به گزارش خبرنگار
اقتصاد کیش؛ همایش بینالمللی «فرآیند علمی شگفتزده کردن مشتری با هدف تلفیق دانش
نوروساینس، روانشناسی مشتری و علم رفتار مصرف کننده ، در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۴
در مرکز همایشهای بینالمللی جزیره کیش برگزار میشود.
در این رویداد علمی
و الهامبخش، دکتر محمدرضا نمازی، سخنران بینالمللی و طراح مدل جنون برند، به بررسی عمیقترین سازوکارهای ذهن و مغز مشتری
خواهند پرداخت؛ جایی که تصمیمگیری، هیجان و وفاداری به برند شکل میگیرد. همچنین دکتر ایمان مصدری، رئیس سازمان متخصصین و مدیران ایران از
سازو کارهای علم مدیریت نوین خواهند گفت.
این همایش با
محوریت علوم اعصاب بازاریابی (نورومارکتینگ) طراحی شده و مجموعهای از مباحث
پیشرفته از جمله: پاسخ نوروشناختی مغز مشتری به محرکهای شگفتیآفرین، رویکرد جامع پنجبعدی به خلق تجربه شگفتیساز
برای مشتری
فعالسازی مدارهای
پاداش مغزی برای تکرار خرید و وفاداری؛ طراحی
نقشه ذهنی–عاطفی مسیر تجربه
مشتری؛تحلیل برندهایی که با تحریک عصبی، خاطرهای ماندگار ساختند، راهکارهای نوروساینتیفیک برای تبدیل مشتری به
سفیر برند
و شناخت خطاهای مغز
مشتری در فرآیند تصمیمگیری خرید را در بر میگیرد.
شگفتیآفرینی برای
مشتری دیگر تنها یک شعار تبلیغاتی نیست؛ بلکه به ضرورتی استراتژیک در دنیای
پررقابت برندها تبدیل شده است.این رویداد با هدف
ایجاد پیوند میان دانش روز مغز انسان و رفتار مصرفکننده برگزار میشود تا مدیران
و بازاریابان بیاموزند چگونه از علم برای خلق تجربههای فراتر از انتظار بهره
بگیرند.
از طریق رویکرد پنجبعدی
ارائهشده در این همایش، شرکتکنندگان با روشهای نوینی آشنا خواهند شد که بهصورت
علمی ثابت شدهاند میتوانند مدارهای پاداش مغزی را فعال کرده و وفاداری و خریدهای
مکرر مشتری را تضمین کنند.
همچنین طراحی نقشه
ذهنی–عاطفی مسیر تجربه مشتری،
به برندها کمک میکند نقاط حساس در سفر مشتری را شناسایی و بهینهسازی کنند.
گفتنی است تحلیل
برندهای موفق جهانی که با تحریک عصبی توانستهاند خاطراتی ماندگار در ذهن مشتریان
ایجاد کنند، به شرکتکنندگان نشان میدهد چگونه میتوان با استفاده از راهکارهای
نوروساینتیفیک، مشتریان را به سفیران وفادار برند تبدیل کرد.
آشنایی با آخرین
دستاوردهای علمی در حوزه نورومارکتینگ و رفتار مصرفکننده ، یادگیری روشهای عملی
برای افزایش وفاداری و نرخ بازگشت مشتریان ،دسترسی به ابزارها و منابع تخصصی برای
طراحی تجربه مشتری، امکان شبکهسازی با مدیران، کارآفرینان و متخصصان برندینگ و
بازاریابی، شرکت در سخنرانیهای الهامبخش و کارگاههای علمی با حضور استادان بینالمللی
از جمله مزایای شرکت در این همایش فاخر است.
علاقمندان می
توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام به سایت www.drnamazi.comمراجعه فرمایند.