گلوگاه ها و فرایند هایی که سبب کندی مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم می شود شناسایی شوند پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
تکریم کودکان معلول جزیره کیش
اختیار حذف قانون مالیات بر ارزش افزوده مناطق آزاد در اختیار مجلس است
زیبا سازی و تقویت زیر ساخت های سفین در اولویت است
نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری
توسعه گردشگری ورزشی در کیش با استاندارد سازی امکانات
سرپرست جدید روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد
گلوگاه ها و فرایند هایی که سبب کندی مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم می شود شناسایی شوند
115 کلاس درسی به فضای آموزشی کیش اضافه می شود
جزیره کیش میزبان بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان
استقبال رییس سازمان بازرسی کل کشور از طرح چابک سازی فرایندها در منطقه آزاد کیش
نوسازی اسکله تفریحی بزرگ کیش در دستور کار است
تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای ارتقاء سطح خدمات فرودگاهی کیش
انتخاب رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران به عنوان پژوهشگر برگزیده سال
ابلاغ دستور توقف موقت افزایش نرخ خدمات توزیع گاز مایع در جزیره کیش

  آخرين اخبار
تکریم کودکان معلول جزیره کیش
اختیار حذف قانون مالیات بر ارزش افزوده مناطق آزاد در اختیار مجلس است
زیبا سازی و تقویت زیر ساخت های سفین در اولویت است
نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری
توسعه گردشگری ورزشی در کیش با استاندارد سازی امکانات
سرپرست جدید روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد
گلوگاه ها و فرایند هایی که سبب کندی مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم می شود شناسایی شوند
115 کلاس درسی به فضای آموزشی کیش اضافه می شود
چهارشنبه 5 دی 1403 ، 23 جمادی الثانی 1446 ، 25 دسامبر 2024 ، شماره 4622 (2006 دوره جدید)
جزیره کیش میزبان بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان
  پربيننده ترين اخبار
9حکمران کیش در 11 سال گذشته چه گفتند؟
انتصاب مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد انزلی
خیلی ممنون آقای دکتر محمد کبیری!
دوشنبه 3 دی 1403 ، 21 جمادی الثانی 1446 ، 23 دسامبر 2024 ، شماره 4620( 2004 دوره جدید)
تخته گاز قیمت گاز در کیش!
کلینیک امام علی (ع)کیش نیمه تعطیل و بدون متولی
در تلاش برای پیشگیری از ابلاغ و اعمال بخشنامه‌های متعارض جدید دستگاه‌های اجرایی در مناطق آزاد هستیم
یکشنبه 2 دی 1403 ، 20 جمادی الثانی 1446 ، 22 دسامبر 2024 ، شماره 4619 (2003 دوره جدید)
پیگیری و حل و فصل مسائل آموزش و پرورش کیش
استقبال قابل توجه از پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

محمد کبیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:
گلوگاه ها و فرایند هایی که سبب کندی مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم می شود شناسایی شوند

تسهیل فرآیندهای اداری و رفع موانع مرتبط با پرونده های انباشته شده؛ بمنظور رفع مشکلات کیشوندان و سرمایه گذاران، در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش است.

  

به گزارش اقتصاد  کیش، چهارمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش  در سالن اجتماعات این سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در این جلسه محمد کبیری بر شناسایی تمامی گلوگاه های صدور مجوزهای صادره سازمان و تعیین زمان دقیق رسیدگی برای هر خدمت تاکید کرد.

کبیری خاطر نشان کرد: تشکیل دو کمیسیون با رویکرد نگاه به گذشته و آینده به ترتیب با موضوعیت بررسی پرونده های انباشته شده در طی سالهای قبل و نیز اصلاح و تسهیل فرایندهای اداری در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.

وی از تمامی معاونان و مدیران عامل شرکت های تابعه خواست تا نسبت به شناسایی گلوگاه ها و روش هایی که سبب کندی فرایند اداری در مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم می شود؛ اهتمام ورزند و زمان دقیق ارائه خدمات به ارباب رجوعان را به صورت دقیق مشخص و گزارش کنند.

کبیری از معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان خواست جهت گردآوری گزارش های ارسالی درون سازمانی اقدام کرده و با دعوت از نمایندگان جوامع صنفی به کمیسیون تسهیل فرایندها و مشورت با ذینفعان و نیز اطلاع رسانی از نحوه اجرا، زمینه را برای مشارکت عمومی فراهم کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت های اجرایی به منظور تسهیل و تسریع در فرایند ثبت شرکت ها و به روزرسانی و بهینه سازی ارائه خدمات کیفی به ارباب رجوعان گفت: مسیر ارائه تمامی خدمات سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه باید شفاف، واضح و براساس زمان تعیین شده صورت پذیرد.

وی ادامه داد: تمامی این برنامه ها در راستای فراهم کردن راه اندازی "پنجره واحد خدمت" که یک سامانه مرکزی و یکپارچه در ارائه خدمات به کیشوندان، سرمایه گذاران و گردشگران است؛ طراحی شده است.

گفتنی است تخصیص خط تلفن های بیشتر برای سازمان و سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (124)، راهکارهای اطلاع رسانی به گردشگران مسیر دریایی در صورت بروز وضعیت نامساعد جوی، ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی، ابلاغ تمامی چالش های کمیته های نوروزی در سال های گذشته به منظور جلوگیری از وقوع آن و پیش بینی امکانات و تمهیدات لازم بیمارستان در ایام نوروز از جمله مباحثی بود که در چهارمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش مورد بررسی قرار گرفت.

 


 شماره خبر : 7571         آرشيو آخرین اخبار         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.