کیفیت خدمات گردشگری کیش باید ارتقاء یابد پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف برای نیمسال بهمن ۱۴۰۴
آماده گسترش همکاری‌های همه‌جانبه با منطقه آزاد کیش هستیم
امنیت و همدلی عامل اصلی رونق و پیشرفت کیش است
انتصاب سرپرست جدید مدیریت صدا اداره کل صداوسیمای کیش
علاقمندی بانک‌های رفاه و شهر برای توسعه همکاری‌های مالی و سرمایه‌گذاری با منطقه آزاد کیش
5 مسیر خارجی به پروازهای فرودگاه بین المللی کیش افزوده می شود
آغاز ساخت مجموعه بوم گردی بومیان کیش
«اقامتِ خوب، بهترین تبلیغ برای یک مقصد گردشگری است»
ثبت رایگان معاملات مسکن در دفتر املاک مرکزی جزیره کیش
رونمایی از «دیبا کارت» در کیش؛ گامی برای رونق گردشگری و تقویت تعاملات مالی
اعتماد به بخش خصوصی؛ شرط اصلی موفقیت مناطق آزاد است
برگزاری نشست مشترک دبیرخانه شورای‌عالی و گمرک برای رفع موانع گمرکی مناطق آزاد
توجه به موسیقی بانوان توجه به هویت ایرانیان است
برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی بانوان نواحی ایران در جزیره کیش

  آخرين اخبار
تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف برای نیمسال بهمن ۱۴۰۴
آماده گسترش همکاری‌های همه‌جانبه با منطقه آزاد کیش هستیم
امنیت و همدلی عامل اصلی رونق و پیشرفت کیش است
انتصاب سرپرست جدید مدیریت صدا اداره کل صداوسیمای کیش
علاقمندی بانک‌های رفاه و شهر برای توسعه همکاری‌های مالی و سرمایه‌گذاری با منطقه آزاد کیش
5 مسیر خارجی به پروازهای فرودگاه بین المللی کیش افزوده می شود
آغاز ساخت مجموعه بوم گردی بومیان کیش
«اقامتِ خوب، بهترین تبلیغ برای یک مقصد گردشگری است»
دوشنبه 26 آبان 1404 - 26 جمادی الاول 1447 - 17 نوامبر 2025 - شماره 4831( 2215 دوره جدید)
ثبت رایگان معاملات مسکن در دفتر املاک مرکزی جزیره کیش
  پربيننده ترين اخبار
بهره برداری از سکوی دیجیتال مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اینوکس 2025 کیش
فناوری‌های نو، فرصت تازه جهش اقتصادی ایران
مناطق آزاد نسل نو، مسیر رشد پایدار اقتصاد و بورس بین‌الملل ایران
بررسی موضوعات کلان اقتصادی مناطق آزاد در نشست کارگروه اقتصادی دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد
بازگشت هواپیمای EP-LCQ به ناوگان پروازی شرکت هواپیمایی کیش
مناطق آزاد محور توسعه زیرساخت‌های دریایی و لجستیکی کشور
رشد چشمگیر شاخص‌های عملکرد اقتصادی سازمان‌های مناطق آزاد کشور
بازگشت کیش به محور سیاست ارزی کشور می‌تواند به ثبات بازار ارز کمک کند
تشکیل منطقه آزاد مالی ایران با محوریت کیش
رونمایی از «دیبا کارت» در کیش؛ گامی برای رونق گردشگری و تقویت تعاملات مالی
بحران اعتماد در پیش فروش مسکن کیش آزمونی برای نظام نظارتی کشور
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش :
کیفیت خدمات گردشگری کیش باید ارتقاء یابد

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ما نباید خودمان را به وضعیت فعلی قانع کنیم و خودمان را با پایین‌تر از خودمان مقایسه کنیم. سطح خدمات گردشگری در کیش باید افزایش یابد و در این مسیر هم باید استانداردهای کشورهای پیشرو در این صنعت، معیار سنجش کیفیت خدمات ما باشد.

  

به گزارش اقتصاد  کیش، علی حسنلو معاون گردشگری کیش با حضور در دفاتر جامعه مراکز پذیرایی و جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش از نزدیک در جریان فعالیت‌های صنفی این دو جامعه قرار گرفت.

حسنلو با تاکید بر اینکه تمامی صنوف مرتبط با صنعت گردشگری باید در چارچوب مأموریت و وظایف خود به ارائه خدمات مناسب به مسافران بپردازند، اظهارکرد: بازار گردشگری باید به‌گونه‌ای مدیریت شود که از تضییع حقوق مسافران و فعالان این حوزه جلوگیری شود. 

وی گفت: در همین راستا، یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان منطقه آزاد کیش که به‌زودی اجرا خواهد شد، درجه‌بندی و استانداردسازی مراکز گردشگری جزیره است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: نگاه نظارتی ما بر خدمات گردشگری بیش از پیش خواهد شد، چرا که عدم برخورد با متخلفان، اجحاف در حق افرادی است که در چارچوب قانون و باکیفیت بالا خدمات‌رسانی می‌کنند.

حسنلو همچنین تصریح کرد: ما به هیچ وجه وارد عرصه تصدی‌گری نخواهیم شد، اما از سوی دیگر، انحصارها را خواهیم شکست. هم باید حقوق سرمایه‌گذار را حفظ کرد و هم گردشگر. بدون این امر تعادل بهم خواهد ریخت و هر دو بخش متضرر می‌شوند.

به گفته وی، یکی از اهداف کلیدی سازمان، ارتقای استانداردهای خدمات گردشگری در کیش است و گفت: سطح خدمات گردشگری در کیش باید افزایش یابد و نیز استانداردهای کشورهای پیشرو در این صنعت، معیار سنجش کیفیت خدمات ما باشد.

حسنلو در پایان تأکید کرد در تمامی مراحل سفر، از لحظه ورود گردشگران به جزیره تا زمان خروج، معاونت گردشگری را متولی و ناظر بر کیفیت خدمات‌رسانی می‌دانیم و تلاش خواهیم کرد تجربه‌ای رضایت‌بخش برای مسافران رقم بزنیم. در این مسیر هم بزرگترین کمک و یاور ما اصناف گردشگری خواهند بود.

 


 شماره خبر : 8041         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.