گلوگاه ها و فرایند هایی که سبب کندی مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم می شود شناسایی شوند پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف برای نیمسال بهمن ۱۴۰۴
آماده گسترش همکاری‌های همه‌جانبه با منطقه آزاد کیش هستیم
امنیت و همدلی عامل اصلی رونق و پیشرفت کیش است
انتصاب سرپرست جدید مدیریت صدا اداره کل صداوسیمای کیش
علاقمندی بانک‌های رفاه و شهر برای توسعه همکاری‌های مالی و سرمایه‌گذاری با منطقه آزاد کیش
5 مسیر خارجی به پروازهای فرودگاه بین المللی کیش افزوده می شود
آغاز ساخت مجموعه بوم گردی بومیان کیش
«اقامتِ خوب، بهترین تبلیغ برای یک مقصد گردشگری است»
ثبت رایگان معاملات مسکن در دفتر املاک مرکزی جزیره کیش
رونمایی از «دیبا کارت» در کیش؛ گامی برای رونق گردشگری و تقویت تعاملات مالی
اعتماد به بخش خصوصی؛ شرط اصلی موفقیت مناطق آزاد است
برگزاری نشست مشترک دبیرخانه شورای‌عالی و گمرک برای رفع موانع گمرکی مناطق آزاد
توجه به موسیقی بانوان توجه به هویت ایرانیان است
برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی بانوان نواحی ایران در جزیره کیش

  آخرين اخبار
تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف برای نیمسال بهمن ۱۴۰۴
آماده گسترش همکاری‌های همه‌جانبه با منطقه آزاد کیش هستیم
امنیت و همدلی عامل اصلی رونق و پیشرفت کیش است
انتصاب سرپرست جدید مدیریت صدا اداره کل صداوسیمای کیش
علاقمندی بانک‌های رفاه و شهر برای توسعه همکاری‌های مالی و سرمایه‌گذاری با منطقه آزاد کیش
5 مسیر خارجی به پروازهای فرودگاه بین المللی کیش افزوده می شود
آغاز ساخت مجموعه بوم گردی بومیان کیش
«اقامتِ خوب، بهترین تبلیغ برای یک مقصد گردشگری است»
دوشنبه 26 آبان 1404 - 26 جمادی الاول 1447 - 17 نوامبر 2025 - شماره 4831( 2215 دوره جدید)
ثبت رایگان معاملات مسکن در دفتر املاک مرکزی جزیره کیش
  پربيننده ترين اخبار
رونمایی از «دیبا کارت» در کیش؛ گامی برای رونق گردشگری و تقویت تعاملات مالی
برگزاری نشست مشترک دبیرخانه شورای‌عالی و گمرک برای رفع موانع گمرکی مناطق آزاد
برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی بانوان نواحی ایران در جزیره کیش
توجه به موسیقی بانوان توجه به هویت ایرانیان است
اعتماد به بخش خصوصی؛ شرط اصلی موفقیت مناطق آزاد است
شنبه 24 آبان 1404،24 جمادی الاول 1447،15 نوامبر 2025، شماره 4829
ثبت رایگان معاملات مسکن در دفتر املاک مرکزی جزیره کیش
«اقامتِ خوب، بهترین تبلیغ برای یک مقصد گردشگری است»
تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف برای نیمسال بهمن ۱۴۰۴
5 مسیر خارجی به پروازهای فرودگاه بین المللی کیش افزوده می شود
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

محمد کبیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:
گلوگاه ها و فرایند هایی که سبب کندی مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم می شود شناسایی شوند

تسهیل فرآیندهای اداری و رفع موانع مرتبط با پرونده های انباشته شده؛ بمنظور رفع مشکلات کیشوندان و سرمایه گذاران، در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش است.

  

به گزارش اقتصاد  کیش، چهارمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش  در سالن اجتماعات این سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در این جلسه محمد کبیری بر شناسایی تمامی گلوگاه های صدور مجوزهای صادره سازمان و تعیین زمان دقیق رسیدگی برای هر خدمت تاکید کرد.

کبیری خاطر نشان کرد: تشکیل دو کمیسیون با رویکرد نگاه به گذشته و آینده به ترتیب با موضوعیت بررسی پرونده های انباشته شده در طی سالهای قبل و نیز اصلاح و تسهیل فرایندهای اداری در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.

وی از تمامی معاونان و مدیران عامل شرکت های تابعه خواست تا نسبت به شناسایی گلوگاه ها و روش هایی که سبب کندی فرایند اداری در مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم می شود؛ اهتمام ورزند و زمان دقیق ارائه خدمات به ارباب رجوعان را به صورت دقیق مشخص و گزارش کنند.

کبیری از معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان خواست جهت گردآوری گزارش های ارسالی درون سازمانی اقدام کرده و با دعوت از نمایندگان جوامع صنفی به کمیسیون تسهیل فرایندها و مشورت با ذینفعان و نیز اطلاع رسانی از نحوه اجرا، زمینه را برای مشارکت عمومی فراهم کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت های اجرایی به منظور تسهیل و تسریع در فرایند ثبت شرکت ها و به روزرسانی و بهینه سازی ارائه خدمات کیفی به ارباب رجوعان گفت: مسیر ارائه تمامی خدمات سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه باید شفاف، واضح و براساس زمان تعیین شده صورت پذیرد.

وی ادامه داد: تمامی این برنامه ها در راستای فراهم کردن راه اندازی "پنجره واحد خدمت" که یک سامانه مرکزی و یکپارچه در ارائه خدمات به کیشوندان، سرمایه گذاران و گردشگران است؛ طراحی شده است.

گفتنی است تخصیص خط تلفن های بیشتر برای سازمان و سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (124)، راهکارهای اطلاع رسانی به گردشگران مسیر دریایی در صورت بروز وضعیت نامساعد جوی، ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی، ابلاغ تمامی چالش های کمیته های نوروزی در سال های گذشته به منظور جلوگیری از وقوع آن و پیش بینی امکانات و تمهیدات لازم بیمارستان در ایام نوروز از جمله مباحثی بود که در چهارمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش مورد بررسی قرار گرفت.

 


 شماره خبر : 7571         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.