یکی از مواردی که در سطح جزیره معمولا مشاهده می شود و موجب گلایه مندی
مسافران و گردشگران است رفتار نامناسب شاغلین در برخی کافه ها و رستوران ها با گردشگران می باشد.مشکل گرانی بی حد و مرز
غذا من جمله فست فود و غذا های ایرانی و نوشیدنی ها یکطرف که برخی با قیمت بالا کمترین کیفیت را به مشتری ارائه میدهند و
زمانی که گلایه ای دارید هم رفتار نامناسبی از خود نشان میدهند که بخش
عمده آن ناشی از عدم آموزش وعدم توجه به
لزوم رعایت و حفظ احترام و حقوق مشتری می باشد . این گونه رفتار ها در جزیره کیش
با وجود مقصد گردشگری بودن و رفت و آمد گردشگر به کیش بسیار نامطلوب است و خاطراتی تلخ در ذهن گردشگر میگذارد.با
توجه به اینکه اکثر کسب و کار ها در جزیره با گردشگری ارتباط دارد ، بویژه شاغلین
محترم کافه رستوران ها به آداب مشتری مداری باید توجه داشته باشند.
|