بازدیدهای دوره ای از هتل ها برای آماده سازی آنها در نوروز 1402 صورت می گیرد پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
گردش و سیر و سیاحت ، موزه ها و لزوم توجه به مبانی مردم شناسانه و تاریخی گردشگری
معاون جدید فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منصوب شد
تجلیل معاونین سازمان منطقه آزادکیش از تلاش های کارکنان روابط عمومی منطقه آزادکیش
برگزاری جشن الفبای پسران پایه اول دبستان الغدیر کیش
تاکید مدیران سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت توسعه زیرساخت ها در کیش
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
پیام تبریک سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
خلقِ زبان حماسه، هدیه فردوسی به ایرانیان بود
کشمکش‌های بی‌فرجام، تباه‌کننده‌ی جانِ آدمیان است
در جست‌وجوی خِرَد و نقد بی‌خردی
شاهنامه، نامه‌ی فرهنگ و منش و اندیشه‌ی ایرانی است
برگزاری باشکوه شب فردوسی در میکا مال کیش
حضور 10 شرکت دانش‌بنیان هرمزگان در رویداد بین‌المللی همتایابی «اقتصاد دریامحور»
شهر جدید آفتاب با کارکرد گردشگری و پشتیبانی جزیره کیش ایجاد خواهد شد

  آخرين اخبار
گردش و سیر و سیاحت ، موزه ها و لزوم توجه به مبانی مردم شناسانه و تاریخی گردشگری
معاون جدید فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منصوب شد
تجلیل معاونین سازمان منطقه آزادکیش از تلاش های کارکنان روابط عمومی منطقه آزادکیش
برگزاری جشن الفبای پسران پایه اول دبستان الغدیر کیش
تاکید مدیران سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت توسعه زیرساخت ها در کیش
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
پیام تبریک سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
خلقِ زبان حماسه، هدیه فردوسی به ایرانیان بود
کشمکش‌های بی‌فرجام، تباه‌کننده‌ی جانِ آدمیان است
در جست‌وجوی خِرَد و نقد بی‌خردی
  پربيننده ترين اخبار
جعبه ابزاری برای ارتقاء قابلیت سیاستی و اجرایی سازمان های مناطق آزاد
بازدید از آثار ملی کیش در روز جهانی موزه و میراث فرهنگی
دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ، 4 ذی القعده 1445 ، 13 می 2024 ، شماره 4462 (1846 دوره جدید)
عجیب است!
یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 ، 3 ذی القعده 1445 ، 12 می 2024 ، شماره 4461 (1845 دوره جدید)
خطوط مسافری دریایی از کیش و قشم به دبی و عمان راه اندازی می شود
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ، 5 ذی القعده 1445 ، 14 می 2024 ، شماره 4463 (1847 دوره جدید)
آغاز فعالیت کانون بازنشستگان جزیره کیش
امانت است و موقت!
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ، 6 ذی القعده 1445 ، 15 می 2024 ، شماره 4464 (1848 دوره جدید)
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مسیح اله صفا رئیس جامعه هتلداران کیش:
بازدیدهای دوره ای از هتل ها برای آماده سازی آنها در نوروز 1402 صورت می گیرد

مسیح اله صفارئیس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش امیدوار است تاجزیره کیش بادراختیارداشتن بیست هزاروشصت تخت،شش هزاروپنجاه اتاق و 52 هتلفعال و رصد دوره ای از میزان آمادگی هتل ها بتواندمیزبانی شایسته ای راازخودبه نمایش بگذارد وبه اشغال صددرصدی درنوروز 1402 برسد.

  

به گزارش خبرنگار اقتصاد کیش، این روزها جزیره کیش در تکاپوی آمادگی برای حضور گردشگران در جزیره کیش است بخش های مختلف جزیره در تلاشند تا با انجام اقدامات مختلف کیفیت و کمیت ارائه خدمات شایسته به گردشگران را به بالاترین حد ممکن ارتقا دهند. یکی از جوامعی که می توان گفت همواره در این موضوع از جوامع پیشرو محسوب می شود جامعه هتلداران کیش است. جامعه هتلداران کیش این روزها مشغول بازدید های دوره ای از هتل های سطح جزیره و بررسی میزان آمادگی آن ها است تا از 23 اسفند به بعد در بالاترین حد از میزان آمادگی خود قرار داشته باشند و از میهمانان به نحو شایسته ای پذیرایی کنند.

مسیح اله صفا؛ رئیسجامعه هتلداران کیش در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد کیش پیرامون بازدید های دوره ای و میزان آمادگی هتل های جزیره کیش در آستانه نوروز گفت: طی بازدید های دوره ای که تا 15 اسفند ماه از هتل های سطح جزیره خواهیم داشت میزان آمادگی هتلها برای پذیرایی از میهمانان نوروزی به صورت دقیق ارزیابی می شود. صفا گفت: از آنجا که طبق تجربه درصد اشغال هتل ها و استقبال گردشگران در نوروز از فصل تابستان و سایر ماههای سال بیشتر است واضح است که هتل ها موظفند هم از نظر کیفی و هم کمی خدمات بهتر و بیشتری را ارائه دهند. هتل ها بایستی از لحاظ رعایت نکات بهداشتی؛ زیبایی بصری؛ کیفیت پذیرایی در حد اعلای خود ظاهر شوند و از طرف دیگر پرسنل فعال در هتل تکریم و احترام به گردشگر را رعایت نمایند. صفا با بیان اینکه بازدید های دوره ای در سه مرحله از هر هتل صورت خواهد گرفت ادامه داد: در مرحله اول تذکرات لازم بابت کمی ها و کاستی های احتمالی به مدیران هتل داده خواهد شد، در مرحله دوم رفع کمی ها و کاستی ها مورد ارزیابی خواهد گرفت و در بازدید مرحله سوم بایستی مشکلات به طور کامل تا تاریخ 23 اسفند ماهو یک هفته مانده تا پایان سال رفع شده باشد و در غیر اینصورت با اهرم هایی که در اختیار جامعه هتلداران است برخورد جدی با هتل خاطی صورت خواهد گرفت.

رئیس جامعه هتلداران کیش در خصوص اهمیت بحث آموزش پرسنل جهت برخورد صحیح و تکریم و احترام به گردشگران و میهمانان هتل ها گفت : این موضوع برای ما حائز اهمیت ویژه ای است و کلاس های آموزشی تا پیش از این به صورت مستمر برگزار و در حال برگزاری است . وی با اعلام اینکه در آستانه نوروز 1402 هفته گذشته دو کلاس آموزشی و روز دوشنبه هفته جاری کلاس آموزشی دیگری در هتل امیرکبیر خواهیم داشت و این روند ادامه دار خواهد بود، گفت: پایان اسفند ماه گزارش ویژه و کاملی در خصوص اقدامات جامعه هتلداران از فعالیت های جاری در ارتباط با چگونگی ارائه خدمات و مسئولیت های محوله ارائه خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال آیا هتل های جدیدی به لیست هتل های موجود جزیره برای خدمات دهی در بازه زمانی عید نوروز اضافه می شود یا خیر؟ گفت: متاسفانه امسال علی رغم پیگیریها و تلاش هایی که در این راه صورت گرفت این مسئله محقق نمی شود و هتل جدیدی  به چرخه هتل های موجود اضافه نخواهد شد اما با رایزنی های جاری میان معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و بهره برداران و سرمایه گذاران هتل های جدید مقرر است که اردیبهشت و خرداد ماه سال آینده این اتفاق رخ دهد و هتل های جدید آماده خدمت رسانی به میهمانان شوند.

رئیس جامعه هتلداران کیش میزان سطح اشغال هتل های جزیره را در نوروز 1402 صد در صد پیش بینی کردو گفت: با توجه به رکود گردشگری در سالهای اخیر بنا به دلایل مختلفی از جمله کرونا و وضعیت اقتصادی پیش بینی میشود امسال نوروز خوبی را پیش رو خواهیم داشت و حتی با وجود تلاقی ماه مبارک رمضان با عید نوروز جزیره کیش مملو از مسافر شود. وی با اعلام اینکه جزیره کیش دارای بیست هزار و شصت تخت، شش هزار و پنجاه اتاق و 52 هتل فعال، آماده ورود میهمانان عزیزدر هفته های آتیاست بیان داشت: هیچگاه موافق فعالیت خانه های به اصلاح عامیانه "شبانه" که من به آن ها خانه های "مسافری" می گویم نبوده ام اما معتقدم خانه های مسافری برای ادامه فعالیت خود حتما بایستی از مجاری قانونی اقدام نمایند و کیفیت ساختمان ها واتاق ها و نرخ های پیشنهادی به تایید سازمان های ذیربط برسد تا بتوانند خدمات شایسته ای را در شان نام جزیره کیش به متقاضیان ارائه دهند.

مسیح اله صفا در پایان با اشاره به اینکه همه مواردی که پیش از این عنوان شد بدون برقراری پروازهای منظم با تعداد منطقی روزانه به مقصد جزیره کیش محلی از اعراب ندارد و رشد و رونق گردشگری جزیره کیش و توسعه اقتصادی جزیره در همه بخش ها منوط به برقراری  پرواز ها است. صفا گفت :سال گذشته در ایام عید نوروز چند روز پروازی انجام نشد و درصد اشغال هتل ها حتی به 40 درصد رسید اما با ورود مسئولان برقراری پروازها از سر گرفته شد. امیدواریم نوروز 1402 پروازها از مبادی مختلف به سمت جزیره کیش و بالعکس با بهترین کیفیت و بدون تاخیر برقرار باشد تا نوروز پر رونق و شادی را در جزیره کیش شاهد باشیم.

 شماره خبر : 4794         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.