کمپ های اسکان کیش آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزی پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
حضور 10 شرکت دانش‌بنیان هرمزگان در رویداد بین‌المللی همتایابی «اقتصاد دریامحور»
شهر جدید آفتاب با کارکرد گردشگری و پشتیبانی جزیره کیش ایجاد خواهد شد
سیامک احمدی باردیگر سرپرست تیم ملی بدمینتون شد
با فرد خاطی برابر مقررات برخورد خواهد شد
بروکراسی مناطق آزاد مانع رشد و توسعه این مناطق است
بازدید از آثار ملی کیش در روز جهانی موزه و میراث فرهنگی
جزیره کیش میزبان جشنواره بین‌المللی گردشگری با محوریت هتل‌داری
صدور مجوز پرواز جایروکوپترهای کیش به جزایر و بنادر مجاور
جعبه ابزاری برای ارتقاء قابلیت سیاستی و اجرایی سازمان های مناطق آزاد
خطوط مسافری دریایی از کیش و قشم به دبی و عمان راه اندازی می شود
امانت است و موقت!
عجیب است!
به مطالبات جامعه مراکز پذیرایی توجه شود
آغاز فعالیت کانون بازنشستگان جزیره کیش

  آخرين اخبار
حضور 10 شرکت دانش‌بنیان هرمزگان در رویداد بین‌المللی همتایابی «اقتصاد دریامحور»
شهر جدید آفتاب با کارکرد گردشگری و پشتیبانی جزیره کیش ایجاد خواهد شد
سیامک احمدی باردیگر سرپرست تیم ملی بدمینتون شد
با فرد خاطی برابر مقررات برخورد خواهد شد
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 ، 7 ذی القعده 1445 ، 16 می 2024 ، شماره 4465 (1849 دوره جدید)
بروکراسی مناطق آزاد مانع رشد و توسعه این مناطق است
بازدید از آثار ملی کیش در روز جهانی موزه و میراث فرهنگی
جزیره کیش میزبان جشنواره بین‌المللی گردشگری با محوریت هتل‌داری
صدور مجوز پرواز جایروکوپترهای کیش به جزایر و بنادر مجاور
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ، 6 ذی القعده 1445 ، 15 می 2024 ، شماره 4464 (1848 دوره جدید)
  پربيننده ترين اخبار
جعبه ابزاری برای ارتقاء قابلیت سیاستی و اجرایی سازمان های مناطق آزاد
شنبه 22 اردیبهشت 1403 ، 2 ذی القعده 1445 ، 11 می 2024 ، شماره 4460 (1844 دوره جدید)
بازدید از آثار ملی کیش در روز جهانی موزه و میراث فرهنگی
دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ، 4 ذی القعده 1445 ، 13 می 2024 ، شماره 4462 (1846 دوره جدید)
یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 ، 3 ذی القعده 1445 ، 12 می 2024 ، شماره 4461 (1845 دوره جدید)
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ، 5 ذی القعده 1445 ، 14 می 2024 ، شماره 4463 (1847 دوره جدید)
عجیب است!
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ، 6 ذی القعده 1445 ، 15 می 2024 ، شماره 4464 (1848 دوره جدید)
در توصیف آرامش جزیره
امانت است و موقت!
خطوط مسافری دریایی از کیش و قشم به دبی و عمان راه اندازی می شود
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات و رییس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد نوروزی کیش عنوان کرد:
کمپ های اسکان کیش آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزی

رییس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش برضرورت به همراه داشتن چادر های شخصی برای اقامت در کمپ های اسکان نوروزی تاکید کرد.

  

به گزارش اقتصاد کیش، محسن نظرپور رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1402، روز گذشته  در نشست خبری این کمیته که در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد؛ با بیان این که پذیرش گردشگر درکمپ های اسکان نوروزی کیش آغاز شده است اظهار داشت : با توجه به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان و پیش بینی  ورود زود هنگام مهمانان نوروزی کمپ های اسکان امسال از 10 اسفند برای پذیرش گردشگران آماده شده است.
رییس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد نوروزی تصریح کرد: در مجموع سه کمپ اسکان با ظرفیت برپایی 3720 چادر و 280 چشمه سرویس بهداشتی و حمام در فضایی به وسعت 157000 هزار متر مربع برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی آماده شده است.
به گفته محسن نظر پور کمپ خانوادگی واقع در محوطه مقابل مصلای بزرگ کیش با ظرفیت برپایی 3200 چادر، کمپ مجردی در زمین شماره دو فوتبال با ظرفیت 300 چادر و کمپ اسکان جانبازان در قالب 41 اتاق و امکان برپایی 220 چادر در مدارس ابن سینا، کوثر و مولوی، آماده پذیرش مسافران هستند و در راستای رفاه گردشگران علاوه بر ساختمان اداری، پایگاه هلال احمر و آتش نشانی ، بوفه خرید و محل هایی برای شارژ تلفن همراه تعبیه شده است.
رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی با اشاره به اقدامات انجام شده این کمیته در سطح جزیره کیش برای استقبال از مهمانان نوروزی، از کاشت هفت و نیم میلیون گل اطلسی جهت بهبود طراوت شهری ، زیبا سازی و رنگ آمیزی تابلوها و المان های شهری، نورپردازی معابر و میادین، آسفالت خیابان ها به مساحت 115 هزار مترمربع، پیاده رو سازی به مساحت 66 هزار مترمربع برای استقبال از گردشگران نوروزی خبر داد و تاکید کرد: از نیمه شعبان تا نیمه ماه مبارک رمضان، نورپردازی ویژه سطح جزیره کیش را در دستور کار داریم و در این خصوص، مکاتبات لازم جهت همکاری تمام اصناف کیش انجام شده است.

محسن نظرپور با اشاره به اینکه عدم واردات خودرو به جزیره کیش در سال های اخیر عمده ترین چالش برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کیش بوده است افزود: اجرای طرح نظارت بر وضعیت خودروها ، سیستم های خنک کننده و کارت تردد رانندگان با هدف ارتقای کیفیت خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی کیش در حال اجرا است .  
وی همچنین از بکارگیری پیمانکار واجد شرایط برای راه اندازی بازار میوه و تره بار و عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در نوروز امسال خبر داد.
رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی از افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب کیش از 10 هزار متر مکعب به 17 هزار و 500 مترمکعب در روز خبر داد و افزود: در بخش های زیرساختی برای ارائه خدمات به گردشگران در ایام پرتردد سال آمادگی لازم را داریم و در این میان پیش بینی تامین سوخت و آب و برق با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی و شرکت آب و برق کیش انجام شده است.
محسن نظرپور از  رسانه  ها  خواست
 برای فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردمی در زمینه تفکیک زباله از مبدا و حفظ نظافت شهری ، مشارکت داشته باشند  هم چنین از  گردشگران  خواست با همکاری لازم در ایجاد محیطی سبز، زیبا و حفظ طراوت و شادابی کیش شرکت عمران، آب و خدمات شهری را یاری کنند.
رسیدگی به وضعیت پلاژ بانوان و آقایان، تعیین ساعات کاری مجموعه های در حال ساخت و تاکید بر تامین مصالح این پروژه ها تا 20 اسفند، لزوم حصارکشی اطراف بناهای در حال ساخت و نیمه تمام، بهسازی سرویس های بهداشتی سطح شهر، ساماندهی مسیر ویژه دوچرخه،افزایش 20 دستگاه مینی بوس برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی کیش، هرس روزانه درختان سطح شهر و تولید روزانه 50 تن ضایعات گیاهی ، نصب برچسب قیمت خدمات حمل و نقل عمومی در مبادی ورودی، از جمله مواردی بود که در نشست خبری رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1402 مطرح شد.

استفاده بهینه از ظرفیت های کمیته اسکان برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی

محسن نظر پور هم چنین  در نخستین جلسه کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد نوروزی بر تکمیل زیر ساخت های شهری و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در جهت آماده سازی امکانات و میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی تاکیدکرد.

نخستین جلسه کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد نوروزی که با حضور محسن نظرپور رییس هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از معاونان، اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت و سایر اعضای کمیته اسکان و نمایندگان معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد  و  راهکارهای کسب آمادگی لازم برای تجهیز کمپ های چادری و تامین زیرساخت ها و امکانات لازم در حوزه خدمات شهری بررسی شد.
محسن نظر پور رییس کمیته اسکان ستاد نوروزی در این جلسه با اعلام اینکه امسال پیش بینی می شود به دلیل نوسانات نرخ ارز و همچنین اتمام شرایط ناشی از شیوع کرونا شمار گردشگران کیش افزایش قابل توجهی داشته باشد اظهار داشت : امسال فعالیت کمیته اسکان زودتر از روال سال های قبل و از 20 اسفند آغاز می شود تا هموطنان بتوانند از امکانات کمپ های چادری استفاده کنند.
وی با بیان اینکه امسال در مصلای کیش بجای سه منطقه ، 4 منطقه برای برپایی چادر در نظر گرفته شده گفت: ما در کمپ ها چادر نصب نمی کنیم و تنها با ارائه خدمات رفاهی و تامین امنیت کمپ ها در خدمت گردشگران هستیم. مسافران نوروزی نیز می توانند با نصب چادرهای شخصی خود در کمپ های اسکان
 از امکانات این مجموعه ها استفاده کنند.
به گفته رییس کمیته اسکان ستاد نوروزی امسال در کمپ مصلی کانکس های ویژه خدمات دفتری، ایستگاه آتش نشانی و پایگاه هلال احمر جمع آوری و ساختمان هایی با سازه سبک جایگزین شد تا خدمات این بخش ها در فضای مناسب تری به گردشگران ارائه شود.
 
رییس کمیته اسکان ستاد نوروزی با اشاره به تلاش معاونت خدمات شهری برای رونق و طراوت شهری کیش در آستانه نوروز گفت: علاوه بر کاشت بیش از 7 و نیم میلیون بوته گل در سطح معابر کیش ، نوسازی مبلمان شهری و تامین نور کافی معابر و میادین و زیبا سازی شهری در حال اجرا است.
 
محسن نظرپور افزود: در معاونت عمرانی نیز زیر ساخت های شهری با اجرای بیش از 115 هزار متر مربع آسفالت و 65 هزار متر مربع پیاده روسازی و بیش از 25 هزار متر جدول گذاری تامین شده است.
 
اجرای برنامه های فرهنگی مفرح در ایام ماه مبارک رمضان در کمپ های چادری ، اطلاع رسانی گسترده به مسافران نوروزی در خصوص همراه داشتن چادرهای شخصی ، الزام مجتمع های مسکونی به نصب بنر برای حفظ زیبایی بصری شهر، تعیین مسیرهای ویژه برای تردد کامیون های حامل مصالح ساختمانی در ایام نوروز با هدف استمرار فعالیت های عمرانی ، تامین آب مورد نیاز کمپ های اسکان چادری، افزایش خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی کیش با دعوت به همکاری هایس های شخصی و همچنین اجرای طرح نظارت بروضعیت فیزیکی خودروهای عمومی
 با هدف ارتقای خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی کیش ، تعامل سایر بخش ها از جمله جوامع پذیرایی و هتل ها با حوزه خدمات شهر برای تخلیه محفظه های پسماند شهری در ساعات کم تردد روز از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد. 

 شماره خبر : 4848         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.