دیدار دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با هیئت تحریریه روزنامه اقتصاد کیش پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
افزایش ماندگاری گردشگر در کیش باید مورد توجه قرار گیرد
موفقیت قابل توجه دانش آموزان کیش در المپیاد کشوری
آغاز همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور در مشهد
بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی کیش
در مناطق آزاد فقط به دنبال آمار سازی هستند
نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش 30 اردیبهشت برگزار می شود
ثبت 7000 اظهار نامه حقیقی و 2200 اظهار نامه حقوقی در کیش
مجوز واردات خودرو‌های کارکرده از مناطق آزاد صادر شده است
تجلیل از پیشکسوتان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش
پاکسازی سواحل کیش به مناسبت روز جهانی زمین پاک
برگزاری مسابقات ماراتن ۱۰ کیلومتر آب‌های آزاد در کیش
ا۱۴ دانش‌آموز کیش به المپیاد کشوری راه یافتند
اعلام برنامه های هفته سلامت در جزیره کیش
اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد کیش برای همکاری درتوسعه شهری استان هرمزگان

  آخرين اخبار
افزایش ماندگاری گردشگر در کیش باید مورد توجه قرار گیرد
موفقیت قابل توجه دانش آموزان کیش در المپیاد کشوری
آغاز همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور در مشهد
بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی کیش
در مناطق آزاد فقط به دنبال آمار سازی هستند
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ، 16 شوال 1445 ، 25 آپریل 2024 ، شماره 4448 (1832 دوره جدید)
نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش 30 اردیبهشت برگزار می شود
ثبت 7000 اظهار نامه حقیقی و 2200 اظهار نامه حقوقی در کیش
مجوز واردات خودرو‌های کارکرده از مناطق آزاد صادر شده است
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ، 15 شوال 1445 ، 24 آپریل 2024 ، شماره 4447 (1831 دوره جدید)
  پربيننده ترين اخبار
شنبه 1 اردیبهشت 1403 ، 11 شوال 1445 ، 20 آپریل 2024 ، شماره 4443 (1827 دوره جدید)
دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ، 13 شوال 1445 ، 22 آپریل 2024 ، شماره 4445 (1829 دوره جدید)
یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 ، 12 شوال 1445 ، 21 آپریل 2024 ، شماره 4444 (1828 دوره جدید)
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 ، 14 شوال 1445 ، 23 آپریل 2024 ، شماره 4446 (1830 دوره جدید)
تجلیل از پیشکسوتان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش
اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد کیش برای همکاری درتوسعه شهری استان هرمزگان
اعلام برنامه های هفته سلامت در جزیره کیش
ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد
انگیزه و تلاش در ورزش کارگری کیش بالاست
در حوزه بین الملل مناطق آزاد باید قویترعمل کنیم
ا۱۴ دانش‌آموز کیش به المپیاد کشوری راه یافتند
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

دیدار دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با هیئت تحریریه روزنامه اقتصاد کیش

  

 
 

دکتر مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با هیئت تحریریه روزنامه اقتصاد کیش:

روزنامه اقتصاد کیش با سابقه فعالیت طولانی، نقش موثری در رشد و توسعه کیش داشته است

اعضای هیئت تحریریه روزنامه اقتصاد کیش با دکترمظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کردند.
اعضای هیئت تحریریه روزنامه اقتصاد کیش در دیدار با دکتر مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش پیرامون بررسی روند فعالیت موثرتر رسانه ای برای مشارکت در کمک به روند رشد و توسعه کیش ، در محل دفتر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو  کردند. مشروح این دیدار که با حضور محمد پورسینا مدیر روابط عمومی  و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش صورت گرفت را می خوانید:  
با ارائه کار حرفه ای و تیمی در مردم امید و نشاط ایجاد کنید
دکتر غلامحسین مظفری در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات فرهنگی و رسانه ای  روزنامه اقتصاد کیش گفت: شما به عنوان تیم تحریریه روزنامه اقتصاد کیش می توانید منشا اتفاقات و برکات سازنده ای در جزیره کیش باشید.  دکتر مظفری افزود: نوع نگاه و حرکت روزنامه اقتصاد کیش در جهت منافع جزیره  بخوبی مشهود است  و نقش و وظیفه اصلی آن خدمت به جامعه و کیشوندان و انعکاس مطالبات عمومی مردم است. دکتر مظفری با بیان اینکه در حوزه های مختلف کارهای زیادی را باید انجام داد  و تا به امروز کارهای زیادی نیز به انجام رسیده است، گفت: باید به این سمت برویم تا بتوانیم اتفاقات خوب و جدیدی را در جزیره کیش رقم بزنیم. وی افزود: بدون تعارف نگهداری مجموعه ای که بیست و اندی سال بصورت روزانه کار کرده و خروجی آن مشهود  و کاملا مشخص است، کار آسانی نیست. همه ما در هر حال با کار مطبوعات آشنایی داریم و می دانیم که کار  بسیار مشکلی است و سختی های فراوان دارد و البته دلبستگی هایی نیز با خود می آورد و انسان وقتی انگیزه خدمت داشته باشد قادر به انجام کارهای بزرگ و ماندگار است.
دکتر مظفری ادامه داد: مجموعه این نشریه می تواند پشتوانه ای برای سازمان منطقه آزاد کیش باشد و با سال ها تجربه انتشار و با ارائه کار حرفه ای و تیمی در مردم امید و نشاط ایجاد کند و ضمن انعکاس واقعی مشکلات و کمبودهایی که به هر حال وجود دارد نظرات اصلاحی و راهکارهایی برای حل مشکلات داشته باشد و ما هم  در این خصوص استقبال می کنیم. وی افزود: روزنامه  یکی از بهترین ابزارهای آگاهی از شرایط موجود و نیازهای مردم برای تصمیم گیری مدیران خواهد بود. مجموعه ای  که وصل به سازمان نیست اما به نوعی امین مردم و جامعه  است و می تواند کمبودها را انعکاس دهد و در عین حال حامل ایده های جدید باشد.
ایده ها را طرح کنید، بپروانید و اعلام کنید
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود :  ما در بسیاری از موارد به دلیلی مشغله های کاری و سرگرم کارهای اجرایی شدن، برخی از امور پراهمیت برایمان کمرنگ می شود و شما می توانید ایده ها را طرح کنید، بپروانید و اعلام کنید و حلقه ارتباطی  میان کسانی که علاقمند به توسعه کیش هستند و ما  باشید که پای کار بیایند و فراتر از این در حوزه پژوهش می توانید  بسیار فعال عمل کنید و به سازمان  برای توسعه جزیره کمک کنید.
دکتر مظفری افزود: بررسی و پژوهش در این موضوع که چه کارهایی در سطح کشور انجام شده و جزیره کیش به عنوان پایلوت و الگو بتواند آنرا پیاده کند و فراتر از آن چه اتفاقات خوبی در دنیا افتاده و در کیش ظرفیت اجرای آن وجود دارد از پتانسیل های ویژه روزنامه شما است. دامنه و گستره و پروراندن این کار، نقش و رسالتی است که روزنامه اقتصاد کیش با این سابقه بالا می تواند منشاء اثر آن باشد. علاوه بر این روزنامه اقتصاد کیش و همینطور سایر نشریات می توانند پایگاه پژوهشی و اطلاع رسانی و نقل رویدادهای قوی باشند و ما هم استقبال می کنیم . کیش به خاطر ویژگی های خاص دامنه رسانه ای آن هم ویژه است و تنها به مرزهای جزیره کیش محدود نمی شود.
به عنوان حلقه اتصال میان سازمان و مردم عمل کنید
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه شما می توانید به عنوان حلقه اتصال میان سازمان و مردم عمل کنید، گفت:  شاید هنوز  ما فرصت گفت و گو با بسیاری از بزرگان و صاحبین تجربه را در جزیره کیش پیدا نکرده ایم  و شما با ترتیب دادن یک گفتگو می توانید ایده های این عزیزان را به سازمان  منتقل کنید.
وی ادامه داد: علاوه بر بحث های اقتصادی، زیر ساختی و عمرانی که جزء لاینفک توسعه جزیره کیش است، آن چیزی که در ذهن من است طرح مباحث فرهنگی جدید به عنوان الگو در کیش به صورت پایدار است. دکتر مظفری ارائه پیشنهادات فرهنگی را یکی از مباحث مهم از سوی رسانه ها  یاد کرد و با توجه به ظرفیت های بالای کیش در این حوزه گفت: در حوزه فرهنگی باید خروجی مطلوب داشته باشیم و تاکنون کانون های فرهنگی و هنری آن طور که شایسته است نقش و رسالت خود را ایفا نکرده اند و راهی باید برای آن پیدا کرد و بتوانیم با مشارکت بخش های غیر دولتی بستری برای انجام کارهای ماندگار فرهنگی فراهم کنیم.
قائل به شفاف سازی سیستم هستیم
دکتر مظفری گفت:  بدون هیچ تردیدی در استرا تژی کلان سازمان منطقه آزاد کیش قائل به شفاف سازی سیستم هستیم و ورود مجموعه های رسانه ای در سازمان برای بدست آوردن اطلاعات باید آزاد باشد، شیوه نامه ها را به نمایش بگذاریم تا مردم بدانند و در جریان تصمیمات سازمان باشند، مبنای بسیاری از اتفاقات اطلاع رسانی ها است و شما به عنوان پرسشگر می توانید آن را مطالبه کنید . به اعتقاد من این اقدام  زمینه پاکسازی و روان سازی سیستم را فراهم می کند.
دکتر مظفری افزود: با توجه به ظرفیت های خوبی که در جزیره وجود دارد، بیان ضعف ها از زبان نشریات به همراه پیشنهادات اجرایی و راه حل ها طرح شود. در کنار انتقاد هم طرح  اینکه چه راهکاری برای رفع آن داریم از مجموعه ای مانند مجموعه شما با توجه به سال ها سابقه و تجربه انتظار می رود. شما دوره های مختلف و مدیران مختلف سازمان و سیاست ها را دیده اید و تجربه کرده اید؛ بدون محدودیت تجربه و بازخورد شیوه ها و منش های مختلفی که در این دوران ها اعمال شده و موفق بوده است را در اختیار ما بگذارید.  
تشکیل پارلمان زنان جزیره، مجموعه کارآمد و موثر در کنار سازمان 
بحث پارلمان زنان موضوعی بود که برای اولین بار در این جلسه از سوی دکتر مظفری مطرح شد وی با بیان اینکه  البته قائل به تفکیک جنسیتی و مرز بندی میان زنان و مردان نیستم، گفت: بعد از بررسی ساختار جزیره کیش به این نتیجه رسیدم که در این جزیره زنان علاقمند و توانمند بسیاری در حوزه های مختلف حضور دارند ، با انگیزه و پرکار و کم توقع هستند اما دیده نمی شوند و امکان اینکه توانشان را عرضه کنند، نیست. وی گفت : در نظر داریم  ساختاری واقعی را برای زنان بمنظور  مشارکت و مدیریت جزیره  برای کمک به سازمان تعریف کنیم. دکتر مظفری ادامه داد: تشکیل پارلمان زنان در جزیره می تواند مجموعه کارآمد و موثر باشد  و ساختار، اختیارات و نحوه مشارکت از طرف سازمان برنامه ریزی شود  و از طرفی زنان علاقمند حتی در تدوین ساختار هم مشارکت کنند .
دکتر مظفری با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی  ازاعضا  تحریریه روزنامه اقتصاد کیش را بانوان تشکیل داده اند گفت: شما نیز با این توان و انگیزه در تشکیل این پارلمان کمک کنید.با ایجاد این تشکیلات زنان می توانند نقش جدی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و حتی اقتصادی جزیره ایفا کنند ودر حوزه های مختلف تاثیر و حضور جدی داشته باشند و ما هم با پایه ریزی مناسب برای این پارلمان حمایت جدی خواهیم کرد و ساختاری کاملا سازمان یافته را شکل خواهیم داد. وی افزود: کمیسیون های این پارلمان می تواند هم تراز کمیسیونهای سازمان باشند و در کنار آنها حتی در ابعاد کلان تر ایفای نقش ایفا کند. حتما تشکیل پارلمان زنان اتفاق خوبی برای جزیره خواهد بود و شما کمک کنید تا این اتفاق شکل بگیرد.
برگزاری جلسات دوره ای با مدیران سازمان
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برگزاری جلسات با معاونان و مدیران در حوزه تخصصی خودشان و ارائه گزارش عملکرد دوره ای از دیگر اقدامات مهم شما خواهد بود. به خاطر اعتماد متقابلی که میان مردم و رسانه شما وجود دارد، انعکاس گزارشات و گفتگوهای  تخصصی در کنار مصاحبه های عمومی و درخواست مطالبات مردم از مدیران حوزه های مختلف  بسیار راهگشا است. بعضا قول هایی از طرف مدیران در گذشته به مردم داده شده اما اجرایی نشده است  و در ذهن مردم نقش بسته است. مردم باید علت انجام نشدن برخی پروژه ها را بدانند و مدیران ملزم به پاسخگویی هستند شما می توانید این فضا را ایجاد کنید. انعکاس گزارش های  مختلف در حوزه های اجتماعی ، سرمایه گذاری و اقتصادی و جلسات با مدیران به صورت سیستماتیک و دوره ای می تواند مردم را در جریان امور قرار دهد و شفاف سازی کند که امیدوارم با برنامه ریزی از این ظرفیت های موجود در کمک به رشد و توسعه کیش توفیق داشته باشید.  
مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش:
امروزه انتشار روزنامه فقط با عشق و علاقه ممکن است
محمد پورسینا؛ مدیر روابط عمومی  و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این دیدارضمن تقدیر از روزنامه اقتصاد کیش به دلیل سختی هایی که روزنامه های چاپی در انتشار خود با آن روبرو است گفت: در این روزگارعسرت و سختی برای نشریات چاپی و کاستی های موجود ، انتشارروزانه  روزنامه کار مشکلی است اما تیم اقتصاد کیش با تمام مشقات این کار را ادامه می دهند. وی افزود: گرچه  امروزه فضای مجازی بسیار فعال است  ولی در عین حال کار مکتوب در هیچ کجای دنیا جایگاه خود را از دست نداده است.  وی افزود : انتشار روزنامه تنها با عشق و علاقه ممکن است و امیدواریم مشکلات پیش روی این حوزه نیز از راه برداشته شود.
 
سردبیر روزنامه اقتصاد کیش :
نقد و به چالش کشیدن سازنده یکی از راه های توسعه و پیشرفت است
 
ابراهیم ارزانی؛ سردبیر روزنامه اقتصاد کیش نیز در این دیدار ،نقد و به چالش کشیدن سازنده  را یکی از راه های توسعه و پیشرفت  جامعه دانست و گفت : نقدهای سازنده و طرح  دیدگاهها و نقطه نظرات آحاد جامعه به مدیران و سیاست گذاران در زمینه های مختلف می تواند عامل رشد و شکوفایی گردد.  وی افزود:  مجموعه اقتصاد کیش با استقلال صد در صدی خود این ظرفیت رسانه ای را بوجود آورده ودراختیار جزیره کیش و همینطور سازمان قرار داده تا در جهت رشد و  توسعه کیش مورد استفاده قرار گیرد.
سردبیر روزنامه اقتصاد کیش با بیان اینکه لازم است تمام تشکل ها صنفی به جای مطالبه گری از سازمان ، ابتدا خودشان اقدام کنند وبا ایجاد  ظرفیت مناسب به کمک بهبود شرایط بیاینداز شرایط موجود در آزادی رسانه ها برای پرداختن و انعکاس  مشکلات جزیره تقدیر کرد و  افزود: بیشترین لذت و علاقمندی مجموعه ما این است که مشکلات مردم را طرح کنیم ،مسئولان ببیند و در جهت رفع آن اقدام کنند.
سردبیر روزنامه اقتصاد کیش افزود: در تمام سالهای فعالیت علی رغم  همه مشکلات وانواع  دیدگاه هایی که در مجموعه جزیره و سازمان حاکم بوده است سعی داشته ایم  که همواره در جهت منافع جزیره حرکت کنیم و همواره اعتقادو باورمان  بر این بود  که برنامه ها و سیاست های سازمان قطعا در جهت منافع متعالی جزیره است.
وی  گفت: انعکاس نقدهای سازنده، انتشار گزارشات و برگزاری جلسات هم اندیشی وظیفه ذاتی رسانه ها است و قطعا مورد استفاده سیاست گذاران  جزیره در جهت توسعه و رشد جزیره کیش قرار خواهد گرفت. ارزانی هم چنین در سخنان خود از توجه دکتر مظفری به توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی در منطقه و توسعه بسیار خوب ارتباطات مردمی ایشان تقدیر و تشکر کرد.
 
 شماره خبر : 58         آرشيو ملاقات         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.