 به گزارش خبرنگار
اقتصاد کیش؛ این روزها بیمه دی با کسب رتبه نخست از نظر سهم بازار و توانگری
مالی در صنعت بیمه کشور و همچنین با بهرهمندی از فناوریهای نوین دیجیتال و قرارداد
با مراکز گسترده درمانی در سطح کشور ارائه خدمات خود در جزیره کیش را به سطحی ممتاز
رسانده است. «ارتقای توانگری مالی»، «تحول دیجیتال» و «افزایش
بازده سرمایهگذاری» به عنوان سه محور اصلی برنامههای توسعهای این شرکت رویکردها
و نتایج مثبتی در سودآوری و جذب مشتریان کلان تا کنون داشته است. بنا بر گفته مدیران این شرکت و در راستای امضای تفاهم نامه بیمه دی نسبت
به سازمان منطقه آزاد کیش خود را متعهد به ارائه خدمات درمانی همسطح با بهترین بیمارستانهای
تهران دانسته و امیدوار است تا در مسیر حمایت از جامعه ایثارگری و توسعه بیمههای مردمی،
سازمان منطقه آزاد کیش را نیز با خود همراه نماید.
در همین راستا شیما اسدپور؛
مدیر شرکت بیمه دی در جزیره کیش در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به
اینکه در مناطق آزاد بویژه جزیره کیش مدل ارائه
خدمات بیمهای تفاوت های اساسی با سرزمین اصلی دارد، گفت: قوانین، نوع مشتریان و نیازها
متفاوت است و شرکت بیمه دی با کسب رتبه نخست در فروش ۴ماهه اول سال و سهم ۱۸٫۵درصدی از صنعت بیمه و سطح توانگری مالی یک ،جایگاه ویژه ای را در
صنعت بیمه از آن خود کرده است و مفتخر است تا خدمات بیمه ای متنوعی را در جزیره
کیش پوشش دهد..
اسد پور که دانش آموخته
رشته ریاضی و کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی بین الملل است و سابقه ۱۰ساله فعالیت در صنعت بیمه را دارد گفت: بر اساس امضای تفاهمنامه
همکاری بیمه دی با سازمان منطقه آزاد کیش که در اواسط مرداد ماه ۱۴۰۴ توسط مدیرعامل بیمه دی و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به
امضا رسید؛ گسترش خدمات نوآورانه بیمهای و ارتقای رفاه اجتماعی دو هدف مد نظر بود
و طبق این تفاهمنامه، بیمه دی متعهد است خدمات متنوعی از جمله بیمههای: عمر، حوادث،
خودرو و سایر پوششها را با تسهیلات اختصاصی و فرآیندهای سادهسازیشده ارائه دهد.
وی در پاسخ به این
سوال که با توجه به حساسیت بیمه تکمیلی درمان که دغدغه بسیاری از خانواده هاست بیمه
دی چه خدماتی در این خصوص ارائه می دهد؟ گفت: بیمه دی با ارائه خدمات بر خط و
آنلاین، ایجاد باشگاه مشتریان و ۱۲ هزار مرکز درمانی
طرف قرارداد در کل کشور و ۲۸ مرکز طرف قرارداد
در جزیره کیش؛ گامی بلند در جهت ارائه خدمات نو آورانه و ارتقای سطح رفاه اجتماعی به
بیمه شدگان برداشته است.
وی در پایان با ذکر شعار همیشگی «با شما برای جبران
» در خدمت رسانی حاضر هستیم اظهار امیدواری کرد: شرکت بیمه دی در تلاش است تا با
تمام توان در ارائه خدمات بیمه ای به کیشوندان عزیز پیشرو و ثابت قدم باشد و رضایت
حداکثری مشتریان خود را جلب نماید. |