نگاهی اجمالی به نظرات مردم از یک سو و گشتی در سطح شهر در آستانه نوروز 1400 نشان می دهد رضایتمندی خوبی از عملکرد شرکت عمران و آب و خدمات وجود دارد و پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در کیش برگزار می‌شود
تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت در جزیره کیش
شعبانی مقدم جایگزین زائری در پشتیبانی سازمان منطقه آزاد کیش شد
بهره برداری از دستگاه ماموگرافی در بیمارستان کیش
شرایط پوشش حمایتی برای اقشار آسیب پذیر جزیره کیش را فراهم خواهیم کرد
میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
رئیس جمهور و هیأت دولت نگاه ویژه ای به مناطق آزاد و ویژه دارند
همکاری مشترک کیش و ارس برای تکمیل ظرفیت گردشگری
پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش
مساعدت در تمدید اقامت گردشگران در هتل های کیش
بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری
ایرانی‌ها برای خرید به جای کشورهای خارجی باید به مناطق آزاد بروند
برگزاری آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش
تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش

  آخرين اخبار
مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در کیش برگزار می‌شود
تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت در جزیره کیش
شعبانی مقدم جایگزین زائری در پشتیبانی سازمان منطقه آزاد کیش شد
بهره برداری از دستگاه ماموگرافی در بیمارستان کیش
شرایط پوشش حمایتی برای اقشار آسیب پذیر جزیره کیش را فراهم خواهیم کرد
میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
چهارشنبه 29 فروردین 1403 ، 8 شوال 1445 ، 17 آپریل 2024 ، شماره 4442 (1826 دوره جدید)
رئیس جمهور و هیأت دولت نگاه ویژه ای به مناطق آزاد و ویژه دارند
همکاری مشترک کیش و ارس برای تکمیل ظرفیت گردشگری
پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش
  پربيننده ترين اخبار
برگزاری جشنواره نان و شیرینی در کیش
دوشنبه 20 فروردین 1403 ، 28 رمضان 1445 ، 8 آپریل 2024 ، شماره 4436 (1820 دوره جدید)
یکشنبه 26 فروردین 1403 ، 5 شوال 1445 ، 14 آپریل 2024 ، شماره 4439 (1823 دوره جدید)
سرپرست جدید مدیریت فناوری‌های راهبردی و تحول دیجیتال شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد
استقبال خوب گردشگران از تفریحات دریایی در ایام نوروز کیش
راه اندازی آزمایشی ریال دیجیتال در جزیره کیش
ایرانی‌ها برای خرید به جای کشورهای خارجی باید به مناطق آزاد بروند
تقدیر از دو فعال رسانه ای توسط سازمان منطقه آزاد کیش
مسابقات مچ‌اندازی آسیا ، کیش یا دوبی؟
جزیره کیش میزبان نمایشگاه بین المللی”انجمن صنعت پخش
جزیره هندورابی مقصد نوروزی گرشگران دوستدار طبیعت
اختصاص دستگاه ماموگرافی سه بعدی به بیمارستان کیش
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مردم چه می گویند؛ قدردانی معتمدین بومی و محلی کیش از اقدامات شرکت عمران، آب و خدمات کیش
نگاهی اجمالی به نظرات مردم از یک سو و گشتی در سطح شهر در آستانه نوروز 1400 نشان می دهد رضایتمندی خوبی از عملکرد شرکت عمران و آب و خدمات وجود دارد و

اقتصاد کيش- اواخرخردادماه سال جاري دوره مديريتي جديد در شرکت عمران، آب و خدمات کيش آغاز شد و امروز بعد از گذشت حدود 9 ماه و در آستانه ورود به سال 1400 با نگاهي به عملکرد اين شرکت و گفت و گو با مردم به نظر مي رسد شرکت عمران، آب و خدمات توانسته نمره خوبي دريافت کند

  

در گوشه و کنار شهر عمليات مختلف عمراني و زيبا سازي شهري ديده مي شود و بارها به محض گزارش يک خرابي در سطح شهر و توسط مردم تيم هاي عمليات و عمران به سرعت به آن منطقه اعزام و رفع نقص صورت گرفته است. تدوين برنامه راهبردي عملياتي 1400 از سوي شرکت عمران و آب و خدمات نيز حکايت از نگاه بلند مدت اين شرکت به توسعه عمران و آباداني جزيره کيش دارد.

شرکت عمران، آب و خدمات کيش به عنوان يکي از شرکت هاي تابعه سازمان منطقه آزاد کيش، با هدف اجراي طرح هاي زيربنايي و عمراني در جزيره کيش شکل گرفت. مطالعه و اجراي طرح هاي زيربنايي عمراني، توسعه و نگهداري، راهبري و نگهداري امور شهري در قالب پروژه ها، مستحدثات عمومي و خصوصي، ارايه خدمات آتش نشاني، تامين آب شرب و آب مصرفي فضاي سبز منطقه با رعايت استانداردها و الزامات قانوني و به کارگيري استانداردهاي سيستم مديريت کيفيت ،مديريت زيست محيطي، مديريت و راهبري سيستم تصفيه فاضلاب، جمع آوري، انتقال، تصفيه فاضلاب مطابق استانداردهاي ملي و بين المللي، توزيع و تامين آب و پساب از طريق شبکه هاي انتقال براي آبياري فضاي سبز از جمله وظايف اين شرکت است و با نگاهي به عملکرد ماه هاي اخير اين شرکت مي توان به وضوح ورود به هر کدام از اين حوزه ها و پيشبرد امور را مشاهده کرد. نيک مي دانيم که رفع تمامي نواقص و کاستي ها که در طول ساليان بوجود آمده است کاري چند روزه و چند ماهه نيست اما حرکت مسئولين به سمت بهبود امور بارقه هاي اميد  را در دلها روشن مي کند و مردم نيز با ديدن اين رويکرد قطعا در اين راه با مسئولان همراه و همگام خواهند بود.

نگاهي اجمالي بر اقدامات صورت گرفته تا کنون ...

به گزارش خبرنگار اقتصاد کيش، در اين گزارش ضمن مروري اجمالي بر اقدامات اخير شرکت عمران، آب و خدمات کيش با چند تن از معتمدين بومي و مردم جزيره کيش گفتگو کرده ايم و نظرات ايشان را در اين خصوص جويا شديم. مرور اقدامات 9 ماهه شرکت عمران، آب و خدمات را مي توان با رعايت تقدم و تاخر عمليات به ساماندهي و رفع نواقص فني و ظاهري ناوگان حمل ونقل عمومي کيش، تسريع ساخت مصلي کيش، بهسازي محوطه ها و اماکن مجموعه هاي مختلف از جمله مجموعه ورزشي المپيک؛ کاشت نخيلات و بوته هاي گل فصلي در سطح جزيره، فعال سازي کميته هاي فرعي ستاد نوروزي 1400 به منظور رضايت و رفاه حال گردشگران، تعريض گذرهنرمندان، تعويض و يا نصب پايه هاي چراغ روشنايي در خيابانهاي مختلف، احداث پياده راه چهار کيلومتري در محور کرانه، برگزاري جلسات آموزشي و توجيهي براي گروههايي چون جامعه رنت کاران، حمل و نقل عمومي، آتش نشانان و... و همچنين برگزاري مانورهاي زلزله، انجام عمليات آسفالت در پيست دوچرخه سواري، بهسازي وضعيت فاضلاب سفين قديم، توسعه مناطق ساحلي و ايجاد پارک ساحلي حدفاصل طلوع تا غروب کيش، ساخت اسکله بتني در ساحل مرجان، عمليات اجرايي نخستين تم پارک کيش، بکارگيري نرم افزارهاي بومي در طرح هوشمندسازي سيستم حمل و نقل عمومي و راه اندازي تاکسي اينترنتي اسنپ و ساماندهي وضعيت حمل و نقل عمومي کيش، بهسازي ساحل مرجان، عمليات بهسازي سالن هاي ورزشي، افتتاح بوستان عشق و دو پارک در منطقه نوبنياد، آزاد سازي سواحل در محورهاي مختلف جزيره، راه اندازي دوچرخه هاي هوشمند اشتراکي، افتتاح باغ مجسمه کيش، برگزاري سمپوزيوم هاي مختلف مجسمه سازي با حضور اساتيد بنام کشور و برگزاري نشست هاي تخصصي جانبي، اتصال روستاي باغو به شبکه آب شهري به عنوان مطالبه چندين ساله بوميان، احداث شبکه هاي جمع آوري فاضلاب در مرکز شهر، روکش آسفالت معابر، تبديل چند موج شکن به اسکله تفريحي؛ ساخت مدرسه 18 کلاسه در محدوده نوبنياد، پاکسازي سواحل در راستاي حفاظت از محيط زيست، بهسازي و زيباسازي نوپردازي شهري، بازسازي المان هاي جزيره، تبديل ساحل ماشه به ذون گردشگري هنري و ساماندهي نوار سياحتي جزيره و ... اشاره کرد.

در گفت و گو با برخي از معتمدين بومي جزيره کيش و مردم در سطح شهر جوياي نظراتشان در خصوص عملکرد شرکت عمران و آب و خدمات شديم؛

معتمدين بومي چه مي گويند:

شيخ يعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزيره کيش در گفت و گو با خبرنگار ما در مجموع عملکرد اين شرکت را مثبت ارزيابي کرد و گفت: مهندس طيبي در اين مدت که پست مديرعاملي شرکت عمران آب و خدمات را برعهده گرفته است تاکنون چندين بار در جلساتي با حضور بوميان منطقه حضور داشتند و از نزديک در جريان مشکلات مردم منطقه قرار گرفته است و خوشبختانه رسيدگي به امور بوميان يکي از اقدامات مثبت ايشان تاکنون است.

وي گفت: مشکلاتي که سالها به آن ها کمتر توجه مي شد توسط مهندس طيبي در دستور کار قرار گرفت از جمله: رسيدگي به روشنايي معابر و فضاي سبز، پيگيري مشکلات خيابان ها در سفين قديم و جديد از جمله مطالبات جدي و قديمي بوميان منطقه بود که خوشبختانه اين کوچه هاي متروکه به تدريج در حال بازسازي و بهسازي است، مشکلات فاضلاب منطقه صفين که با پيگيري ها تقريبا در حال حل شدن است و رسيدگي به بلوار خاتم الانبياء هم از جمله اقدامات موثري بود که انجام شد. شيخ يعقوب شمس با بيان اينکه تعامل و برگزاري جلسات بيشتر با مردم و از نزديک شاهد مشکلات بودن مي تواند راهگشاي مسئولان در بهبود امور باشد گفت: از مهندس طيبي مي خواهيم همچون گذشته ارتباط خود را با مردم حفظ کنند تا شاهد اقدامات موثر بيشتري در حوزه مسئوليتشان باشيم. اميدواريم بيشتر رسيدگي کنند و جلسات بيشتري با مردم برگزار شود.

يوسف قاسمي؛ از معتمدين بومي جزيره کيش نيز در گفت و گو با خبرنگار ما عملکرد اين دوره از مديريت شرکت عمران آب و خدمات را بسيار مفيد و موثر ارزيابي کرد و با اشاره به اقداماتي که در حوزه فضاي سبز در محدوده غروب کيش و صفين قديم صورت گرفته است گفت: يکي از مطالبات قديمي بوميان منطقه رسيدگي و بازسازي ورزشگاه ميرمهنا بود که عمليات اجرايي آن در مدت زمان کوتاه  به خوبي انجام شد و از مديران و مسئولان شرکت عمران آب و خدمات نهايت تشکر و قدرداني را داريم و اميد واريم از اين دست اقدامات با جديت ادامه پيدا کند. وي همچنين بر ايجاد شبکه روشنايي خيابان ها و بلوارهاي محدوده منطقه بوميان و سفين اشاره کرد و گفت: اين موضوع يکي از ضرورت هايي بود که سال ها مغفول مانده بود و خوشحاليم با همت مهندس طيبي تحقق پيدا کرد. قاسمي همچنين به پاکسازي و هرس درختان محدوده سفين قديم که موجب ايجاد مشکلاتي براي ساکنين اين منطقه شده بود، اشاره کرد و افزود: جا دارد براي رسيدگي به اين موضوعات از مسئولان شرکت خدمات تقدير کنيم و انشاءاله اين گونه خدمات به مردم بومي کيش همچنان استمرار داشته باشد.

احمد چراغ چشم نيز از جمله بوميان جزيره کيش با بيان اينکه شرکت عمران، آب و خدمات در تمام عرصه ها به بهترين شکل ممکن اقدامات موثر و خوبي را به سرانجام رسانده است، گفت: به اغلب کارهاي محوله و مطالبه مردم جامه عمل پوشانده شده است وانصافاً اقدامات خوبي از صفين قديم و جديد و روستاي باغو گرفته  تا خيابان ها، کوچه و پس کوچه ها، ميدان ها، خيابان ها و پارک هاي جزيره کيش صورت گرفته است. وي افزود: اين اقدامات در جهت رفاه حال کيشوندان ، ساکنان و گردشگران صورت گرفته است که با ديدن اقدامات انجام شده رضايتمند مي شوند و از زيبايي شهر لذت ميبرند . 

عبدالله دريابر يکي ديگر از بوميان نيز درباره عملکرد شرکت عمران آب و خدمات به خبرنگار ما گفت: از زمان مديريت مهندس طيبي که به سمت مديرعاملي اين شرکت منصوب شدند با وجود جواني، عملکرد مثبتي داشته و انرژي و پشتکار زيادي در راستاي اهداف تعيين شده دارند و در جهت توسعه شهري گام برمي دارند. دريابر ضمن اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در مناطق مختلف جزيره کيش گفت: يکي از مهمترين اقدامات مهندس طيبي که طي سال هاي اخير مقفول مانده بود، آزاد سازي سواحل و يکپارچه نمودن مسير ساحلي است که از جمله مهمترين آنها مي توان به مسير ساحلي پشت پارک دلفينها،برج هاي دوقلو، بساک، کرانه و سواحل جنب دامون ساحلي اشاره کرد که سبب استفاده بيش از پيش مردم از سواحل عمومي جزيره شد .

وي ادامه داد: نصب اسکله هاي تفريحي در ساحل پارک نيلوفر، سيمرغ و سه اسکله در ساحل مارينا؛ احياي پيست دوچرخه سواري که از جاذبه هاي مهم براي گردشگران و کيشوندان جزيره بود از ديگر اقدامات شرکت عمران و آب و خدمات بود و همچنين تکميل مسيرهايي که بنا به دلايل مختلف طي ساليان گذشته پيست دوچرخه را از يکپارچگي خارج نموده بود و نيز روکش نمودن کل مسير دوچرخه بهسازي و رنگ آميزي آن بود که حس مثبتي را براي مردم و گردشگران ايجاد کرد.

دريابر افزود: احداث پارک ساحلي طلوع، ساماندهي کليه سواحل و پارک هاي ساحلي جزيره از ديگر اقدامات ايشان بود و احداث زمين براي ورزش هاي ساحلي در منطقه ميرمهنا جهت استفاده بوميان و کيشوندان از جمله اقداماتي بود که مردم منطقه را بسيار خوشحال کرد.اين معتمد بومي جزيره کيش با بيان اينکه کليه اقدامات فوق و پروژه هاي متعدد ديگر که توسط شرکت خدمات به اجرا در آمده است قابل  تقدير است و در همين جا از خدمات مهندس آقازاده و مهندس فرجي هم در شرکت عمران، آب و خدمات کمال تشکر را داريم.

عبدالعلي واعظ يکي ديگر از معتمدين بومي و محلي هم با بيان اينکه اولين موضوعي که در بدو ورود به شهري از سوي گردشگر جلب توجه مي کند زيبايي شهر پاکيزگي زپياده رو ها ، خيابان ها و فضاي سبز است گفت: خوشبختانه در مديريت فعلي به تعبيري شاهد جهش اين اقدامات هستيم . وي افزود: اخيرا هم جلسه اي با حضور حاج آقا شمس و با حضور معتمدان بومي در محل دفتر ايشان با مهندس طيبي و همکارانشان برگزار شد که نتيجه آن تسريع در رونق و توسعه منطقه بود و شاهد ارائه خدمات شايسته از سوي مهندس طيبي و همکارانشان بوده و هستيم. واعظ افزود: تحولات زيربنايي و عمراني زيادي در منطقه بومي نشين رخ داده است که عمده آن ها در منطقه سفين و از بازار عرب ها به سمت خيابان خاتم الانبياء بود و مطالبات چند ساله بوميان به ثمر نشست. ما ضمن قدرداني از همکاران شرکت عمران و آب و خدمات اميد داريم تا اين رويکرد تداوم داشته باشد و شاهد رشد و شکوفايي بيش از پيش جزيره کيش باشيم.واعظ همچنين از مهندس آقازاده و حاج آقا سلماني به جهت تلاش در جهت رفع مشکلات اهالي بومي کيش تقدير و تشکر کرد.

مردم چه مي گويند:

خانمي که از گذر هنرمندان عبور مي کرد در گفت و گو با خبرنگار ما در پاسخ به اين سوال که عملکرد شرکت عمران، آب و خدمات گفت: از خيابان هاي شهر که عبور مي کنيم گويي شهر زنده است و در هر جا کارگران زحمتکش شرکت عمران، آب و خدمات مشغول فعاليت هاي توسعه اي و عمران و آباداني است.

با ديدن اين صحنه ها شور و شادي نشاط به جامعه تزريق مي شود و در اين اوضاع که حال روحي همه مردم بد است اميدواري به آينده بوجود مي آيد. وي يکي از اقدامات مفيد اين شرکت را توسعه فضاي سبز و رسيدگي به گل و گياهان عنوان مي کند و مي گويد: زيبايي بصري جزيره کيش علاوه بر کيشوندان، گردشگران را هم به وجد مي آورد و همه اينها مرهون اقدامات شرکت عمران، آب و خدمات است.مرد جواني که خود را هم سن و سال مديرعامل شرکت عمران، آب و خدمات معرفي مي کند ، گفت: مديريت مهندس طيبي نمونه اي از موفقيت مديران جوان در عرصه هاي سياستگذاري است .

بها و ميدان دادن به جوانان باعث خواهد شد که اين مديران با شور و انگيزه چند برابر متوجه وظايف خود باشند و به بهترين شکل در جهت انجام ماموريت ها عمل کنند. وي ضمن آرزوي موفقيت براي اين مديرجوان اظهار اميدواري کرد: رويکرد و نگاه رسيدگي به امور مردم همچنان ادامه داشته باشد و روز به رو شاهد رشد و توسعه جزيره کيش باشيم.آقايي ميانسال که مشغول پياده روي در پارک شهر بود با بيان اينکه برخي از اقدامات شرکت عمران، آب و خدمات بيشتر از حد معمول به طول مي انجامد، گفت: بارها گزارش يک مشکل شهري به شرکت داده شده و خوشبختانه در مدت زمان کوتاهي برطرف شده است اما بعضا ديده مي شود در برخي از کوچه ها نخاله هاي مصالح ساختماني هفته ها باقي مي ماند و لازم است در اين خصوص اقدامات لازم صورت گيرد.

وي در کل عملکرد شرکت عمران، آب و خدمات را قابل قبول عنوان کرد و گفت: در مقايسه به سنوات گذشته اين تغيير رويکرد و نگاه به وضوح ديده مي شود.يکي از رانندگان تاکسي نيز اهتمام شرکت عمران، آب و خدمات به نوسازي آسفالت خيابانها را يکي از نقاط قوت اين شرکت دانست و گفت: معضل آسفالت خيابان ها يکي از مشکلات اساسي شهر بود و خسارات فراواني را به خودروها وارد مي کرد، اين موضوع اخيرا از سوي شرکت عمران، آب و خدمات پيگيري مي شود و از اين بابت از همکاران اين مجموعه تشکر مي کنم.

وي برگزاري کلاسهاي توجيهي و آموزشي و برخورد با رانندگان خاطي را يکي از ويژگي هاي مثبت مديران اين شرکت عنوان کرد و گفت: تاکسي داران جزيره به عنوان پيشاني ارائه خدمات گردشگري به مسافران بايستي در درجه اول، احترام به مسافران را در اولويت قرار داهند و برخورد قاطع با کساني که اين موضوع را زير سوال ميبرند، ضروري است.يکي از غرفه داران بازار مرکز تجاري کيش نيز در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اوضاع امروز کشور در مقابله با ويروس کرونا و لزوم رعايت پروتکل هاي بهداشتي گفت: براي تمام کسبه فعال در جزيره کيش روزهاي سختي گذشت و خوشبختانه اين روزها وضعيت کمي بهتر است. وي گفت: با توجه به اينکه در آستانه نوروزهستيم با تداوم رعايت موازين بهداشتي مي توانيم نوروز خوبي را پيش رو داشته باشيم. اين فعال اقتصادي جزيره کيش با اشاره به اينکه مسئولان در شرکت عمران و آب و خدمات مجري ارائه خدمات شايسته به گردشگران هستند، گفت: کيش به عنوان يک الگو در کل کشور رضايتمندي مسافران را يک پارامتر اصلي مي داند و جاذبه هاي بصري و زيبايي شناسي جزيره مرهون اقدامات بدون وقفه و شبانه روزي همکاران شرکت عمران، آب و خدمات است. وي با تقدير ويژه از پاکبانان جزيره کيش تميزي و زيبايي جزيره را حاصل تلاش اين عزيزان در طول سال و فعاليت هاي اخير شرکت را حاصل کار تيمي و تلاش هاي شبانه روزي پرسنل شرکت عمران، آب و خدمات دانست و از آنان قدرداني کرد.

يکي از وکلاي جزيره کيش نيز با اشاره به اقدام مثبت شرکت عمران آب و خدمات در آزاد سازي سواحل گفت: دفاع از حقوق بيت المال و مردم و نيز حفظ اموال عمومي از وظايف مسئولان است و اين شرکت با اين اقدام حکيمانه و مطابق قانون گام مهمي را برداشت. وي با بيان اينکه در طول سالهاي اخير اولين گروهي که به صورت جدي به اين موضوع ورود و از حريم دريا که مربوط به بيت المال و جزء حقوق مردم است دفاع کرده مسئولان فعلي اين شرکت بودند، افزود: اگر اين کار انجام نمي شد آينده سواحل نامعلوم بود و همچنان در دست صاحبان غير واقعي آن باقي مي ماند.  يکي از معلمان آموزش و رورش کيش هم اقدام قاطع و برخورد بدون تعارف با خاطيان و بر هم زنندگان نظم عمومي شهر را از صفات بارز مديران دوره فعلي شرکت عمران، آب و خدمات ذکر کرد و گفت: در چند نمونه اي که اخيرا در سطح شهر اتفاق افتاد برخورد بدون تعارف مسئولان به وضوح ديده شد که همين جا از مسئولان کمال تشکر و قدرداني را دارم. وي گفت: حفظ آرامش جزيره بيش از

هر چيز  ديگري براي مردم اهميت دارد و خوشبختانه مسئولان اين شرکت به خوبي به اين موضوع واقفند و با برهم زنندگان برخورد اساسي خواهند کرد.

درآخر....

اما نگاهي اجمالي به نظرات مردم از يک سو و گشتي در سطح شهر در آستانه نوروز 1400 نشان مي دهد رضايتمندي خوبي از عملکرد شرکت عمران و آب و خدمات وجود دارد و عمده انتظار مردم تداوم اين نگاه براي عمران و آباداني بيش از پيش جزيره کيش است. مردم بازديدهاي سر زده مديرعامل شرکت عمران و آب و خدمات را از حوزه هاي تحت نظارت خود و سرکشي مداوم به پروژه ها را از نقاط قوت اين مدير جوان مي دانند.

اميد است با همکاري و همياري مردم و همت همواره مسئولان شاهد پيشرفت و آباداني جزيره کيش بيش از گذشته باشيم.


 شماره خبر : 1642         آرشيو گزارش ویژه         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.