در راستای راه اندازی هر چه سریعتر سامانه سنجش رضایت مردم از ادارات، نهادها و سازمان های مستقر درجزیره این سامانه بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گر پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
بازگشت هواپیمای EP-LCQ به ناوگان پروازی شرکت هواپیمایی کیش
بررسی موضوعات کلان اقتصادی مناطق آزاد در نشست کارگروه اقتصادی دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد
فناوری‌های نو، فرصت تازه جهش اقتصادی ایران
تشکیل منطقه آزاد مالی ایران با محوریت کیش
بازگشت کیش به محور سیاست ارزی کشور می‌تواند به ثبات بازار ارز کمک کند
بهره برداری از سکوی دیجیتال مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اینوکس 2025 کیش
مناطق آزاد نسل نو، مسیر رشد پایدار اقتصاد و بورس بین‌الملل ایران
مناطق آزاد محور توسعه زیرساخت‌های دریایی و لجستیکی کشور
رشد چشمگیر شاخص‌های عملکرد اقتصادی سازمان‌های مناطق آزاد کشور
بحران اعتماد در پیش فروش مسکن کیش آزمونی برای نظام نظارتی کشور
نمایش توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد در رویداد کیش اینوکس 2025
توسعه همکاری‌های فرهنگی، گردشگری ایران و ترکمنستان
راهیابی دو اثر از کیش به مرحله نهایی سی و هفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان
نمایشگاه ایران و افغانستان الگوی موفق توسعه اقتصادی مناطق کمتر برخوردار است

  آخرين اخبار
بازگشت هواپیمای EP-LCQ به ناوگان پروازی شرکت هواپیمایی کیش
بررسی موضوعات کلان اقتصادی مناطق آزاد در نشست کارگروه اقتصادی دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد
فناوری‌های نو، فرصت تازه جهش اقتصادی ایران
تشکیل منطقه آزاد مالی ایران با محوریت کیش
بازگشت کیش به محور سیاست ارزی کشور می‌تواند به ثبات بازار ارز کمک کند
بهره برداری از سکوی دیجیتال مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اینوکس 2025 کیش
مناطق آزاد نسل نو، مسیر رشد پایدار اقتصاد و بورس بین‌الملل ایران
مناطق آزاد محور توسعه زیرساخت‌های دریایی و لجستیکی کشور
رشد چشمگیر شاخص‌های عملکرد اقتصادی سازمان‌های مناطق آزاد کشور
بحران اعتماد در پیش فروش مسکن کیش آزمونی برای نظام نظارتی کشور
  پربيننده ترين اخبار
همایش «فرآیند علمی شگفت‌زده کردن مشتری» در جزیره کیش
روابط عمومی دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد روابط عمومی برتر وزارت اقتصاد و دارایی
حذف بروکراسی و کاغذ بازی های زائد
چهارشنبه 14 آبان 1404،14جمادی الاوا 1447، 5نوامبر 2025، شماره 4823(2207 دوره جدید)
جلسات تکراری و تو در تو!
چرا رای صادره از دیوان عدالت اداری در خصوص معافیت‌های مالیاتی مناطق آزاد اجرا نمی شود؟
اصلاح قانون مناطق آزاد پس از 32 سال اجرا
توجه به نیروهای انسانی محلی و ساکن راهکار حل مشکل نیروی متخصص در کیش
آغاز عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اینچه‌برون
راهیابی دو اثر از کیش به مرحله نهایی سی و هفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان
نمایش توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد در رویداد کیش اینوکس 2025
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

راه اندازی سامانه جامع رضایت سنجی عملکرد ادارات و نهادها توسط سازمان منطقه آزاد کیش
در راستای راه اندازی هر چه سریعتر سامانه سنجش رضایت مردم از ادارات، نهادها و سازمان های مستقر درجزیره این سامانه بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گر

به گزارش اقتصاد کیش، علیرضا فاطمیان پور از فعالیت سامانه جامع رضایت سنجی عملکرد ادارات و نهادها طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این سامانه در راستای ارزیابی کیفی و پایش عملکرد ادارات و نهادهای ارائه دهنده خدمات در جزیره کیش آغاز به کار می کند.

  

فاطمیان پور افزود: سامانه رضایت سنجی به عنوان بازوی ارتباطی بین مردم و مسئولان در راستای احصاء نظر آنان در مورد کیفیت ارائه خدمات و همچنین ارسال پیشنهادات و انتقادات بخش‌های مختلف دولتی اعم از سازمان و ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش و بخش‌های مختلف خصوصی طراحی شده است که در پایان پس از ثبت نظرات و جمع‌آوری داده‌ها، دستگاه های برتر از نظر پاسخگویی معرفی می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به فعالیت این سامانه در دو بخش دولتی و خصوصی اشاره کرد و گفت: بخش دولتی شامل ادارات و نهادهای جزیره کیش و ادارات سازمان و بخش خصوصی شامل سامانه سنجش میزان رضایت مردم از عملکرد بخش خصوصی شامل هتل‌ها، بازارها، فازهای خدماتی، مراکز تفریحی و گردشگری و نقطه مکان های خصوصی مانند تاکسی ها، مغازه ها، صنوف مختلف است که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.وی اظهار داشت:  ساکنان و گردشگران جزیره کیش برای ثبت نظرات خود در سامانه رضایت سنجی از عملکرد کارکنان می‌توانند با اسکن کد دو بعدی QR Code نصب شده در هر اداره با گوشی هوشمند یا نرم‌افزار بارکدخوان، پس از ورود به این سامانه نظر خود را در خصوص نحوه ارائه خدمت در قسمت سئوالات رضایت ‌سنجی ثبت و یا در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره 124 تماس گرفته و موضوع را پیگیری کنند.

یادآور می شود، با توجه به نتایج گزارش‌های مردمی و پایش اطلاعات ثبت شده در سامانه در بازه های زمانی مشخص، اقدامات لازم برای اصلاح و ارتقاء سطح کیفی خدمات انجام خواهد شد.

 


 شماره خبر : 6764         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.