آغاز بهره برداری رسمی از ترمینال بزرگ و مدرن فرودگاه بین المللی جزیره کیش پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
برای "قشم"درحال اجرا، برای "کیش" ممنوع!
دکتر پزشکیان در صدر آراء جزیره کیش
ضرورت ارتقای جایگاه دبیر شورایعالی مناطق آزاد به معاونت ریاست جمهوری
مناطق آزاد باید در استفاده از فناوری‌های نوین در مدارس پیشگام باشند
سهم 25 درصدی مناطق آزاد از رشد اقتصادی کشور
182 قانون متناقض درباره مناطق آزاد وجود دارد
شرکت در انتخابات، در انتظار نتیجه
ایجاد شبکه ارتباطی بین نهادها وارگانهای مختلف کیش دستاوردهای ارزشمندی برای جزیره به همراه دارد
رسیدگی به 37000 پرونده در سال گذشته
رئیس جدید پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران معرفی شد
مریم محبی صاحب برنز مسابقات قهرمانی کشورشد
گرامیداشت روز جهانی خدمات عمومی و پشتیبانی در سازمان منطقه آزاد کیش
مهندس یزدان پناه در شب اکران فیلم "قصه های کیش":
تجلیل مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از عملکرد دادگستری کیش

  آخرين اخبار
برای "قشم"درحال اجرا، برای "کیش" ممنوع!
دکتر پزشکیان در صدر آراء جزیره کیش
ضرورت ارتقای جایگاه دبیر شورایعالی مناطق آزاد به معاونت ریاست جمهوری
مناطق آزاد باید در استفاده از فناوری‌های نوین در مدارس پیشگام باشند
سهم 25 درصدی مناطق آزاد از رشد اقتصادی کشور
182 قانون متناقض درباره مناطق آزاد وجود دارد
یکشنبه 10 تیر 1403 ، 23 ذی الحجه 1445 ، 30 ژوئن 2024 ، شماره 4498 (1882 دوره جدید)
شرکت در انتخابات، در انتظار نتیجه
ایجاد شبکه ارتباطی بین نهادها وارگانهای مختلف کیش دستاوردهای ارزشمندی برای جزیره به همراه دارد
رسیدگی به 37000 پرونده در سال گذشته
  پربيننده ترين اخبار
اشک های مهندس یزدان پناه ، استدلال های مرعشی و تفکرات انصاری لاری برای انتخاب پزشکیان
دوشنبه 4 تیر 1403 ، 17 ذی الحجه 1445 ، 24 ژوئن 2024 ، شماره 4494 (1878 دوره جدید)
مناطق آزاد و دولت آینده
محفل انس با قرآن با حضور نابغه خردسال و قاریان ملی در کیش
شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد با آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در کیش
مهندس یزدان پناه در شب اکران فیلم "قصه های کیش":
به شرکت های هواپیمایی برای تقویت سفر به کیش مشوق هایی داده می شود
شنبه 9 تیر 1403 ، 22 ذی الحجه 1445 ، 29 ژوئن 2024 ، شماره 4497 (1881 دوره جدید)
اجرای آزمایشی ریال دیجیتال بانک مرکزی در کیش
برگزاری جشن عید غدیرخم در کیش
تجلیل مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از عملکرد دادگستری کیش
یکشنبه 10 تیر 1403 ، 23 ذی الحجه 1445 ، 30 ژوئن 2024 ، شماره 4498 (1882 دوره جدید)
رئیس جدید پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران معرفی شد
ایجاد شبکه ارتباطی بین نهادها وارگانهای مختلف کیش دستاوردهای ارزشمندی برای جزیره به همراه دارد
مریم محبی صاحب برنز مسابقات قهرمانی کشورشد
آماده برگزاری انتخاباتی با شکوه در جزیره کیش هستیم
سهم 25 درصدی مناطق آزاد از رشد اقتصادی کشور
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی ، دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش صورت گرفت،
آغاز بهره برداری رسمی از ترمینال بزرگ و مدرن فرودگاه بین المللی جزیره کیش

مراسم بهره برداری رسمی از ترمینال جدید فرودگاه بزرگ کیش روز گذشته طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی، دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ،امام جمعه کیش، استاندار هرمزگان و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه، تجار، بازاریان، بازرگانان روسای ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش برگزار شد.

  


یادآوری می شود  کلنگ زنی ترمینل جدید فرودگاه بین المللی کیش  در سال ۱۳۹۱ انجام شده و وعده بهره برداری از آن از سالی به سال دیگر روی زمین مانده بود، هم اکنون در دولت سیزدهم افتتاح شد تا گام‌های جدی برای هموار کردن مسیر توسعه و سرمایه گذاری در منطقه برداشته شود.

این فرودگاه از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۰ حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ به عبارتی دیگر به طور متوسط هر ساله ۷.۵ درصد رشد داشته و  از تابستان ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ پیشرفت این طرح فاخر شتاب چشم گیری گرفت و توانست با ۳۰ درصد پیشرفت در عرض ۲ سال آماده بهره برداری  گردد.

بذرپاش وزیر راه و شهرسازی:

بذرپاش: فرصتی بی‌نظیر به دنیا ارائه می‌دهیم/ مسیرهای ترانزیتی به اندازه نفت مهم است اتمام طرح‌های نیمه تمام هنر بزرگ  دولت

 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نگاه جهان به فرصت‌های ترانزیتی ایران معطوف شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران یک فرصت ترانزیتی بی نظیر به دنیا ارائه می‌دهد.

مهرداد بذرپاش روز  گذشته  در مراسم افتتاح مدرن ترین فرودگاه کشور در کیش با تاکید بر اینکه بخشی از آینده کشور به توسعه مسیرهای ترانزیتی وابسته است، اظهار کرد: دولت سیزدهم شرایطی فراهم کرده که در اجلاس اکو همه کشورهای عضو در فراز صحبت‌هایشان به نقش ایران در ترانزیت جهانی اشاره داشتند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ما امروز در شرایط ویژه‌ای قرار داریم که موضوع ترانزیت را در حد موضوع نفت برایمان با اهمیت کرده است.

وی با اشاره به توجه ویژه رییس جمهور به تقویت مسیرهای ترانزیتی کشور، بیان کرد: توافق‌های مهمی با کشورهای منطقه در این راستا امضا شده که خط ریلی شلمچه - بصره - سوریه، توافق با کشور آذربایجان در رابطه با کریدور ارس، توافق با روسیه برای خط ریلی رشت - آستارا، توافق با ترکمنستان برای اتصال نقطه مرزی ایران به بندر ترکمن به ارزش پروژه ۴۰۰ میلیون دلاری و امضای توافقنامه برای احداث مسیر جاده‌ای ارمنستان به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار از مهمترین آنها است.

وی ادامه اداد: کم نظیرترین توافق‌های ترانزیتی تاریخ ایران به امضا رسیده و عملیات اجرایی آغاز شده است؛ برخی از این پروژه‌ها بیش از ۱۰ سال است که روی زمین مانده بود، باید قبول کرد که شروع کردن خوب است اما هنر اصلی تمام کردن آن است؛ مردم از همه دولتمردان توقع دارند تا طرح‌ها به بهره برداری برسند نه اینکه نا تمام روی دست دولت‌ها بماند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نهضت اتمام طرح‌های نیمه تمام در کشور توسط دولت سیزدهم آغاز شده است، اضافه کرد: دولت شجاعت کافی دارد تا آینده را فدای حال نکند.

وی با بیان اینکه اتصال دریا به دریا تا ماه‌های آتی در کشور به اتمام خواهد رسید، گفت: این خط ترانزیتی ریلی، بند شهید رجایی در استان هرمزگان را به بندر کاسپین در دریای خزر متصل خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی فرودگاه‌ها پیشانی توسعه کشور توصیف کرد و گفت: تقویت پایانه‌های فرودگاهی در نقاط راهبردی و ترانزیتی کشور در دستور کار است.

وی با اشاره به دغدغه مسوولان و کیشوندان مبنی بر ضرورت افزایش پروازها به این جزیره بیان کرد: شرایط ویژه‌ای بر کیش حاکم است و باید این جزیره از برخی طرح‌ها مستثنی باشد.

بذرپاش همچنین دستور مجدد بررسی تعرفه‌های بار در جزیره کیش را صادر کرد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد : بهشتی برای سرمایه گذاران

 

حجت الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور  در این مراسم گفت: در دو سال اخیر، سرعت اجرای طرح های عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران به طور متوسط 2 برابر دوره های گذشته بوده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با تاکید بر اینکه 50 درصد از این طرح عمرانی ملی در دولت سیزدهم تکمیل شده است افزود: سرعت پیشرفت پروژه ترمینال جدید فرودگاه کیش در دولت سیزدهم، 4 برابر ادوار گذشته بوده و امروز پس از گذراندن دوره آزمایشی، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران در مسیر عمران و آبادانی با سرعت در حال پیشروی است اظهار داشت: مناطق آزاد ما امروز در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت می کنند و شش ماموریت با عناوین جهش تولید، افزایش صادرات، انتقال فن آوری، تامین مالی از خارج از کشور، تامین نیاز های اساسی کشور و عمران و آبادانی منطقه را در دستور کار دارند که در دو ساله دولت سیزدهم هر شش ماموریت با سرعت بالایی پیگیری می شود.

حجت الله عبدالملکی در سخنان خود شالوده شش ماموریت محول شده به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را سرمایه گذاری،عمران و اجرای طرح های زیرساختی برشمرد.

وی تصریح کرد: هزینه پایین تولید، زیرساخت های توسعه یافته، دسترسی خوب به بازار داخلی و خارجی، سهولت کسب و کار و تخفیف های مالیاتی و گمرکی پنج خصوصیت در مناطق آزاد ما است که در کمتر نقطه ای دیده می شود و همین امر مناطق آزاد ما را به بهشت سرمایه گذاری تبدیل می کند.

حجت الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از ثبت بیش از 420 هزار میلیارد تومان تقاضای سرمایه گذاری در مناطق آزاد خبر داد و گفت: از مجموع 14 هزار میلیارد تومان بودجه کل مناطق آزاد، حدود 9 هزار میلیارد تومان در توسعه زیرساختی و عمرانی هزینه می شود که این امر نشان از پویایی و فعالیت های قابل قبول مناطق آزاد ما دارد.

 مدیر عامل  سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد

: هدیه‌ کیشوندان به مردم ایران

 

رحیم سرهنگی افتتاح پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش را گامی ارزشمند در راستای تاکید رییس جمهور کشورمان مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام در منطقه آزاد کیش عنوان کرد.

رحیم سرهنگی این پروژه ملی را به عنوان سومین ترمینال بزرگ فرودگاهی و نخستین پایانه هوشمند در کشور معرفی کرد و گفت: تلاش متولیان این امر مهم و زحمات بی وقفه مختصصان و مهندسان داخلی در طول ساخت ‌‌و تجهیز این طرح ملی قابل قدردانی است  

سرهنگی  افزود : تمام زیبایی ها، عظمت، امکانات و‌ تجهیزات هوشمند این ترمینال حاصل تلاش و تجارب ارزشمند ظرفیت های فنی و دانش داخلی است.

وی ضمن اشاره به آیه ای از قرآن کریم و زیبایی های جزیره کیش این منطقه را یکی از مقاصد مهم گردشگری در سطح کشور معرفی کرد و افزود: روزگار قدیم منطقه آزاد کیش محلی برای کسب و کارها و کشت مروارید بود و جزیره یکی از جاذبه های مطرح گردشگری ایران آماده میزبانی شایسته از عموم ‌گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

 مدیر عامل  سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: از بدو ورود به جزیره کیش و پذیرش مسوولیت نخستین اولویت کاری خود را پایانه جدید جزیره به عنوان پروژه ملی کشور در دستور‌کار قرار گرفت و امروز خوشبختانه شاهد افتتاح این طرح بزرگ هستیم.

رحیم سرهنگی، خاطر نشان کرد: باید تک تک متخصصان و مهندسان این طرح بزرگ ملی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم در شیشه های این پایانه نصب و از تلاش های آنها در طول این سال ها که برای تکمیل فرودگاه کیش تلاش کردند قدردانی و به همگان این ظرفیت و‌توانمند ارزشمند داخلی معرفی شود. 

به گفته سرهنگی پایانه جدید فرودگاه کیش به عنوان ترمینال هوشمند در سطح کشور هدیه ای از کل کیشوندان به تمام مردم ایران است و افزود: کیشوندان ساکنان مهمانان نوازی هستند و این منطقه آماده میزبانی از تمام گردشگران از اقصی نقاط دنیا می باشد. 

سرهنگی در سخنان پایانی خود بر شریان های ورودی جزیره که مسیرهای “زمینی و‌هوایی” است اشاره کرد و گفت: کسب و کارهای این منطقه متاثر از مسیرهای زمینی و ‌هوایی است که باید گام های موثری برای تقویت ظرفیت های زمینی و افزایش تعدادایرلابن ها برای میزبانی شایسته از عموم مسافران و گردشگران برداشت.

 استاندار هرمزگان  عنوان کرد:

  نماد مهم و بزرگ توسعه صنعت هوایی کشور

استاندار هرمزگان گفت: گشایش پایانه پیشرفته فرودگاهی کیش، یکی از نمادهای مهم و بزرگ توسعه صنعت هوایی کشور و اثبات عزم دولت در اتمام پروژه های نیمه تمام است.

مهدی دوستی عزم جدی دولت در اتمام پروژه های نیمه تمام را نقطه قوت دولت سیزدهم در اجابت مطالبات مردم عنوان کرد.

استاندار هرمزگان با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند " مردم ایران، جمهوری اسلامی را از دل آرزوهای فروخورده خود، علم کردند" رسالت‌ اصلی دولت‌ها را برآورده کردن آرزوهای مردم دانست و تاکید کرد: راهبرد اصلی دولت سیزدهم، اتمام پروژه های نیمه تمام است که یکی از این موارد با راه اندازی سومین پایانه فرودگاهی کشور در جزیره کیش محقق شده است.

وی داشتن سیستم حمل و نقل پیشرفته و هوشمند را یکی از مطالبات و خواسته های ملت شریف ایران دانست و تاکید کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، این مهم با افزایش نفوذ جاده ها در روستا ها، ساخت جاده های اصلی، راه آهن و بنادر بزرگ و فرودگاه های پیشرفته اجابت شده است.

مهدی دوستی با بیان این که ایران همواره در طول تاریخ در منطقه پیشرو بوده و عظمت و شکوه تمدن در غرب آسیا مدیون ملت ایران است؛ افزود: ملت ایران شایسته برخورداری از بهترین ها است و جای خرسندی است که امروز با راه اندازی یکی از بزرگترین پایانه های بزرگ و پیشرفته کشور در جزیره کیش، شاهد برآورده شدن آرزوی دیگری از مجموع آرزوهایی هستیم که در طول 45 سال گذشته محقق شده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به ویژگی های مردمی دولت سیزدهم و لزوم وجود نمادهایی برای اثبات آن تاکید کرد: دولت سیزدهم؛ برای منافع سیاسی تصمیم نمی گیرد و تمامی تصمیمات این دولت در راستای منافع مردم است و اگر قرار است با آغاز پروژه ای بدون تخصیص منابع کافی، نسل بعد بدهکار شود؛ این دولت این تصمیم را نخواهد گرفت.

وی با بر شمردن اتمام پروژه های نیمه تمام در استان هرمزگان همچون فاز سه بندر شهید رجایی، بندر خمیر بعد از ۱۴سال، بندر جزیره بوموسی و بندر سیری که در برنامه سفر رییس جمهور به بهره برداری می رسد؛ تاکید کرد : افتتاح راه های فرعی، اصلی و شریانی و پروژه های مختلف در استان هرمزگان به عنوان یکی از ۳۱ استان کشور، موید راهبرد دولت سیزدهم در اتمام پروژه های نیمه تمام به نفع مردم است و آن را به اثبات می رساند.

استاندار هرمزگان با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور از سوی رهبر انقلاب اسلامی، جزیره کیش را قطب گردشگری دریایی معرفی کرد وافزود: برنامه های دولت صرفا محدود به توسعه حمل و نقل هوایی نشده و با توجه سیاست های ابلاغی، توسعه گردشگری دریایی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

وی در پایان از زحمات حجت اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در اتمام پایانه فرودگاهی کیش تقدیر و تاکید کرد: باید همگی دست در دست هم، برای ساختن کشور گام برداریم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور

افزایش پروازها، اولویت اول حوزه هوایی کیش

 

رئیس سازمان هواپیمایی کشور در آیین افتتاح پایانه جدید فرودگاه جزیره کیش، درخواست افزایش پروازهای داخلی و راه اندازی پروازهای بین المللی از جزیره به مقاصد مختلف را با وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد.

محمد محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشور ضمن ابراز خرسندی از آغاز به کار این مجموعه و تبریک به‌ مردم کیش و کشور گفت: امید داریم که آغاز فعالیت پایانه جدید فرودگاه کیش منشا خیر و برکات باشد.

وی با بیان این که یکی از کمبودهای جزیره کیش در حوزه هواپیمایی،‌ وجود پایانه مسافری مطلوب بود افزود: سعی داشتیم که این اتفاق با تلاش جهادی همکاران سازمان منطقه آزاد کیش، سنوات گذشته به ثمر بنشیند چرا که این منطقه آزاد در کمترین حالت ممکن 40 پرواز، در روزهای پر ترافیک هفته حدود 70 پرواز و در ایام پرترافیک سال نیز بیش از 130 پرواز را تجربه می کند بنابراین این پایانه در ارائه خدمات شایسته به هموطنان کمک شایانی خواهد کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشور تصریح کرد فرودگاه کیش جزو فرودگاه هایی است که استاندارد بین المللی هوایی و فرودگاهی را دریافت کرده و از لحاظ ترازهای بین المللی قابل قبول است، امید که ما از این ظرفیت نهایت بهره را ببریم.

وی اظهار داشت: طی دو سال گذشته استان هرمزگان شاهد چند تحول بزرگ بوده که اعطا گواهینامه فرودگاهی جزیره کیش، راه اندازی فرودگاه جزیره تنب به عنوان یک منطقه استراتژیک، اعطا گواهینامه بین المللی به فرودگاه بندرعباس و هماهنگی برای راه اندازی فرودگاه جاسک نمونه های بارز این تحولات است و حوزه هوایی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا استان هرمزگان در این زمینه به قدر کفایت پیشرفت و توسعه داشته باشد.

محمدی بخش از وزیر راه و شهرسازی خواست تا به عنوان اولویت اول حوزه هوایی، افزایش پروازهای داخلی و راه اندازی پروازهای بین المللی به مقاصد مختلف را در دستور کار قرار دهد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور همچنین ایجاد یک "کارگو ترمینال" استاندارد را مهمترین موضوع حال حاضر حوزه هوایی کیش برشمرد و عنوان کرد: رفع این نیاز موجب می شود تا بار از سراسر دنیا به جزیره کیش منتقل و از کیش به سرزمین اصلی ارسال شود که این امر یک راهبرد اساسی برای جمهوری اسلامی خواهد بود.

محمدی بخش با اشاره به اینکه فرودگاه کیش مجموعه ای چند بعدی است گفت: علاوه بر بحث پروازهای مسافری، فرودگاه کیش یکی از پرترافیک ترین مجموعه های هلیکوپتری کشور می باشد، به گونه ای که 4 شرکت هلیکوپتری با استانداردهای روز دنیا در خلیج فارس پشتیبانی از جزایر و سکوهای نفتی و مسائل امداد و نجات دریا را بر عهده دارند.

رئیس سازمان هواپیمایی از برنامه‌ ریزی دقیق و هماهنگی برای توسعه ورزش‌های هوایی کیش در سطح بین‌المللی خبر داد.

وی در پایان از زحمات و تلاش مهندسان، متخصصان، شرکت های تخصصی و دانش بنیان کشور همچنین مسئولان سازمان برای ساخت پایانه جدید فرودگاه کیش قدردانی کرد.

امام جمعه کیش:

فرودگاه هوشمند کیش؛ دستاورد صنعت و فناوری دانشمندان ایرانی

امام جمعه کیش بهره برداری از پایانه مسافری هوشمند فرودگاه کیش را مایه افتخار برشمرد و آن را نتیجه تدبیر ریاست جمهور کشور و همت تلاشگران عرصه علم، صنعت و فناوری عنوان کرد.

حجت الاسلام بی نیاز ساخت پایانه مسافری هوشمند فرودگاه کیش را مایه افتخار و غرور عنوان کرد و گفت: این طرح بزرگ و ملی با همت تلاشگران عرصه علم و فناوری و با هنر ایرانیان و تولیدات داخلی ساخته شده است.

بی نیاز  گفت : جامعه و امت اسلامی به حدی پیشرفت می کنند که دیگران از آن شگفت زده می شوند و مصداق عملی این امر را می توان پس از پیروزی جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف مشاهده کرد.

امام جمعه کیش با تاکید بر این موضوع که در بسیاری از زمینه ها جزو چند کشور مطرح دنیا به شمار می رویم افزود: این مهم به برکت پیروی از پیامبر اسلام(ص)، هدایت امامان انقلاب، ایثارگری های جوانان سلحشور و دانشمندان و متخصصان متعهد در نظام جمهوری اسلامی تحقق یافته است.

وی با اشاره به این که در تمدن نوین اسلامی توجه به رشد و توسعه جایگاه محوری دارد گفت: بخشی از این پایانه جدید فرودگاه در سال‌های گذشته انجام شده است همچنین با تدبیر رئیس جمهور کشور و همت و تلاش متخصصان در دو سال گذشته این طرح تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام بی نیاز افزود : خدمات شهری، عمومی، امور فرهنگی فرهنگی و اقتصادی باید هم تراز با پایانه مسافری فرودگاه جدید پیشرفت کند. 

بی نیاز با بیان این که اجرای برخی قوانین کشوری در کیش را عاملی در ایجاد مشکلات عنوان کرد و افزود: با توجه به این که جزیره کیش محصور دردریا است باید نسبت به افزایش پروازها به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی تدابیری اقدامات مهمی انجام شود.

 شماره خبر : 5899         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.