ایجاد منافع مشترک بین سازمان ، بخش خصوصی و کیشوندان ثمره ارتقاء کارت کیشوندی است پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
دیدار مدیر و کارکنان شرکت ملی حفاری شعبه کیش با امام جمعه کیش
با انتصابات ناصحیح ناامیدمان نکنید!
با متخلفان در حوزه پیشگیری از بیماری های پشه آئدس برخورد خواهد شد
نمایندگان مجلس با افزایش محدوده منطقه آزاد انزلی موافقت کردند
فکری مشهدی ها را برای ساخت و ساز به کیش دعوت کرد
اعلام حمایت ویژه از طرح‌های مرتبط با صنایع ها‌ی‌تک در مناطق آزاد
دیدار دستیار اجتماعی رئیس جمهور با مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی کیش
چالش توسعه زیرساخت‌ها در مناطق آزاد تجاری صنعتی
20 آبان ؛ روز کیش در پیش است امید کیش به یک اتفاق خاص و متفاوت
بازدید دستیار اجتماعی رئیس جمهور از نمایشگاه فولاد کیش
نیاز به بازنگری برخی قوانین مناطق آزاد
ایجاد منافع مشترک بین سازمان ، بخش خصوصی و کیشوندان ثمره ارتقاء کارت کیشوندی است
سرپرست مرکز حراست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد
تشکیل جلسه شورای معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور

  آخرين اخبار
دیدار مدیر و کارکنان شرکت ملی حفاری شعبه کیش با امام جمعه کیش
با انتصابات ناصحیح ناامیدمان نکنید!
با متخلفان در حوزه پیشگیری از بیماری های پشه آئدس برخورد خواهد شد
نمایندگان مجلس با افزایش محدوده منطقه آزاد انزلی موافقت کردند
فکری مشهدی ها را برای ساخت و ساز به کیش دعوت کرد
اعلام حمایت ویژه از طرح‌های مرتبط با صنایع ها‌ی‌تک در مناطق آزاد
دیدار دستیار اجتماعی رئیس جمهور با مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی کیش
دوشنبه 7 آبان 1403 ، 24 ربیع الثانی 1446 ، 28 اکتبر 2024 ، شماره 4577( 1961 دوره جدید)
چالش توسعه زیرساخت‌ها در مناطق آزاد تجاری صنعتی
20 آبان ؛ روز کیش در پیش است امید کیش به یک اتفاق خاص و متفاوت
  پربيننده ترين اخبار
چالش توسعه زیرساخت‌ها در مناطق آزاد تجاری صنعتی
سه شنبه 1 آبان 1403 ، 18 ربیع الثانی 1446 ، 22 اکتبر 2024 ، شماره 4573 ( 1957 دوره جدید)
آغاز بکار نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۳ در جزیره کیش
چهارشنبه 2 آبان 1403 ، 19 ربیع الثانی 1446 ، 23 اکتبر 2024 ، شماره 4574( 1958 دوره جدید)
نشست چهارم روابط‌عمومی های جزیره کیش به میزبانی صداوسیما
گشایش سمپوزیوم فولاد 1403در جزیره کیش
سرپرست مرکز حراست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد
ساماندهی و پویاسازی هیات مدیره مناطق آزاد تجاری_صنعتی جدید التأسیس
آشوری، مظهر وفاق و وحدت در هرمزگان
نمره قبولی هیات ورزشی کارگران و انجمن فوتبال کارگری کیش در مسابقات کارگری قهرمانی کشور
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش مطرح کرد:
ایجاد منافع مشترک بین سازمان ، بخش خصوصی و کیشوندان ثمره ارتقاء کارت کیشوندی است

ارتقای خدمات کارت کیشوندی، با هدف رفاه بیشتر مردم در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد منافع مشترک را ثمره دارندگان کارت کیشوندی دانست.

  

گزارش خبرنگار اقتصاد کیش؛ نشست ارتقاء خدمات کارت کیشوندی در سالن اجتماعات  سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد. علیرضا فاطمیان پور؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست از افزایش خدمات کارت کیشوندی به عنوان مطالبه عموم کیشوندان یاد کرد و با بیان اینکه متاسفانه برای برخی موضوعات اساسی اصلا فکری نشده و نارضایتی وجود دارد و باید این نارضایتی را در فکر و اذهان عمومی مردم تغییر دهیم؛ گفت: محتوای آموزشی خرده فرهنگ های شهروندی و تغییر ظاهری کارت کیشوندی از جمله برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش در آینده نزدیک خواهد بود.

فاطمیان پور با تاکید بر افزایش خدمات کارت کیشوندی با اشاره به اینکه در اولین گام، نظرات و پیشنهادات کیشوندان را طی فراخوانی دریافت خواهیم کرد و بر اساس آن و با اولویت بندی، نسبت به افزایش خدمات مورد نظر کیشوندان و مزایای کارت کیشوندی به صورت مستمر در دو بخش خصوصی و دولتی اقدام خواهیم نمود ادامه داد: به بکارگیری هوش مصنوعی در تحلیل نظرات کیشوندان یکی از اهداف ما است؛ با بکارگیری هوش مصنوعی نیازهای کیشوندان با پیشنهادات ارائه کنندگان خدمات مطابقت داده می شود و این باعث خواهد شد بهترین خدمات مورد نیاز کیشوندان به ترتیب اولویت، در فهرست خدمات کارت کیشوندی آورده شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جلسات متعددی با ادارات، نهادها، سازمان ها، جوامع صنفی،انجمن های علمی و جوامع دانشگاهی درخصوص ارتقاء خدمات کمی و کیفی کارت کیشوندی برگزار شده است و نظرات کارشناسی زیادی گرد آوری شده و  در واقع ایجاد اشتراک بین منافع؛ ثمره دارندگان کارت کیشوندی خواهد شد. وی با بیان تاریخچه ای از صدور کارت کیشوندی از گذشته تا امروز گفت: طرح  کارت کیشوندی بر اساس اهداف مشخصی شکل گرفته بود و در آن زمان مردم از خدمات ارائه شده راضی بودند اما آیا امروز هم راضی اند؟ قطعا خیر؛ چون مدل و سبک زندگی تغییر کرده و کارکرد کارت کیشوندی باید ارتقاء پیدا نماید.

فاطمیان پور با بیان اینکه در فاصله گذشته تا به امروز کارت کیشوندی ارتقاء پیدا نکرده و به حال خود رها شده است گفت: برای مثال حمل و نقل عمومی جزیره کیش زمانی برای مردم منطقه رضایت ایجاد می کرده است اما امروز بر اساس اتفاقات متعدد؛ رفت و آمدها و نیاز بیشتر، فرسودگی ناوگان، و افزایش جمعیت نارضایتی ایجاد شده است و نیاز به ارتقاء دارد. فاطمیان پور افزود: اگر چند کار بزرگ در حوزه معاونت اجتماعی داشته باشیم قطعا یکی از آنها ارتقاء و احیای دوباره کارت کیشوندی است؛ گفت: در جلسه با مدیرعامل سازمان مقرر شد که محل صدور کارت کیشوندی کماکان در مجموعه حراست باشد و راهبری و ارتقاء کارت کیشوندی برا ساس نیازها فرهنگی و اجتماعی مردم در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش استقرار یابد .

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این مهم که برای ارتقاء کارت کیشوندی  جلسات متعددی در حوزه های مختلف برگزار شد گفت: در قبال فعال شدن این اقدام سازمان منطقه آزاد کیش؛ مجموعه های خدماتی و کیشوندان باید هر کدام بنا به اقتضائاتی که دارند فعالیت های مختلفی انجام دهد. وی افزود: سازمان منطقه آزاد کیش در قبال خدماتی که در حوزه های مختلف به افراد می دهد باید کارت کیشوندی را مبنا قرار دهد  تا این کارت ارزش پیدا کند و سازمان هم در مقابل باید تسهیلات دهد و این ارتباط دو سویه باشد.

وی با بیان اینکه درجه  کاربری کارت کیشوندی ارتقاء داده می شود و چشم اندازی خواهد داشت؛ گفت: حضور مجموعه های خدماتی نیز در این بخش داوطلبانه است و اجباری برای آن نیست هر مجموعه ای براساس اقتضای خودش تا زمانیکه تبدیل به سند مسئولیت اجتماعی و قانون شود و براساس ظرفیت خود همکاری خواهند کرد. اما کسانیکه در این راه کمک خواهند کرد به عنوان فعال اجتماعی شناخته می شود و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش هم نسبت به آن ها تغییر خواهد کرد و متقابل خواهد بود.

فاطمیان پور درپایان سخنان خود با بیان اینکه تلاش همه این است که کاری آماده شود که در آینده تغییرات کمتری داشته باشد؛ گفت: امیدواریم با کمک همه بخش های گردشگری و فعالان اجتماعی کارت کیشوندی به عنوان کارت نمونه شهروندی کارکرد واقعی خود را پیدا کند و همه در قبال زندگی در جزیره هم مسئول باشند و هم از مواهب آن به درستی استفاده نمایند  .

شایان ذکر است کارت کیشوندی، مدرک شناسایی ویژه ساکنان کیش است که توسط سازمان منطقه آزاد کیش ارائه می شود. تخفیف استفاده از خدمات برخی مراکز ورزشی، تفریحی، تجاری و رستوران‌های کیش، خارج کردن لوازم و اثاثیه منزل از این منطقه هنگام ترک دائمی این جزیره، تردد با خودروی پلاک کیش در سرزمین اصلی به مدت یک ماه در سال، ارائه تخفیف به دانشجویان در حال تحصیل در برخی دانشگاه‌های مستقر در کیش و استفاده از این کارت به عنوان کارت شناسایی برای انجام امور اداری و استخدامی در این منطقه از جمله مزایایی است که به دارندگان کارت کیشوندی تعلق می گیرد.

 


 شماره خبر : 7222         آرشيو گزارش ویژه         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.