اعلام نرخ جدید کرایه ورود خودرو به جزیره کیش
صدور و اعطای اولین کارت تردد بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش
نشست هماهنگی کارگروه‌های اقتصادی قرارگاه عملیاتی مناطق آزاد
مناطق آزاد باید محرک اقتصادی در کشور باشند
مشاور امور بانوان و خانواده دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد
برگزاری آزمون هماهنگ استانی کیفیت بخشی دانش آموزان پایه ششم در کیش
هدف هیئت ورزش کارگران کیش کمک به توسعه ورزش است
برنامه های رمضان و نوروز جزیره کیش تشریح شد
رضایت‌سنجی از کیشوندان و گردشگران در ایام نوروز با سامانه‌۱۲۴
برنامه‌ سازمان منطقه آزاد کیش برای پیگیری کلان پروژه‌ی شهر هوشمند کیش
برای ورود عملیاتی به موضوع شهر هوشمندکیش آمادگی داریم

  آخرين اخبار
ورود تجهیزات و قطعات سامانه شش هزار متر مکعبی آب شیرین کن ماهتاب کیش
ارائه اینترنت رایگان به مسافران نوروزی در کمپ های مسافری
استقرار گروه‌های نظارت نوروزی در بازار‌های کیش
اعلام نرخ جدید کرایه ورود خودرو به جزیره کیش
یکشنبه 27 اسفند 1402 ، 6 رمضان 1445 ، 17 مارچ 2024 ، شماره 4433 (1817 دوره جدید)
صدور و اعطای اولین کارت تردد بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش
نشست هماهنگی کارگروه‌های اقتصادی قرارگاه عملیاتی مناطق آزاد
مناطق آزاد باید محرک اقتصادی در کشور باشند
مشاور امور بانوان و خانواده دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد
برگزاری آزمون هماهنگ استانی کیفیت بخشی دانش آموزان پایه ششم در کیش
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

فرمانده انتظامی ویژه جزیره کیش:
امنیت شعبات اخذ رای انتخابات در کیش فراهم است

فرمانده انتظامی ویژه جزیره کیش گفت: ۱۰۰ پلیس این جزیره روز انتخابات به صورت مستقیم عهده دار حفظ امنیت ۲۴ شعبه اخذ رای هستند.

  


سرهنگ علی‌اصغر جمالی در نشست خبری اظهار داشت: فعالیت این فرماندهی برای تامین امنیت انتخابات از مهر و آبان سال ۱۳۹۹ در راستای عمل به ماموریت های مختلف با تشکیل قرارگاه انتظامی امام  علی (ع) آغاز شده است.
وی اضافه کرد: این قرارگاه متشکل از ۱۱ کمیته فرعی در مراحل مختلف جریان انتخابات ۱۴۰۰ از تشکیل ستاد انتخابات تا ثبت نام شوراهای اسلامی، بررسی صلاحیت‌ها، شروع فرایند تبلیغات حضور داشته و این روند در روز انتخابات با حضور مستقیم ۱۰۰ نیروی پلیس تا پس از اعلام نتایج تداوم خواهد داشت.
سرهنگ جمالی گفت: تمام نیروهای این فرماندهی متشکل از پلیس های تخصصی در این مدت به فعالیت خود را در راستای انتخابات و سایر ماموریت های محوله انتظامی انجام داده اند و در روز برگزاری انتخابات نیز به صورت آماده باش برای ارتقای سطح امنیت جزیره فعالیت خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه انتخابات ۱۴۰۰ با سه مولفه حضور حداکثری، حفظ سلامت جامعه بخاطر شرایط کرونایی و تامین امنیت در حال برگزاری است یادآور شد: نیروی انتظامی در تمامی مولفه ها حضور مستقیم دارد تا بتوانیم به عنوان بخشی از جامعه در مشارکت پرشور با هدف سازندگی ایران اسلامی همراه مردم نقش آفرینی کند.
۶ تخلف انتخاباتی در جزیره کیش کشف شد
فرمانده انتظامی ویژه جزیره کیش با بیان اینکه رصد فعالیت های انتخاباتی از وظایف محوله به این نیروها در راستای حفظ سلامت انتخابات است افزود: در این راستا ماموران انتظامی و پلیس فتا موفق به کفش ۶ تخلف شده اند که عمده آنها در فضای سایبری روی داده است.
وی اظهار داشت: تمام این تخلفات از سوی هواداران نامزدهای انتخاباتی روی داده و افراد خاطی پس از شناسایی به مراجع انتظامی دعوت و پرونده آنان برای سیر مراحل قانونی به نهادهای قضایی تحویل داده شده است.
افزایش ۸۵ درصدی کشف مواد مخدر
سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی این جزیره در سال جاری طرح رعد را به منظور پیشگیری از قاچاق مواد مخدر به دفعات مختلف اجرا کرده اند افزود: در این مدت میزان کشفیات این مواد حدود ۸۵ درصد به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
وی یادآور شد: این میزان افزایش با وجود اینکه خبر از موفقیت طرح های انتظامی در جزیره دارد اما زنگ خطری برای جامعه نسبت به میزان مصرف مواد مخدر بوده و لازم است از سوی متولیان مبارزه با مصرف این مواد تدابیر مثمر ثمری در اندیشیده شود.
کیش نیازمند راه‌اندازی پایش تصویری است
فرمانده انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه راه‌اندازی پایش تصویری افراد در فرودگاه و بندرگاه این جزیره از چند سال گذشته پیگری شده است افزود: این طرح به منظور شناسایی افراد سابقه دار هنگام ورود به جزیره پیگیری می شود که در صورت اجرا می توان به شدت جرایم در این منطقه را کاهش داد.
وی افزود: همچنین ساماندهی مشاغل سطح جزیره از دیگر اقداماتی است که می توان با اجرای آن شاهد کاهش جرایم در جزیره بود که فرماندهی انتظامی تحقق این طرح ها را از سازمان منطقه آزاد پیگیری می کند.
در کیش ۴۴ نفر به عنوان داوطلب برای رقابت در عرصه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تایید صلاحیت شده اند که شامل ۳۰ نفر در شهر کیش، ۹ نفر در جزیره لاوان و پنج نفر در جزیره هندورابی هستند.
هم چنین 24 شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم ساکن در کیش و ۲ جزیره اقماری لاوان و هندورابی تدارک دیده تا نسبت به جمع‌آوری آرای مردمان این جزایر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر اقدام شود.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
 شماره خبر : 2170         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.