در
این نشست که با هدف بررسی و اعلام برنامه های سالانه 1401و ارائه فهرست برنامه های
سه ماهه پایان سال 1400 مناطق آزاد برگزار شد، پیرامون مهمترین مطالبات و چالش های
موجود در روابط عمومی های مناطق بحث و تبادل نظر شد.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در این نشست یکی از اصلی
ترین موضوعات روابط عمومی ها را ایجاد انسجام واحد در کلیه روابط عمومی های سازمان
های مناطق آزاد کشور دانست و گفت: روابط عمومی ها باید چندگام جلوتر از وقایع
باشند، همگام و امین مدیران عامل بوده و از همه موضوعات اطلاعات بروز داشته باشند.
سعید محمد بر ارتقاء دانش رسانه ای و تولید محتوای هوشمند توسط روابط عمومی ها
تاکید کرد و افزود: تولید محتوای حرفه ای و به موقع توسط روابط عمومی ها حائز
اهمیت است. روابط عمومی ها باید از یک استراتژی و راهبرد واحد برخوردار باشند تا
آسیب نبینند.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید از ابزارهای لازم، تکنیک ها و نیروی متخصص و
حرفه ای که نسبت به موضوعات منطقه توجیه هستند و اشراف دارند استفاده کنند.
سرپرست
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه
اقتصادی نیز در این نشست بر یکپارچگی و همپوشانی روابط عمومی های مناطق در بحث اطلاع
رسانی تاکید کرد و گفت: هر چه روابط عمومی ها قوی تر عمل کنند و نسبت به اخبار
واکنش به موقع نشان دهند می توانند نسبت به تنویر افکار عمومی قدم بردارند.
حسن
خانلری با اشاره به ظرفیت های رسانه ای موجود در مناطق، بر لزوم یاری رسانی روابط
عمومی های مناطق در حوزه های دارای مزیت تاکید کرد و افزود: پروژه های آرشیو
یکپارچه، پیوست رسانه ای تمامی فعالیت های مناطق و تقویت باشگاه خبرنگاران افتخاری
مناطق آزاد از مهم ترین سرفصل های 1401 مناطق آزاد کشور خواهد بود.
خانلری در ادامه بر ایجاد تعامل مستمر و سازنده با رسانه های محلی تاکید کرد و
گفت: با تعامل با رسانه های محلی و جلب اعتماد آنها می توان تاثیر مثبتی بر توسعه اقتصادی، اجتماعی،
فرهنگی و گردشگری مناطق آزاد کشور گذاشت.
گفتنی
است؛ در این نشست که در
محل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد برگزار شد، هر یک از مدیران روابط عمومی سازمان
های مناطق آزاد هشت گانه کشور گزارشی از عملکرد، اقدامات حوزه مربوطه ارائه دادند
و به بحث و تبادل نظر پرداختند.تاریخ انتشار 11 دی 1400
|