از پول کثیف سینما تا بلیط 190 هزار تومانی کیش ایر و تجلیل از تاپ تورز پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
افزایش ماندگاری گردشگر در کیش باید مورد توجه قرار گیرد
موفقیت قابل توجه دانش آموزان کیش در المپیاد کشوری
آغاز همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور در مشهد
بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی کیش
در مناطق آزاد فقط به دنبال آمار سازی هستند
نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش 30 اردیبهشت برگزار می شود
ثبت 7000 اظهار نامه حقیقی و 2200 اظهار نامه حقوقی در کیش
مجوز واردات خودرو‌های کارکرده از مناطق آزاد صادر شده است
تجلیل از پیشکسوتان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش
پاکسازی سواحل کیش به مناسبت روز جهانی زمین پاک
برگزاری مسابقات ماراتن ۱۰ کیلومتر آب‌های آزاد در کیش
ا۱۴ دانش‌آموز کیش به المپیاد کشوری راه یافتند
اعلام برنامه های هفته سلامت در جزیره کیش
اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد کیش برای همکاری درتوسعه شهری استان هرمزگان

  آخرين اخبار
افزایش ماندگاری گردشگر در کیش باید مورد توجه قرار گیرد
موفقیت قابل توجه دانش آموزان کیش در المپیاد کشوری
آغاز همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور در مشهد
بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی کیش
در مناطق آزاد فقط به دنبال آمار سازی هستند
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ، 16 شوال 1445 ، 25 آپریل 2024 ، شماره 4448 (1832 دوره جدید)
نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش 30 اردیبهشت برگزار می شود
ثبت 7000 اظهار نامه حقیقی و 2200 اظهار نامه حقوقی در کیش
مجوز واردات خودرو‌های کارکرده از مناطق آزاد صادر شده است
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ، 15 شوال 1445 ، 24 آپریل 2024 ، شماره 4447 (1831 دوره جدید)
  پربيننده ترين اخبار
شنبه 1 اردیبهشت 1403 ، 11 شوال 1445 ، 20 آپریل 2024 ، شماره 4443 (1827 دوره جدید)
دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ، 13 شوال 1445 ، 22 آپریل 2024 ، شماره 4445 (1829 دوره جدید)
یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 ، 12 شوال 1445 ، 21 آپریل 2024 ، شماره 4444 (1828 دوره جدید)
تجلیل از پیشکسوتان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش
اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد کیش برای همکاری درتوسعه شهری استان هرمزگان
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 ، 14 شوال 1445 ، 23 آپریل 2024 ، شماره 4446 (1830 دوره جدید)
اعلام برنامه های هفته سلامت در جزیره کیش
ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد
انگیزه و تلاش در ورزش کارگری کیش بالاست
در حوزه بین الملل مناطق آزاد باید قویترعمل کنیم
ا۱۴ دانش‌آموز کیش به المپیاد کشوری راه یافتند
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

حاشیه نگاری شب سینما تورز در کیش
از پول کثیف سینما تا بلیط 190 هزار تومانی کیش ایر و تجلیل از تاپ تورز

  













حاشیه نگاری  شب سینما تورز در کیش

از پول کثیف سینما تا بلیط 190 هزار تومانی کیش ایر و تجلیل از تاپ تورز

الف الف

 

یک  ساعت تاخیر

مراسم اختتامیه  جشن سینما تورز در مرکز همایش های بین المللی کیش که قرار بود ساعت 8 شب برگزار شود با یک ساعت و ربع تاخیر در ساعت 9:15 آغاز شد.

تیپ متفاوت

رضا رشید پور مجری توانای تلویزیون که مدیریت برگزاری سینما تورز را برعهده داشت و خود مجری مراسم اختتامیه بود با تیپی متفاوت نسبت به آنچه پیش از این در تلویزیون دیده می شد در این مراسم حضور داشت .

میهمان ویژه

آذری جهرمی وزیر جوان فناوری و ارتباطات میهمان ویژه این مراسم بود که در شب اختتامیه حضور داشت و از قضا در مراسم پایانی  طرف شوخی های رشید پور قرار گرفت

تاپ تورز

کل هزینه برگزاری سینما تورز را مجموعه گردشگری تاپ تورز کیش به مدیریت فرامرز همدانی بر عهده گرفته بود . کاری قابل تقدیر از یک بخش خصوصی فعال و خوش نام در جزیره کیش

تقدیر دکتر مظفری

دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در سخنان خود در جریان شب اختتامیه سینما تورز از رضا همدانی مدیرعامل تاپ تورز به جهت برگزاری این جشن سینمایی  باشکوه در جزیره کیش  تقدیر کردند .

میهمانان اختتامیه

علاوه برآذری  جهرمی ، انتظامی رئیس سازمان سینمایی کشور داروغه زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حسینی معاون وزیر ارشادو جعفری هرندی از معاونین دبیرخانه مناطق آزاد  از دیگر مسئولان کشوری حاضر  در جشن اختتامیه بودند .

سیستم صوتی

خرابی سیستم صوتی مرکز همایش های بین المللی کیش  و وقفه ای که در آغاز مراسم بوجود آورد موجب شد رشیدپور در آغاز مراسم از این موضوع انتقاد کند .

60 نفر

براساس اعلام مجری شب اختتامیه 60 تن از اهالی سینما و تلویزیون ایران در برنامه سینما تورز  در کیش حضور داشتند که بر اساس اعلام مجری موضوعی کم سابقه برای دور هم جمع شدن این تعداد از هنرمندان می باشد .

پیام رئیس جمهور

رشید پور از وزیر ارتباطات که در شب اختتامیه حضور داشت از آذری جهرمی خواست پیام مردم کیش را در اولین جلسه هیئت دولت به گوش رئیس جمهور برساند و از ایشان بخواهند به مشکلات مردم کیش توجه کنند .

سینمای ایران

مدیر پروژه سینما  تورز نقدی هم به تهیه کنندگان سینمای ایران زد  و گفت:  اغلب فیلم هایی که در عرصه جهانی به نمایش گذاشته می شوند سیمای ایران را مخروبه و روستایی نشان میدهند در صورتی که ایران سرشار از زیبایی های فراوان است .

پول کثیف

مجری مراسم اختتامیه شب گرم سینمای ایران در کیش به ورود پول های کثیف به سینمای ایران اشاره کرد و گفت امروزه اینقدر پول های کثیف در جاهای مختلف سرمایه گذاری می شود سخت است مشخص شود کدام کثیف است کدام تمیز ؟؟ !موضوعی که البته بعداً مورد انتقاد رضا کیانیان قرار گرفت .

بخش خصوصی

سرمایه گذاری و کل بودجه برگزاری  مراسم برعهده مجموعه تاپ تورز بود که یک مجموعه موفق گردشگری در جزیره کیش هست که نشان از حضور موفق بخش خصوصی درمشارکت در برنامه های فرهنگی و هنری دارد

7 مرکز

دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در سخنان خود از راه اندازی 7 مرکز فرهنگی و هنری در آینده  در کیش خبر داد از علاقمندان به مشارکت و سرمایه گذاری در این پروژه ها دعوت بعمل آورد .

خاک هرمز

انتقال خاک  های رنگی جزیره هرمز به خارج از جزیره و از بین بردن یکی از آثار زیبایی طبیعی این جزیره از مواردی بود که توسط یکی از اهالی سینما مطرح شده و البته وزیر ارتباطات در پاسخ گفت ظاهراً این موضوع متوقف شده است اما پیگیری می کند .

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام بازیگر جوان سینمای ایران خود را در ابتدا ی سخنانش کیشوند و شهروند کیش معرفی کرد که مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفت .

آقا بزرگ

آذری جهرمی وزیر ارتباطات در تقدیر از علی نصیریان گفت: امروز بزرگ آقای سریال شهرزاد آقا بزرگ سینمای ایران است . موضوعی که با تشویق حاضران در سالن مواجه شد .

حرف دولتمردان

آذری جهرمی به شوخی در پاسخ به کنایه رضا رشید پور که گفت چندی پیش اسحق جهانگیری به کیش سفر کرده بود و وعده داد که اوضاع را درست کند اما خرابتر  شد گفت : شما ساده اید که به حرف دولتمردان اعتماد می کنید!

سینمای کیش

علیرضا معتمدی کارگردان فیلم رضا از نبودن یک سالن سینمای مناسب در کیش انتقاد کرد و از مسئولان خواست با توجه به موقعیت گردشگر ی کیش این موضوع را مورد توجه و رسیدگی قرار دهند.

کم دارد

مسعود فروتن در سخنان خود گفت: وقتی رشید پور در تلویزیون نیست یعنی تلویزیون چیزی کم دارد این سخنان او موجب تشویق حاضرین شد .

زورتان نمیرسد

کیومرث پور احمد کارگردان سینمای ایران در سخنان خود به شوخی  به وزیر جوان ارتباطات گفت : شما زورتان به مردم نمیرسد دیدید تلگرام را فیلتر کردید چی شد !

بابک حمیدیان

بابک حمیدیان بازیگر سینمای ایران در پاسخ به گلایه های باشه آهنگر برای حمایت از فیلم های دفاع مقدس گفت : من برای بازی در فیلم های سخت خود را لاغر نگه داشته ام . دستور بدهید با جان می آیم .

موگویی

آزیتا موگویی که یک فیلم مرتبط به جزیره کیش را از هفته آینده در اکران خواهد داشت گفت : دوره سختی برای ساخت فیلم را گذراندیم و از هیچ جا هم حمایت نشدیم .

مانند جوان

رضا کیانیان در تجلیل از محمود کلاری فیلمبردار سینمای ایران گفت : کلاری علیرغم سن بالایی که دارد همانند یک جوان کار می کند و به روز است .

بگم بگم ها

حبیب رضایی بازیگر سینمای ایران در پاسخ به شوخی آذری جهرمی که گفته بود به دولتمردان اعتماد کرده اید گفت : بله رای داده ایم و اعتماد کرده ایم تا دوره بگم بگم ها و هاله نور تمام شود و دوره اعتماد فرا برسد .

بهترین سرمایه

علی نصیریان در سخنان خود گفت :بهترین سرمایه و ثروتی که از آن برخوردارم ابراز محبت مردم و ارتباط خوب با هموطنان است و این برای من بسیار ارزشمند است .

فقط در راه

پس از مراسم پایانی شب اختتامیه   وقتی یک دختر نوجوان از رضا کیانیان خواست لحظه ای توقف کند  تا بتواند  عکسی به یادگار بگیرد ، کیانیان گفت :از ظهر چیزی نخورده ام  ، معده ام خالیه ،فقط در حال راه رفتن بگیرید !

مرفه بی درد

صدیقیان بازیگر جوان سینمای ایران در سخنان خود گفت :امیدوار م روزی فرا برسد که عنوان مرفه بی درد به جای اینکه یک نکته منفی برای کسی باشد به یک توصیف خوب برای فرد فرد ایرانیان تبدیل شود .

2 بار

علی نصیریان ، دکتر مظفری ، و آذری جهرمی از کسانی بودند که دو بار برای تجلیل از هنرمندان به جایگاه ویژه دعوت شدند .

هانیه توسلی

هانیه توسلی در سخنانش خود را عاشق جنوب ایران و جزیره کیش ، قشم و هرمز معرفی کرد و از مسئولان جزیره کیش خواست برای ایجاد یک سالن سینمای مناسب در کیش اقدام کنند .

رئیس جدید

علوی رئیس جدید مرکز همایش های بین الملل کیش تلاش در خور تحسینی در اجراء و ساماندهی هر چه بهتر مراسم جشن اختتامیه سینما تورز داشت  که لازم است یک خسته نباشید به ایشان بگوییم.

تهرانی ها

عکاسان و خبرنگاران زیادی از تهران برای پوشش خبری و تصویری این برنامه دعوت شده بودند بطوریکه در آغاز مراسم حجم انبوه حضورآنان را می شد در کنار جایگاه  و در جلو مسولان دید..

همراهی دختر

گوهر خیراندیش بازیگر باسابقه و خوشنام سینمای ایران برای آمدن به جایگاه از همراهی دخترش کمک گرفت . دختر جوان گوهر خیراندیش مادر را تا قرارگرفتن در جایگاه مخصوص همراهی کرد .

به جای پدر

به جای حمید نعمت اله کارگردان بنام سینمای ایران  فرزندش به جایگاه آمد و هدیه پدر را تحویل گرفت ظاهراً حمید نعمت اله به دلیل مشغله کاری در تهران مانده بود و نتوانسته بود به مراسم جزیره بیاید .

استقبال خوب

برپایی جشن شب گرم سینمای ایران در جزیره کیش با استقبال بسیار خوب کیشوندان و گردشگران مواجه شد بطوریکه قبل از شروع رسمی مراسم ازدحام جمعیت را بخوبی می شد در درب سالن ورودی دید .

خبرنگاران محلی

ظاهراً مسئولین برگزار کننده که تعداد زیادی خبرنگار و عکاس را از پایتخت برای پوشش این برنامه دعوت کرده بودند از در نظر گرفتن جایگاه و محل مناسبی برای حضور خبرنگاران و عکاسان محلی  در سالن غافل مانده بودند . خوب است در برگزاری چنین برنامه هایی رسانه های محلی کیش هم مد نظر قرار گیرند .

بهروز افخمی

بهروز افخمی کارگردان بنام سینمای ایران و نماینده مجلس در دوره ششم از جمله دعوت شدگان  برنامه سینما تورز کیش بود که به اتفاق خانواده در این مراسم حضور یافت .

برادر ،خواهر

کمند و سپند امیرسلیمانی دو بازیگر جوان سینمای ایران از حاضرین در مراسم بودند . سپند و کمند هم در شب اختتامیه و هم در مراسم فرش قرمز مورد استقبال خوب هواداران برای گرفتن عکس یادگاری قرار داشتند .

رضا یزدانی

رضا یزدانی خواننده پاپ کشورمان و خواننده برخی از تیتراژ های سریال تلویزیونی نیز از دعوت شدگان حاضر در  مراسم بود.

نا تمام

قربانی که قراربود کنسرت انتهایی شب اختتامیه را برگزار کند پس از انجام چند قطعه ، بعلت نامناسب بودن سیستم صوتی سالن کار خود را نا تمام گذاشت و از حاضرین عذرخواهی کرد .

190 هزار تومان

مجری شب اختتامیه سینما تورز اعلام کرد با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از این پس قیمت بلیط پرواز کیش ایر تهران کیش تا پایان جشنواره 190 هزار تومان بود البته مشخص نشد این قیمت شامل تمام صندلی های پرواز های کیش ایر می شود و یا تنها تعداد معدودی که دست چارتر کننده ها نیست .

دادگاه ستاره

لاله اسکندری که در مراسم شب اختتامیه سینما تورز حضور داشت علت غیبت خواهرش ستاره را حضور در دادگاه اعلام کرد . وی گفت : به خاطر قضاوت نامناسب درباره ویدیوی جنجالی منتشر شده ،خانواده اش یک ماه گذشته را بسیار سخت گذرانده اند . ولی از مردم خواست در قضاوت های خود کمی انصاف داشته باشند .

حذف کیسه های پلاستیکی

اعلام حذف استفاده و مصرف کیسه های پلاستیکی در کلیه مراکز جزیره کیش از مواردی بود که توسط مجری برنامه اعلام شد . وی گفت : بر اساس اعلام سازمان منطقه آزاد کیش از این پس کیسه های پلاستیکی از چرخه مصرفی در جزیره کیش خذف خواهد شد .

هر دو شب

دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در هر 2 شب برگزاری مراسم سینما تورز ( فرش قرمز در هتل ویدا ) و اختتامیه در مرکز همایش های بین الملل کیش حضور پیدا کرد تا نشان دهد از علاقمندان به هنر و سینما است .

 شماره خبر : 139         آرشيو گزارش ویژه         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.