سفرت رو خودت بساز

تورهای مسافرتی به مقاصد داخلی و خارجی

تور مشهد
تور چابهار
تور کیش
تور قشم
تور رشت
تور اصفهان
تور استانبول
تور آنکارا
تور دبی

برای اطلاع از تخفیف‌های سری ما عضو خبرنامه شوید

اطلاع از بهترین نرخ‌های پروازِی، تورها و هتل‌های تخفیف خورده

مجله گردشگری

راهنمای سفر به لندن

لندن پایتخت انگلستان و پادشاهی متحد بریتانیا است. این شهر همچنین بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر از نظر جمعیت در بریتانیا و بزرگترین ناحیه ی شهری از نظر مساحت در اروپا میباشد.

راهنمایی سفر بقبرس اروپایی

جزیره قبرس جزیره ای  سرشار از آرامش است که در وسط آب های مدیترانه ای قرار گرفته است و در طول سفر به قبرس سرشار از آرامش خواهید شد ، برای سفر به قبرس حداقل 12 روز قبل از سفر به دلیل گرفتن ویزا باید اقدام کرد برای راحت تر کردن سفر خود و آشنایی کامل با قبرس اروپایی در ادامه همراه بوکینگ باشید

سفر به استان زیبای چهارمحال و بختیاری

اگر در نظر دارید  به یک استان سرسبز و خوش آب و هوا سفر کنید ، استان چهار محال و بختیاری گزینه بسیار مناسبی می باشد چرا که با توجه به موقعیت جغرافیایی اش خواهیم فهمید جزو مرتفع ترین استان های کشورمان است 

سفر به لاهیجان

لاهیجان  بزرگترین شهر شرقی استان گیلان است. این استان دارای جمعیت بسیار زیادی است و گویش آنها گیلکی میباشد. استان لاهیجان بسیار سرسبز بوده و تپه های چای آن بسیار معروف است . این شهر جذاب علاوه بر جاذبه های گردشگری، جاذبه های تاریخی زیادی هم دارد که در قسمت های دیگر بوکینگ به معرفی آن ها میپردازیم. این استان به شهر ابریشم بافی نیز معروف است. لاهیجان به عنوان عروس گیلان نیزمعروف است، البته نگین سرسبز گیلان نیز لقب گرفته و سرسبزی این استان توریست های زیادی را به خود جذب کرده که اگر از هر کدام در مورد خاطرات سفر به این استان بپرسید حرف های دلنشین زیادی برای گفتن دارند. لاهیجان مهد پرورش دانشمندان زیادی بوده و از نظر اقتصادی نیز علاوه بر چای در زمینه های : بامبو بافی، خراطی، سفالگری و کلوچه پزی  نیز فعالیت دارند. دین و مذهب در استان لاهیجان قبل از اسلام زرتشت، و بعد از ورود اسلام مردمان این استان پیرو اسلام سنی شدند ودر دوران صفوی به اسلام شیعه روی آوردند . 

سفر به مالزی

مالزی یکی از کشور هایی است بسیار مورد استقبال گردشگران در سراسر نقاط جهان قرار گرفته است ، برای سفری دلنشین تر به مالزی در ادامه مطلب همراه بوکینگ باشید تا با این کشور زیبا بیشتر آشنا شوید و سفر دلنشین تر را تجربه کنید ، در سفر به مالزی می توانید از تور های ترکیبی مانند مالزی و سنگاپور یا مالزی و تایلند استفاده کنید که با یک تیر دو نشان زده باشید.