حمله دوباره علم الهدی به جزیره کیش پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش
توزیع کتب درسی در کیش براساس محل تحصیل دانش آموزان
کیش و قشم مناطق آزاد برتر در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری
رتبه‌ برتر روابط عمومی مناطق آزاد کشور برای کیش
افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک در کیش
میزان بارندگی‌ها در کیش ۱.۵ برابر افزایش یافت
افزایش ماندگاری گردشگر در کیش باید مورد توجه قرار گیرد
موفقیت قابل توجه دانش آموزان کیش در المپیاد کشوری
آغاز همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور در مشهد
بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی کیش
در مناطق آزاد فقط به دنبال آمار سازی هستند
نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش 30 اردیبهشت برگزار می شود
ثبت 7000 اظهار نامه حقیقی و 2200 اظهار نامه حقوقی در کیش

  آخرين اخبار
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش
توزیع کتب درسی در کیش براساس محل تحصیل دانش آموزان
کیش و قشم مناطق آزاد برتر در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری
رتبه‌ برتر روابط عمومی مناطق آزاد کشور برای کیش
افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک در کیش
میزان بارندگی‌ها در کیش ۱.۵ برابر افزایش یافت
شنبه 8 اردیبهشت 1403 ، 18 شوال 1445 ، 27 آپریل 2024 ، شماره 4449 (1833 دوره جدید)
افزایش ماندگاری گردشگر در کیش باید مورد توجه قرار گیرد
موفقیت قابل توجه دانش آموزان کیش در المپیاد کشوری
  پربيننده ترين اخبار
دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ، 13 شوال 1445 ، 22 آپریل 2024 ، شماره 4445 (1829 دوره جدید)
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 ، 14 شوال 1445 ، 23 آپریل 2024 ، شماره 4446 (1830 دوره جدید)
یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 ، 12 شوال 1445 ، 21 آپریل 2024 ، شماره 4444 (1828 دوره جدید)
تجلیل از پیشکسوتان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش
اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد کیش برای همکاری درتوسعه شهری استان هرمزگان
اعلام برنامه های هفته سلامت در جزیره کیش
ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد
انگیزه و تلاش در ورزش کارگری کیش بالاست
در حوزه بین الملل مناطق آزاد باید قویترعمل کنیم
ا۱۴ دانش‌آموز کیش به المپیاد کشوری راه یافتند
برگزاری مسابقات ماراتن ۱۰ کیلومتر آب‌های آزاد در کیش
آغاز همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور در مشهد
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

اولین دستاورد برگزاری نمایشگاه مناطق آزاد در مشهد
حمله دوباره علم الهدی به جزیره کیش

آقای علم الهدی در مشهد اجازه نمی دهید ، ندهید به جزیره کیش چکار دارید ؟!

  

حجه الاسلام علم الهدی در جدید ترین اظهار نظر خود مجددا به جزیره کیش حمله کرد ند و در سخنانی  در مورد مخالفت با برگزاری کنسرت در مشهد ‌گفتند : اینجا جزیره کیش نیست که وسطش یک گنبد طلا باشد

وی گفت : اگر ممانعت کنسرت نبود، اینجا ( مشهد) تبدیل می‌شد به بازار کنسرت کشور. یعنی همه کنسرت‌ها می‌آمد اینجا. آن‌وقت زائر خارجی می‌آید اینجا تا کنسرت ما را گوش بدهد. حالا نه‌تنها کنسرت، مسائل دیگر هم داریم (!)که کنسرت در برابر آن چیزی نیست. کسی که مشهد می‌آید برای زیارت باید بیاید. اگر برای عیاشی (!)می‌خواهد بیاید، جا برای عیاشی فراوان است (!)اما در اینجا فرهنگ امام هشتم باید حفظ شود. اینجا جزیره کیش نیست که وسطش یک گنبد طلا باشد.

 وی  می افزاید : کنسرت موسیقی، فقط موسیقی نیست. الان کنسرت در کشور ما مبدل شده است به موسیقی جمعی. موسیقی جمعی حواشی منکر دارد که ربطی به خود آن نوا ندارد و با اعمال و حواشی‌اش می‌شود کانون منکرات.

به عقاید و نظرات جناب علم الهدی پیرامون موسیقی و برگزاری کنسرت کاری نداریم، مشهد هم همانگونه که همه می دانند ملک حکمرانی مطلق ایشان است هر تصمیمی میخواهند  برای آن بگیرند .  مسئله ما این است ایشان چرا جزیره کیش را  بعنوان مرکزی در مقابل رعایت ارزش های دینی مثال می زنند !

ایشان پیش از این نیز در بهمن ماه  نیز در دیدار با دبیر و مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد بیاناتی در حمله به مناطق آزاد داشته اند و از مناطق آزاد بعنوان گلوله های آتشین که تاکنون به کشور آسیب های زیادی رسانده اند  یاد کردند . سخنان  ایشان در آن مقطع در پی ملاقات مسئولان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با ایشان  که به نظر میرسد با درخواست دبیرخانه  نیز بوده صورت گرفته است.

شاید این یکی از جدید ترین دستاوردهای برگزاری بی معنی و بی مفهوم نمایشگاه مناطق آزاد در شهر مشهد باشد  که معظم له را بار دیگر به یاد مناطق آزاد و‌جزیره کیش بیاندازد و در باره آن اظهار نظر کنند!

این در حالی است که جامعه کیش جامعه ای کاملا دینی و پای بند به اصول و اعتقادات مذهبی هست معلوم نیست این نوع اظهار نظر ها  در مورد مردم جزیره کیش  برای چیست واز کجا نشات  و سر چشمه می گیرد؟!!و آقایان چگونه به خود اجازه می دهند در مورد انبوهی از جمعیت بخشی از ساکنان این سرزمین اینگونه اظهار نظر کنند ! انگار مردم جزیره کیش فارغ از این همه مشکلات ریز و درشت اقتصادی و زندگی ، در رفاه و آسایش کامل شبانه  روز در حال لهو ولعب هستند !

بنظر میرسد جناب علم الهدی بعنوان حکمروای  مطلق  خراسان و‌مشهد حق و اجازه داشته باشند در مورد شهر و‌حوزه مورد مسولیت خود اظهار نظر کنند و اختیار دارند اجازه چه چیزی را بدهند و‌چه چیزی را ندهند  ولی بنظر نمیرسد حق داشته باشند در مورد ساکنان بخش دیگری از این سرزمین حق امر و‌نهی داشته باشند  و اتهام زنی کنند !در حوزه کاری ایشان هم مسولیتی ملی و‌کشوری دیده نمی شود که بواسطه آن بخواهند به تکلیف و‌مسولیت خود عمل کرده باشند !

ازسوئی مشخص نیست مسئولان دبیرخانه مناطق آزاد که از مواضع تند ایشان در ارتباط با مسائل اجتماعی و فرهنگی قطعا آگاه هستند  چه ضرورت و اضطراری  برای این کارها  می بینند  ؟! یک بار رسما به دیدار ایشان می روند و این بار بساط نمایشگاه مناطق آزاد را در شهر مورد حکمرانی ایشان پهن می کنند تا ایشان دوباره به یاد مناطق آزاد و کیش بیفتند! و بستر بیان چنین اظهاراتی را فراهم می  کنند !

اتهام زنی و حملات غیر منصفانه ایشان به مردم مناطق آزاد  و جزیره کیش یک طرف ،موضوع دوم اینکه ، کسی که  اینگونه در نقد و حمله به وضعیت اجتماعی و فرهنگی مناطق آزاد و جزیره کیش صحبت میکند در مورد  وضعیت فرهنگی و اجتماعی حوزه مورد حکمرانی خود (مشهد ) چه سخنی  دارد ؟اگر متناسب با حجم جمعیتی  جزیره کیش و مشهد درنظر بگیریم ، امروز معضلات و مشکلات اقتصادی  ، اجتماعی و فرهنگی مشهد بیشتر است یا جزیره کیش؟ !

نکته جالب تر اینکه بسیاری از کاسب کارهای جزیره کیش ( از سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی بزرگ تا بازاریان خرد )از هموطنان خوب مشهدی هستند ، چرا آنها کسب و تجارت در جزیره کیش را به فعالیت و زندگی در شهر خود مشهد ترجیح می دهند؟!

گرچه  تاکنون مدیران حاکمیتی کیش در این باره عکس العملی نداشته اند  و دفاعی از جامعه و مردم کیش نداشته اند . آنها وظیفه دارند از جزیره کیش و مردمش با این همه فعالیت های گسترده دینی و مذهبی دفاع کنند ، حداقل بخاطر حجم زیاد هزینه هایی که سالیانه برای فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی  و دینی  انجام می دهند آمار بدهند و سخنی بگویند! البته اگر مردم کیش را بیشتر از صندلی خود دوست داشته باشند!

از مراکز دولتی ، نظارتی ، سازمانی و دینی انتظار می رود که در این باره موضع بگیرند و از حق مردم کیش دفاع کنند!

چرا باید تصور شود اگر منطقه ای از نظر تجاری آزاد است و4 تا مرکز تفریحی دارد واز  دریا و ساحل برای شناکردن و قدم زدن برخوردار است ،یعنی آنجا مرکز همه...... است

این چه تصور غلطی هست که در جامعه و بهتر بگوییم بین برخی حکمرانان ما وجود دارد ؟! چرا باید برخی حکمرانان برای تبرئه کردن شهرهای حوزه مسئولیت خودشان  و تحت الشعاع قرار دادن مشکلات حوزه خود ، مردم شهرهایی دیگر از این کشور را متهم کنند و اسم ببرند؟ و به آنها ظلم کنند ؟!

آیا درشهرمشهد هیچ مشکلی وجود ندارد؟! بچه های مشهد از زندگی و ارتزاق اقتصادی خود  کاملا راضی هستند؟!

باید از حقوق مردم دیندار و متعهد جزیره کیش دفاع کرد . مردمی که در همه برنامه های دینی ، مذهبی ، ملی  و سیاسی بهترین حضور و فعالیت را دارند چرا باید بعنوان منطقه ای در مقابل  یک مرکز دینی مورد مثال قرار گیرند؟! چقدر مراکز فرهنگی و دینی و مذهبی و هیئت عزاداری و حسینیه و مسجد در این شهر داریم ، چرا یکی شان بیانیه نمی دهد که  : جناب  علم الهدی کمی تامل؟!

مردم این جزیره هم مسلمانند هم مقید هم متعهد،هم زحمت کش و بسیار پرتلاش، چون نوع کارشان خدمات توریستی و گردشگری است  آیا این چنین باید مورد اتهام حضرتعالی قرار گیرند؟!

کمی انصاف حضرت آقا!

 شماره خبر : 5393         آرشيو یادداشت سردبیر         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.