آریا
حمیدیان افزود: این رویداد که به دلیل همه گیری ویروس کرونا، چند سال با وقفه
مواجه شده بود، با رویکرد جدید مبتنی بر سیاستهای کارآمد در صنعت پخش از نظر
محتوایی، بازرگانی، تجاری و تولیدی در ابعاد بزرگتر از سر گرفته میشود و برنامههای
نمایشگاهی تا سال ۱۴۰۵
تدوین شده است.
وی
افزود: تاکنون حدود ۵۰ درصد
از فضای محیطی و سالن نمایشگاهی کیش به شرکتهای متقاضی عرضه شده است.
حمیدیان
خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی تهران قرار است یک محل اختصاصی با حضور شرکای خارجی
از کشورهای عمان، عراق، ترکیه، روسیه و کشورهای حوزه CIS را در اختیار داشته باشد.
|