تفاهم نامه همکاری فدراسیون فوتبال ایران و سازمان منطقه آزاد کیش به امضاء رسید. پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
صدور مجوز حرکت شبانه کشتی مسافربری برای جزیره کیش
گرمای هوا بهترین فرصت برای مقابله با پشه آئدس
کشتی مسافربری مریم به ناوگان دریایی کیش پیوست
اعمال تخفیف مدیریت مصرف از دوره خردادماه سال جاری برروی قبوض مشترکین شرکت آب و نیروی ماهتاب کیش
کیش میزبان نمایشگاه سنگ‌های قیمتی و مروارید
شناگران برتر دختر کیش معرفی شدند
ریال دیجیتال می‌تواند ظرفیتی برای توسعه کیش باشد
برای "قشم"درحال اجرا، برای "کیش" ممنوع!
دکتر پزشکیان در صدر آراء جزیره کیش
ضرورت ارتقای جایگاه دبیر شورایعالی مناطق آزاد به معاونت ریاست جمهوری
مناطق آزاد باید در استفاده از فناوری‌های نوین در مدارس پیشگام باشند
سهم 25 درصدی مناطق آزاد از رشد اقتصادی کشور
182 قانون متناقض درباره مناطق آزاد وجود دارد
شرکت در انتخابات، در انتظار نتیجه

  آخرين اخبار
صدور مجوز حرکت شبانه کشتی مسافربری برای جزیره کیش
گرمای هوا بهترین فرصت برای مقابله با پشه آئدس
کشتی مسافربری مریم به ناوگان دریایی کیش پیوست
اعمال تخفیف مدیریت مصرف از دوره خردادماه سال جاری برروی قبوض مشترکین شرکت آب و نیروی ماهتاب کیش
کیش میزبان نمایشگاه سنگ‌های قیمتی و مروارید
شناگران برتر دختر کیش معرفی شدند
ریال دیجیتال می‌تواند ظرفیتی برای توسعه کیش باشد
دوشنبه 11 تیر 1403 ، 24 ذی الحجه 1445 ، 1 جولای 2024 ، شماره 4499 (1883 دوره جدید)
برای "قشم"درحال اجرا، برای "کیش" ممنوع!
دکتر پزشکیان در صدر آراء جزیره کیش
  پربيننده ترين اخبار
اشک های مهندس یزدان پناه ، استدلال های مرعشی و تفکرات انصاری لاری برای انتخاب پزشکیان
دکتر پزشکیان در صدر آراء جزیره کیش
مهندس یزدان پناه در شب اکران فیلم "قصه های کیش":
یکشنبه 10 تیر 1403 ، 23 ذی الحجه 1445 ، 30 ژوئن 2024 ، شماره 4498 (1882 دوره جدید)
ایجاد شبکه ارتباطی بین نهادها وارگانهای مختلف کیش دستاوردهای ارزشمندی برای جزیره به همراه دارد
سهم 25 درصدی مناطق آزاد از رشد اقتصادی کشور
به شرکت های هواپیمایی برای تقویت سفر به کیش مشوق هایی داده می شود
182 قانون متناقض درباره مناطق آزاد وجود دارد
رسیدگی به 37000 پرونده در سال گذشته
ضرورت ارتقای جایگاه دبیر شورایعالی مناطق آزاد به معاونت ریاست جمهوری
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

امضای تفاهم نامه فدراسیون فوتبال و سازمان منطقه آزاد کیش
تفاهم نامه همکاری فدراسیون فوتبال ایران و سازمان منطقه آزاد کیش به امضاء رسید.

به گزارش اقتصاد کیش؛ تفاهم نامه همکاری فدراسیون فوتبال و منطقه آزاد تکیش با حضور جعفر آهنگران رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال امضا شد.در این جلسه احسان قاضی‌زاده هاشمی و مهدی فروردین نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولان جزیره کیش حضور داشتند.

  

عزیزی‌خادم:

امیدوارم سال آینده کمپ تیم ملی در کیش ساخته شود؛واریز ۲۰ میلیارد تومان به حساب فدراسیون فوتبال

 رییس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم تا سال آینده کمپ مدرن تیم ملی در جزیره کیش ساخته شود.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال در این مراسم اظهار داشت: از سازمان منطقه آزاد کیش تشکر می‌کنیم که در این شرایط سخت و حساس از تیم ملی حمایت کردند و با برنامه‌ریزی و حمایت در کنار فدراسیون فوتبال بودند.

وی ادامه داد: راهبرد و هدف ما در فدراسیون فوتبال توسعه است. با مشکلاتی که فدراسیون فوتبال داشت، سعی داریم این راهبرد توسعه را دنبال کنیم. یکی از موارد توسعه و برنامه ما کمپ تیم‌های ملی است. به طور مرتب باید با تیم‌های منطقه بازی دوستانه یا رسمی داشته باشیم و داشتن اردو و کمپ در جزیره کیش یکی از اهداف ماست. امیدوارم با این تفاهم‌نامه به قراردادی واقعی برسیم تا تیم‌های ملی در کیش اردو بزنند. رییس فدراسیون فوتبال گفت: توسعه نیز به سرعت حاصل نمی‌شود و امری زمان‌بر است. وی گفت : در فدراسیون فوتبال نگاه وحدت‌بخش داریم و امیدواریم از ظرفیت منطقه آزاد کیش بتوانیم  برای توسعه و برپایی کمپ تیم ملی استفاده کنیم . وی افزود:،  البته فقط جزیره کیش مدنظر ما نیست و سایر مناطق کشور را در نظر داریم که در برنامه استعدادیابی ما نیز جای دارند.عزیزی‌خادم خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی از این مرحله مسابقات انتخابی جام جهانی سربلند خارج شود. اعتبار و اعتلای تیم ملی به موفقیت تیم ملی گره خورده و امروز به این واسطه در جزیره کیش دور هم جمع شدیم. همه برای تیم ملی تلاش می‌کنند و خوشحال هستند. امیدوارم سال آینده در این روزها کمپ مدرن شده و بازسازی شده تیم ملی را در اختیار داشته باشیم و خود را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم.وی گفت: فدراسیون فوتبال این نیاز را احساس می‌کرد و با توجه به اینکه با تیم‌های حوزه خلیج فارس معمولا هم گروه هستیم، فدراسیون  فوتبال با نگاه توسعه‌ای که دارد سعی دارد از ظرفیت‌ها استفاده کند. یکی از جاهایی که می‌تواند به ما کمک کند، جزیره  کیش است. از ماه‌های قبل صحبت کرده بودیم و امروز هم تفاهم‌نامه آماده شد. امیدواریم این تفاهم نامه به یک موافقت‌نامه تبدیل بشود و قابلیت اجرایی داشته باشید و بتوانیم کار اجرایی را شروع کنیم.

او در حاشیه این نشست در گفتگویی درباره اختلاف فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بر سر بودجه‌ای تخصیص داده شده از سوی دولت و اینکه گفته شده ۲۰ میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز شده گفت: بله درست است. بعد از صحبتی که ما با آقای نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه داشیتم، این پول به حساب واریز شده و در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد. جا دارد از آقای نوبخت تشکر کنیم.

او همچنین گفت: از نظر لجستیکی خواسته‌های سرمربی را در اختیارش قرار دادیم و امید ما به خداست و واقعا یکی از بهترین تیم‌های ملی تاریخ چه از نظر فنی و چه از نظر همدلی را در اختیار داریم. به عنوان کسی که سابقه حضور در فدراسیون فوتبال را داشتم، یکی از نادر ترین و بهترین تیم‌های ملی را از حیث فنی، اخلاقی و انضباطی در اختیار داریم. چه تیم پشتیبان و چه تیم فنی یک مجموعه یکدست هستند.

جعفر آهنگران:

مشارکت خوبی با فدراسیون خواهیم داشت

جعفر آهنگران مدیر عامل  سازمان منطقه آزاد کیش هم در این مراسم گفت: در چند سال گذشته ۴۳ هزار متر مربع فضای ورزشی در جزیره را ارتقا دادیم. سرانه ورزشی در جزیره کیش ۱۱ متر برای هر نفر است که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌. ۲۳ مسابقه بین‌المللی و ۴۸ مسابقه ملی را میزبانی کردیم و اگر کرونا نبود این آمار افزایش پیدا می‌کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: ۸ آذر ۱۳۷۶ هیچ‌وقت فراموش‌شدنی نیست که بعد از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی شور و هیجان بالایی در کشور رقم خورد. اطمینان داریم با تلاش فدراسیون فوتبال صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ نیز رقم خواهد خورد. می‌خواهیم در این راه همراه فدراسیون فوتبال باشیم و از امروز روابط‌مان را توسعه خواهیم داد و در اختیار فدراسیون فوتبال هستیم که مشارکت خوبی داشته باشیم.

 

مهدی فروردین؛

فوتبال مخاطب زیادی در جامعه دارد و دغدغه همه مردم است

مهدی فروردین؛ رییس فراکسیون ورزش مجلس گفت: همه کاملا واقف هستید ورزش امروز یک ظرفیت در کشور است و فوتبال پدیده‌ی خاص‌تری نسبت به ورزش‌های دیگر است. خدا را شکر امروز تیم ملی بدون دغدغه در کیش اردو زده و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در ادامه افزود: از مسوولان جزیره کیش تشکر می‌کنم که بستر مناسب برای تیم ملی فراهم شد. اصحاب رسانه هم به عنوان یار دوازدهم کنار ما بودند. به ناحق میزبانی از ما گرفته شد و به بحرین داده شد اما در چنین فضای ناعادلانه‌ای همچنان ملی‌پوشان می‌توانند موفق شوند. وی گفت :  این تفاهم‌نامه بسیار مفید خواهد بود. این یک تفاهم‌نامه برد - برد است. ما پیام نمایندگان مجلس را به تیم ملی می‌رسانیم که حامی تیم ملی هستیم و خبرهای خوبی برای این تیم داریم. ما به تیم ملی همیشه امیدوار بودیم. تیم ما در آسیا اقتدار لازم را بدست آورده و جای نگرانی نداریم.

وی افزود: شاید نگرانی‌ها از این بابت باشد که چرا میزبانی را از تیم ما گرفتند؟ این اجحاف در حق تیم ملی فوتبال شده اما دلیل نمی‌شود که از تیم ملی به خاطر این موضوع ناامید شویم. تیم ما بازیکنان با کیفیت دار د و انگیزه لازم وجود دارد تا تیم به موفقیت برسد. وقتی صحبت ملی می شود همه تمام کمبودها و ناملایمتی ها را برای سربلندی تیم ملی و کشور  کنار می زنند . از صمیم قلب برای موفقیت تیم ملی خوشبین هستیم. از طرفی خیلی امیدواریم تا تیم ما به دور بعد مسابقات صعود کند. بازیکنان ما این ویژگی را دارند.رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مورد نقاط قوت تیم ملی تصریح کرد: بازیکنان خط حمله ما در هر کشوری بازی می کنند، آقای گل هستند. آن هم در کشورهایی که فوتبال در خون آنها است. ما تیم هستیم و به فرد متکی نیستیم. همه در قالب یک صدا واحد برای سربلندی کشور تلاش می کنند.

قاضی زاده هاشمی:

برای حمایت از تیم ملی قبل از سفر به بحرین کیش آمده ایم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:هدف اصلی ما از این سفر روز آخر تمرین تیم ملی بود، برای گفتن خداقوت آمدیم که بچه های تیم ملی به بحرین می روند.

احسان قاضی زاده هاشمی در حاشیه امضای تفاهم نامه قدراسیون فوتبال و منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: هدف اصلی ما از این سفر بازدید از  تمرین تیم ملی  و دیدار با بازیکنان  است  برای گفتن خداقوت به بازیکنان تیم ملی  آمدیم. ان شاالله مسابقات خوبی داشته باشند و موفقیت آمیز باشد.

وی در مورد پرداخت کمک مالی دولت به فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: رقمی به نام فدراسیون پرداخت شد مربوط به سال قبل بود که وزارت ورزش دریافت کرده، اینکه پول را به فدراسیون داده را باید سوال کنیم. فدراسیون می گوید به دست ما نرسیده اما به نام فدراسیون گرفته شده، عددی که گرفته شده 10 میلیارد تومان توسط فدراسیون است. به من گفتند 20 میلیارد واریز شده تا به حساب فدراسیون واریز شود که 30 میلیارد تومان می شود.

احسان قاضی زاده هاشمی در خصوص پرونده ویلموتس و ماجرای شستا که منجر به توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال شده اظهار داشت: پرونده ویلموتس به نظرم یک تراژدی بزرگ تاریخی برای کل کشور ما است. ابعاد آن یکی دو موضوع نیست و موضوعات بسیار مختلفی دارد. شستا هم مطالبه قرض خودش را انجام داده، یعنی شستا پولی را به واسطه ستاد مقابله با تحریم قرض داده و اگر شستا به دنبال مطالبه این وجه نمی‌رفت، خود مدیران شستا و مسئولین وزارت کار و رفاه و تامین اجتماعی باید پاسخ می‌دادند.

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا حضور دارد، از چهار دیدار گذشته صاحب ۶ امتیاز است و در رده سوم قرار دارد. در این گروه عراق ۱۱ و بحرین ۹ امتیاز کسب کرده است.

برنامه ادامه دیدارهای گروه سوم مقدماتی جام جهانی که به صورت متمرکز به میزبانی بحرین برگزار می شود، به شرح زیر است:

* پنجشنبه ۱۳ خرداد

ایران هنگ کنگ ساعت ۱۹

بحرین کامبوج ساعت ۲۱

* دوشنبه ۱۷ خرداد:

عراق کامبوج ساعت ۱۹

ایران بحرین ساعت ۲۱

* جمعه ۲۱ خرداد

کامبوج ایران ساعت ۱۹

هنگ کنگ عراق ساعت ۲۱

* سه شنبه ۲۵ خرداد

ایران عراق ساعت ۱۹

بحرین هنگ کنگ ساعت ۲۱

 

 شماره خبر : 2113         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.